463 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op CelinevanE

Ik ben Celine, Van de week onze positieve test gehad💕 Nog geen definitieve ...
Hier ook 15-02-2024 🥰

4 maanden geleden

Anna, Nog geen uitgerekende datum (nu waarschijnlijk 4+4 zwanger). Ik woon samen met mijn vriend. Dit is mijn eerste zwangerschap! 🥰 Ben enorm blij maar vind het ook heel erg spannend deze weken tot de eerste echo.

4 maanden geleden

Hey hallo, ik ben Cindy, zwanger van ons 3de kindje. We hebben 2 jongens van 2 en 7,5jaar. En zijn volgens de berekeningen 15-2-2025 uitgerekend! 😍

4 maanden geleden

Hoi, ik ben Lonneke, uitgerekend (volgens de app) op 22 februari, ik heb een partner en een zoontje van 1,5 uit mijn vorige relatie. En ik denk dat ik een meisje krijgt😆🤭 niet lachen dit wist ik bij mn zoontje ook al rond deze tijd!!

4 maanden geleden

Hi, ik ben Esmée 😁 & 34 jaar oud en ben op dit moment 7.5 week zwanger, 31 januari uitgerekend. Ik heb al een zoontje van 6 uit een vorige relatie. Wij hebben nu al zin om aan mijn zoon te vertellen dat hij grote broer wordt 🥳

4 maanden geleden

Reactie op Esm89

Hi, ik ben Esmée 😁 & 34 jaar oud en ben op dit moment 7.5 week zwanger ...
Naar Dat moment kijk ik ook heel erg uit om het onze dochter van bijna 7 te vertellen🤭🥰

4 maanden geleden

Reactie op Esm89

Hi, ik ben Esmée 😁 & 34 jaar oud en ben op dit moment 7.5 week zwanger ...
Proficiat !!! Mijn man vertelde het meteen aan onze kindjes (3) en ze waren natuurlijk zo blij. Echt een leuk moment !!

4 maanden geleden

Ik ben Debby, 29 jaar en momenteel 4+6 weken zwanger van baby nr 2 🩷

4 maanden geleden

Hoi ik ben Lisa, uitgerekend volgens de app op 12 februari. Ik ben nu 10 jaar samen met mijn vriend en we hebben sinds 11 februari samen een zoontje! Momenteel 6 weken zwanger, en na een miskraam half maart toch wel spannend of deze zwangerschap wel goed gaat🙏🏻

4 maanden geleden

Reactie op EsméeElise

Een positieve test hier! Mixtfeelings: Ik was begin van het jaar onverwacht ...
Heel herkenbaar! Miskraam half maart gehad hier

4 maanden geleden

Hoii, Ik ben Lisanne, bijna 7 jaar samen met mijn vriend en nu ongeveer 7 weken zwanger van ons eerste kindje’ 🩷💙 1 juli hebben we onze eerste echo, hierin zal blijken hoever ik ben, of 9 of 8 weken, vanuit hier zal ook bekend worden wanneer ik ben uitgerend, schatting eerste week februari! 🤍

4 maanden geleden

Delin, weet het pas sinds gisteren dus geen nog geen uitgerekende datum, vader en ik zijn helaas uit elkaar en het is mijn eerste kindje😊

4 maanden geleden

Reactie op Delinn_x

Delin, weet het pas sinds gisteren dus geen nog geen uitgerekende datum, va ...
Een dikke proficiat en veel sterkte! Laat dit wondertje je veel geluk brengen ❤️

4 maanden geleden

Eerste afspraak moet nog komen, waarschijnlijk ben ik begin februari uitgerekend. Ik heb een relatie, met de vader. Dit is mijn derde zwangerschap.

4 maanden geleden

Heeeee, Mijn naam is Jikke, ben 32 jaar en mijn man en ik zijn er vorige week achter gekomen dat we zwanger zijn van ons 2e kindje. Nog niet de 1e echo gehad, dus nog even afwachten. We hebben een zoontje van 1,5, zo benieuwd hoe het gaat zijn met 2 kleintjes 🥰 we vinden het kneiter spannend maar kijken er ook enorm naar uit!

4 maanden geleden

Vanmorgen had ik een positieve test in handen op 13dpo. Dus waarschijnlijk ergens eind februari uitgerekend. We hopen onwijs dat deze zwangerschap goed mag lopen. We zijn 1 keer eerder zwanger geweest, maar dat werd helaas een vroeggeboorte.

4 maanden geleden

Reactie op kyra123

Hier ook 15-02-2024 🥰
2025 bedoel je, ik ook die dag! 😇😘

4 maanden geleden

Hoi caroline hier. Super blij dat er weer een kleine ukkie in de buik zit na alle ellende die ik gehad heb. Vandaag de 1e echo gehad nu 6 weekjes en zal rond 11 febr uitgerekend zijn gokken ze.. Kai zal een grote broer worden en papa is er ook heel blij mee.

4 maanden geleden

Maandag voor het eerst op 11 dpo een lichte streepje op de kv2v5 en de cb sloeg ook aan op 1-2 Ergens eind feb begin maart uitgerekend van de 1e 🥰 Duimen dat het goed blijft gaan!

4 maanden geleden

Meerdere mama’s die zwanger zijn van de tweede die snel achter elkaar komen? Mijn kleine is nu 9 maand oud en ben 28 februari uitgerekend ❤️