463 Reacties

3 maanden geleden

Chantal, vandaag een positieve (early) test in handen na 3 KID pogingen! Maar wij kunnen pas 28 juni terecht voor een echo omdat ze eerder nog niets kunnen zien.. vind dat wel erg laat vooral omdat we een ziekenhuis traject volgen

3 maanden geleden

Reactie op EsméeElise

Een positieve test hier! Mixtfeelings: Ik was begin van het jaar onverwacht ...
Hier ook heel herkenbaar! Afgelopen december kort voor wij aan een traject in het ZH zouden beginnen ineens zwanger. Enorm verrast dat het toch gelukt was. Helaas met 8-9 weken een MA die opgewekt moest worden met medicatie 😢 op 31 januari ‘kwam’ de miskraam. Daarna het traject met ZH weer opgepakt en nu een positieve test in handen! Ik moet wel zeggen dat ik er de vorige keer een heel vreemd gevoel bij had en dacht dat het niet goed zat, terwijl ik nu vanaf de bevruchting heel sterk het gevoel had dat het goed zou komen. Ik ben normaal helemaal niet bijgelovig, maar het feit dat ik ook nog uitgerekend ben op mijn eigen verjaardag en (bijna) een jaar later na de miskraam maakt het wel heel bijzonder 🙈 We moeten toch proberen vertrouwen te hebben en houden in ons eigen lichaam, hoe moeilijk dat ook is soms. Wellicht kun je bij de verloskundige vragen of je in het eerste trimester extra echo’s kunt krijgen? Bij mijn vk bieden ze dat aan!

3 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Hier ook heel herkenbaar! Afgelopen december kort voor wij aan een traject ...
Wauw gefeliciteerd!! En wat bijzonder zeg. Ik snap wat je bedoeld met het gevoel. Ik had vorige keer geen enkele kwaal behalve wat zere tepels en hang nu telkens boven de pot 😬 Maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen! Sommige vrouwen hebben geen kwaaltjes en krijgen een gezond kind. Maar ik voel me “echt” zwanger. Ik moet zeggen dat ik al minder angstig ben. Het is meer de wens en wil. Hoe gek het ook klinkt. Mijn miskraam was enorm mooi. En ik voel dat zieltje nog steeds bij me. Ik voel me heel erg moeder van hem. Alleen op een andere manier dan we als ‘normaal’ omschrijven. En ik ben helemaal klaar om ook een fysiek kindje te krijgen. Misschien waren we dat enkele maanden geleden nog niet helemaal? Of het zieltje koos ons om liefde te voelen en gedragen te worden. En dat heb je gedaan met alles wat je in je had.

3 maanden geleden

Hoi, ik ben Daniëlle en mijn man en ik krijgen (hopelijk) ons eerste kindje! Vandaag had ik de positieve test! Ik ben al eerder zwanger geweest, maar kreeg na 8 weken een miskraam. Helaas moest dat na medicijnen opgewekt worden. Daarna ben in flink wezen tobben met ijzer en vitamine d pillen. Recent gestopt en gelijk zwanger, wat een wonder! Wij vinden het wel erg spannend en wij hopen dat het goed mag gaan. Wij willen andere mama's is spe feliciteren met hun zwangerschap

3 maanden geleden

Reactie op EsméeElise

Wauw gefeliciteerd!! En wat bijzonder zeg. Ik snap wat je bedoeld met het g ...
Mooi omschreven! Merk inderdaad ook dat wij er na de miskraam nu helemaal klaar voor zijn, zowel fysiek als mentaal. Hopelijk gaat het deze keer helemaal goed bij ons allemaal 🤞🏼

3 maanden geleden

Mijn naam is Janneke, ik woon samen met mijn partner en we zijn nu dik 4 jaar actief bezig met onze kinderwens, deze maand 1ste ronde IUI gehad en vandaag een licht positieve test, zondag of maandag nog eens testen en hopelijk word de lijn dan steeds beter zichtbaar 🥰

3 maanden geleden

Ik heb toch ook een positieve test in handen😍 mijn dochter is 2,5 en mijn zoontje is 5 maanden😅. We hadden niet verwacht dat het zo snel zou lukken maar zijn er evengoed heel blij mee. 😁

3 maanden geleden

Na 2 jaar proberen, had ik gisteren dan eindelijk een positieve test in handen! Ben uitgerekend op 7 februari 🍀🍀

3 maanden geleden

Zojuist een positieve test in handen! Mega blij. 2 maanden geleden een miskraam gehad, dus we zijn voorzichtig blij. De spanning zit er wel in.. maar we gaan dit keer voor een goede afloop🍀

3 maanden geleden

Reactie op XLKE

Hi iedereen! Mijn naam is Lieke, afgelopen weekend dik positief getest met ...
Gefeliciteerd

3 maanden geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Marinka. Ik has gister een vroege positieve test! Mijn NOD is pas aanstaande maandag. Wij hebben al een dochter die in september 3 word en zijn heel blij met deze zwangerschap!

