463 Reacties

4 maanden geleden

Hallo! Ik ben Lieke, had gister een positieve zwangerschapstest! Uitgerekende datum: 23-2-25 Ik wordt een BAM-mam via een buitenlandse donor 馃槏 Dit wordt mijn eerste kindje. En verder, ik woon in de Achterhoek 馃憤馃徏 En ik voel me tot nu toe goed 馃榿

4 maanden geleden

Allereerst gefeliciteerd allemaal! 馃尭馃グ馃 Ik ben Iris, 34 jaar.. En gelukkig samen met mijn vriend sinds 2.5 jaar! Traject net gestart bij Fertiliteit, maar op 3 juni testte ik voor het allereerst ineens POSITIEF (5 dagen voor NOD). Liep steeds op (meerdere testen gedaan, want kon 鈥榯 niet geloven). Nu 5 juli 1e echo met hoop op een kloppend hartje 馃崁馃崁馃崁 Volgens de online tools uitgerekend op 14-02-25, maar zeer onregelmatige cyclussen - dus mega benieuwd! Spannend allemaal. Liefs! 馃グ

4 maanden geleden

Hoi! Ik ben Laura, 26 jaar en afgelopen weekend waren mijn man en ik een jaar getrouwd! 馃ぉ Op deze dag hadden wij ook de eerste positieve test in handen馃グ Dit wordt ons eerste kindje! Volgens de rekentools zijn wij 24 februari uitgerekend! 9 juli hebben wij onze eerste echo en we kunnen niet wachten!! 馃崁

4 maanden geleden

Hallo allemaal! Ik ben Laurence, 30 jaar oud. Inmiddels ben ik al 7 jaar samen met mijn (sinds 10-05-2024) verloofde! Wij zijn er op vaderdag achtergekomen dat we zwanger zijn van ons eerste kindje, zijn op 20-02-2025 uitgerekend鉂わ笍 Ik voel mij tot nu toe erg goed! Ik ben voornamelijk moe, verder nog geen noemenswaardige klachten. Op 10 juli hebben wij onze eerste echo, erg spannend 馃┓馃挋

4 maanden geleden

Hai! Ik ben Saskia, 3,5 jaar getrouwd. Ook ik doe een gokje voor de uitgerekende datum: waarschijnlijk rond 25 februari uitgerekend (sins afgelopen week positief getest), maar eerst die hele periode naar positief door zien te komen. Deze week ook bloedverlies gehad, duurde niet langer dan een middagje, was niet veel, maar toch... Heb een mk, toen een gezond zoontje en daarna nog een mk gehad. Beide mk's vroeg, rond de 8 weken. Ben enorm blij met deze zwangerschap maar niet onbevangen 馃崁. 5 Juli waarschijnlijk eerste echo. 馃崁

4 maanden geleden

Voorstellen!!! Ik ben Angela Heb een dochter van 3 jaar ze heet Mae-lin 鉂わ笍 En nu 2 jaar samen met de vader van het kindje waar ik nu zwanger van ben. Online geeft die aan 20 februari uitgerekend. Hebben hiervoor 2 keer een miskraam gehad, waarvan 1 zwangerschap met 3,5 maand. Dus deze zwangerschap is ook weer spannend!

4 maanden geleden

Mijn naam is Laura Ik ben nog maar pril zwanger, uitgerekend op 20 februari 2025. Ik heb een man, en verder nog geen kinderen. Wij proberen al 14 jaar zwanger te worden, ik heb de hele malle molen gehad waar geen rede uit kwam waarom het niet lukte. En nu is het dan zo ver. Ik heb 7 miskramen gehad daardoor angst en twijfels maar ik ben tegelijkertijd aan het genieten van mijn roze wolk. Gelukkig is er ruimte voor deze rollercoaster van emoties op het moment.

