463 Reacties
4 maanden geleden
Goedenavond!
Mijn naam is Mariëlle mijn vriend heet Stefan.
We zijn een samen gesteld gezin met 4 kinderen (14💙,11💙,9🩷,5🩷)en een sterren kindje 22.5 weken zwangerschap. Afgelopen februari spontaan bevallen van haar🩷 en vandaag een licht positieve zwangerschapstest in handen ...
Zo onzeker en bang maar intens gelukkig 💙🩷
(Uitgerekend 27 februari 2025)
4 maanden geleden
Reactie op XLKE
Hi iedereen! Mijn naam is Lieke, afgelopen weekend dik positief getest met ...
Hoe was jullie echo😊
4 maanden geleden
Hoi. Mijn naam is Nicole. Uitgerekend op 26 februari 2025. Met mijn partner Tobi en ons zoontje Mason van bijna 2,5.
Eind april gestopt met de pil. Trekkingsbloeding gehad eind april. Eind mei de eerste normale ongesteldheid na het stoppen en ook meteen de laatste ongesteldheid want we zijn al zwanger van onze 2e.
4 maanden geleden
Hoi hoi, ik ben Inge. Gisteren een positieve test in handen na eerste poging IUI. Drie jaar zijn we bezig geweest waarin helaas twee miskramen. De laatste miskraam precies 2 jaar geleden. We zijn ontzettend blij dat we weer een positieve test in handen hebben…. Maar oh zo spannend 🫣 27 feb is voor nu de datum. Ow ja en hebben al een kindje van 4. Ga straks even bijlezen hier 🥰
4 maanden geleden
Reactie op Insuba
Hoi hoi, ik ben Inge. Gisteren een positieve test in handen na eerste pogin ...
Ik ook 27ste🙏🏼
4 maanden geleden
Reactie op Anne-Lize
Hallo ik ben anne-lize
Ik heb gisteren een positieve test in mijn handen ge ...
Mooie datum 25-2-25🍀
4 maanden geleden
Hi🌸
Cynthia, 26
🗓 12.02.25
Mijn partner en ik (al 8 jaar samen) hebben een dochter van net 3 en een zoon van 1,5 en nu in verwachting van de derde.
Tijdens de vakantie primolut geslikt, ongesteldheid kwam niet opgang na het stoppen dus maar een test gdn om zwangerschap uit te sluiten. Maar tot mijn grote verbazing zag ik 2 dikke strepen!
Gisteren helemaal in shock geweest, zo onverwacht! . Ben nu net naar de stad geweest om mijn man te verassen die vanavond terug komt van vakantie 🥰
4 maanden geleden
Hi dames,
Ik ben Kim, 31 jaar en voor de 3e keer pril zwanger, hopelijk mag deze uitgroeien tot ons eerste kindje 🤍🥺🙏
Mijn man en ik zijn 7,5 jaar samen waarvan 2,5 jaar getrouwd, wij hebben samen 2 hondjes. Wat nu al onze kindjes zijn! ❤️
Vanmorgen heel verassend positief getest, na onze 4e IUI. We hadden het laagste aantal spermacellen (3,8 miljoen) en maar 1 eitje, dus we hadden er geen vertrouwen in.
Tot nu toe alleen een enorm opgeblazen buik en ik heb het warm 🥵
4 maanden geleden
Reactie op kimmerd1992
Hi dames,
Ik ben Kim, 31 jaar en voor de 3e keer pril zwanger, hopelijk m ...
26 februari uitgerekend trouwens 😇🥺
4 maanden geleden
Reactie op kimmerd1992
Hi dames,
Ik ben Kim, 31 jaar en voor de 3e keer pril zwanger, hopelijk m ...
Ik duim voor jullie , wat een goed nieuws alvasy 💥
4 maanden geleden
Haiii ik ben Femke
-Ik heb gerekend dat ik ergens februari zal bevallen (heb nog geen afspraak bij de verloskundige gehad😅)
-ik woon samen met mijn vriend
- en dit is ons eerste kindje
- verder voel ik me tot nu toe echt top. Weinig tot geen klachten dan wat moe en krampen in de onderbuik
4 maanden geleden
Hoi iedereen! :)
Ik ben Thalasha, 3,5jaar samen en verloofd met mijn vriend. Na ruim een jaar zonder enig succes en onderzoeken gehad in het ziekenhuis. Nu toch spontaan zwanger van mijn eerste, en na uitgerekend te hebben zou ik rond 22 februari uitgerekend zijn
Nog pril natuurlijk maar we hebben vertrouwen 🩷🩵🩷🩵
4 maanden geleden
Hi! Ik ben Susanne, 35 en voor de eerste keer zwanger. Weet het pas net een paar dagen. Mijn man en ik zijn 14 jaar samen. Nooit echt (sterke) kinderwens gehad maar het begon toch te kriebelen. Dus nu zwanger van ons eerste kindje❤️ Uitgerekende datum weet ik nog niet (nog niet bij verloskundige geweest) maar mijn app geeft aan 27 februari.
Nog geen klachten gelukkig 😊
4 maanden geleden
Hoi! Ik ben Lisanne, 28 jaar en 5 jaar samen met mijn vriend. Ik ben voor het eerst zwanger, heb nog geen echo gehad, maar de uitgerekende datum zou 27 februari moeten zijn volgende de berekening. Momenteel vooral erg misselijk, maar verder nog nergens last van!🍀❤️