3 maanden geleden

Vanochtend een positieve test, we zijn zo blij!🥰 We hebben al een dochter van 4.

3 maanden geleden

Gisteren eindelijk een positieve test in handen. 😍 Deze maand eens niet getemperatuurd en geen ovulatietesten gebruikt. Ik weet daarom ook niet precies wat mijn uitgerekende datum is, maar ik gok op 04-02. We zijn voorzichtig blij.😍 Ook wel een beetje angstig allemaal. Hopen dat alles goed gaat. ❤️ Dit was ronde 7 voor ons 🥰

3 maanden geleden

Vanmorgen 14 dagen na IUI een positieve test. Gezien IUI weet ik dus al dat de uitgerekende datum 2/2/2025 is ❤️🫶🏽 In verwachting van ons 2e kindje. Heel spannend, want de vorige zwangerschap was een miskraam waarbij het hartje was gestopt met 9 weken. Ik ben dus vet onzeker en de wachtweken tot de eerste echo zullen waarschijnlijk een behoorlijke tijd duren.

3 maanden geleden

Ik ben Caroline, 28 jaar oud en samen met mijn man al een dochter van 2,5 jaar oud. Nu in verwachting van ons 2e kindje! ❤️ Ik verwacht de uitgerekende datum tussen 1 februari en 3 februari. Ik voel me stukken beter als bij mijn eerste zwangerschap dus het voelt nog niet echt werkelijk maar we zijn zo dankbaar dat het zo snel gelukt is ❤️

3 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ben Katja en ik ben 28 jaar. Ik woon samen met mijn vriend. Gisteren voor het eerst een positieve zwangerschapstest gehad enorm spannend! Ik denk dat de uitgerekende datum 1-2-2025 zal zijn. Ik heb geen schildklier meer dus morgen meteen ziekenhuis bellen om bloed te prikken. Ik laat het allemaal over mij heen komen 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Katja0205

Hallo allemaal, ik ben Katja en ik ben 28 jaar. Ik woon samen met mijn vrie ...
Hoi Katja, wij zitten precies in dezelfde situatie. Of eigenlijk je vriend en ik. Gisteren eerste positieve test, mijn vriendin heeft ook geen werkende schildklier, morgen naar de huisarts. Gefeliciteerd en heel veel geluk alvast!

3 maanden geleden

Reactie op babydr007

Hoi Katja, wij zitten precies in dezelfde situatie. Of eigenlijk je vriend ...
Jullie ook heel veel geluk. Wie weet hebben we nog eens wat aan elkaars informatie 🙂

3 maanden geleden

Allereerst gefeliciteerd allemaal! 💖 Ook hier vorige week een positieve test, dit wordt ons eerste kindje. Waarschijnlijk 2 februari uitgerekend. Zie dat hier ook veel meiden een miskraam hebben gehad, ik helaas ook. Vorige zomer hoorden we bij de tweede echo dat het hartje niet meer klopte. Daarna met medicatie opgewekt en lange nasleep gehad tot aan december. Daarom extra dankbaar dat het nu weer gelukt is (en ook een beetje een rem op de blijdschap omdat we nu eerst die eerste en vooral tweede echo door willen komen). 💖🌈🫶🏻

3 maanden geleden

Goedemorgen. Allereerst allemaal gefeliciteerd 🎉 Ik ben Samantha en woon samen met mijn vriend en beestjes. Wij hebben gisteren en vandaag een positieve test vast gehad. Dit is mijn eerste keer zwanger. Man wat vind ik dit eng. Heb alleen maar idee dat er nog van alles mis kan gaan😅 Daarnaast heb ik een maagverkleining gehad waardoor ik nog enger vind. Morgen maar ziekenhuis bellen. Zo blij dat het eindelijk gelukt is❤️