4 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben Moniek en ik ben 31 jaar. Ik woon samen met mijn man en dochter van 3 jaar en 9 maanden en mijn zoontje 1 jaar en 10 maanden. Deze zwangerschap was niet gepland, ik had ik oktober 2023 een koperspiraal laten zetten. 13 juni werd ik niet ongesteld op dag 32 van mijn cyclus. Dag erna (14 juni) ben ik naar het ziekenhuis geweest bloedonderzoek en een echo gemaakt. Er zat geen spiraal meer in de baarmoeder maar er was ook nog geen vruchtje te zien. En 2 dagen weer terug en ook toen geen vruchtje. In de rechter eierstok was een eiblaasje te zien. Ook liep het hcg goed op. Dinsdag 18 juni op de echo een vruchtzakje en nog steeds oplopende hcg waarden. Morgen mag ik kijken of er een kloppend hartje te zien is. Ik verwacht het nog niet.

4 maanden geleden

Hallo ik ben Lyan en 34 jaar oud. Ik woon samen met mijn vrouw en dochtertje van 2,5 jaar in Noord Holland. Mijn vrouw heeft ons eerste kindje gedragen met IUI en behulp van een donor. Ik ben na 2x IUI en 3x ivf nu 6 weken zwanger. Prilletjes dus nog en heel spannend! Tot nu toe weinig klachten.

4 maanden geleden

Reactie op Ninia

Mijn naam is Laura Ik ben nog maar pril zwanger, uitgerekend op 20 februari ...
Wat heftig! Ik hoop voor jullie dat het goed mag gaan!

4 maanden geleden

Reactie op Mamamoos1992

Wat heftig! Ik hoop voor jullie dat het goed mag gaan!
Dank je, ik moet zeggen dat de twee weken wachttijd spannend was, maar de weken wachten voor de eerste echo vind ik pas echt spannend. Ik zit nu op week5 dag3. Ik denk dat jullie deze spanning wel herkennen.

4 maanden geleden

Hi lieve mama鈥檚! Ik ben Anouk ik ben zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekend op 2 februari ! Ik heb een hele lieve vriend met wie ik samen woon in het gezellige Meppel!

4 maanden geleden

Hi, Ik ben Anna, 35 en met kerst uitgerekend. Mijn eerste kindje en voor mijn vriend de 2e. Allemaal heel blij met het nieuws maar blijft toch spannend

4 maanden geleden

Hi, ik hoor eigenlijk bij de groep van maart, maar die is er nog niet dus stel ik me hier maar even voor hahaha. Ik ben Maaike, 28 jaar oud en vandaag een positieve test in mijn handen. Dus volgens de app zou ik dan uitgerend zijn op 3 maart. Ik doe dit samen met mijn partner en dit wordt ons eerste kindje, dus reuze spannend allemaal!

4 maanden geleden

Hoi ik ben Anouschka! Heb zelf even zitten rekenen en waarschijnlijk 21 februari uitgerekend. Eerste echo 19 juli. Zou nu 5+2 zijn. Ik ben getrouwd met mijn lieve man Damian en heb al 1 zoontje van 2 jaar en 9 maanden Dominic

4 maanden geleden

Hoi, Ik ben Jorien! Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Ik ben rond 4 februari uitgerekend. Het is mijn eerste kindje en morgen hebben wij de eerste echo! Super spannend, ben zo benieuwd 馃槏

4 maanden geleden

Reactie op Boymama2

Hi, Ik ben Anna, 35 en met kerst uitgerekend. Mijn eerste kindje en voor m ...
Er is waarschijnlijk ook een groep voor mensen die in december uitgerekend zijn. Misschien is dat fijner want die mensen lopen gelijk met jou! Welkom hier in ieder geval

4 maanden geleden

Reactie op joo1992

Michelle , Nog geen uitgerekende datum sinds dit weekend pas een positieve ...
Ik ook!馃槵

4 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben esmee, 22 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik ben nu zwanger van ons eerste kindje, volgens mijn berekening rond 18 februari uitgerekend. Ik heb nog heel weinig klachten, zou bijna elke dag wel een test willen doen of ik nog wel echt zwanger ben馃槣

4 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben esmee, 22 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik ben ...
Hahaha ik heb precies hetzelfde, voelt heel onwerkelijk en spannend