463 Reacties
4 maanden geleden
Hoi allemaal! Ik ben Roxanne! Vandaag 6 weken zwanger. Dinsdag naar t ziekenhuis, voor een vroege echo omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Dus nu hopen we dat het op de goede plek zit! Als alles goed gaat ben ik 20 februari uitgerekend. Na 2,5 eindelijk zwanger! (Ik heb PCOS.) Terwijl ik eigenlijk deze maand met IUI zou beginnen.
4 maanden geleden
Hoi, hier Marieke.. Net 5 weekjes zwanger van kindje nummer 5. Toch weer leuk om ervaringen te lezen van jullie.
4 maanden geleden
Hoi! Ik ben Martine en ben er donderdag ochtend achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Heel onverwacht, want ik had deze cyclus ovulatietesten gebruikt en die waren allen negatief .. maar aangezien mijn spiraaltje er pas net uit was zocht ik daar nog niet veel achter. Blijkbaar toch gelijk raak! Ik ben ongeveer 5 weken en nog niet veel klachten behalve wat sloom en pijnlijke borsten. Morgen voor het eerst naar de verloskundige. Spannend allemaal! Na hoeveel weken werden jullie misselijk?
4 maanden geleden
Rianne (26 jaar), getrouwd in 2022. Zwanger van ons eerste kindje, niet gepland maar heel welkom! Uitgerekend op 14 februari 🤍.
4 maanden geleden
Hoi, gefeliciteerd allemaal! Mijn naam is Maddie, 27 jaar en ik ben nu 5 weken zwanger(uitgerekend mid/eind feb) Ik woon samen met mijn vriend in Den Haag en wij zijn 3 jaar samen.De zwangerschap kwam iets eerder dan gepland maar het is zeer welkom! Dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind het erg spannend. Ik heb me helaas aan een stuk door beroerd gevoeld en hoop echt dat het snel wat beter wordt, dus als iemand tip heeft voor extreme vermoeidheid/duizeligheid/misselijkheid/krampen hoor ik het graag!👶🏻✨🌸
4 maanden geleden
Hi Micky,
Ik ben Christy. Nog geen uitgerekende datum. Ben inmiddels 6 jaar samenwonend en wij verwachten ons eerste kindje! ♥️
4 maanden geleden
Hey allemaal! Ik ben Nicole, 35 jaar, uitgerekend op 25 feb, dus zit nu nu 5+4. Ik was al alleenstaand moeder van een dochter van 7 en helaas is deze zwangerschap ook een verhaal apart. Mijn vriend/ex heeft psychiatrische problemen en is 3 weken geleden ineens vertrokken.. een week later (op zijn verjaardag) kwam ik erachter dat ik zwanger ben. Hij had altijd een sterke kinderwens, maar gezien de psychose veranderde zijn mood ineens naar 'het moet nu, anders bevestigt het mij dat je geen kind van me wil' (wat ik absoluut wel wilde). Ondanks een MA pil zit ik nu dus hier 😅 ik zit nog midden in deze wervelstorm, dus ik heb geen idee hoe de komende maanden/jaren er voor ons uit gaan zien.
4 maanden geleden
Reactie op nikkii1988
Hey allemaal! Ik ben Nicole, 35 jaar, uitgerekend op 25 feb, dus zit nu nu ...
Hé Nikki gefeliciteerd met je zwangerschap en wat een lastig verhaal voor je zeg!
Heb je iemand waarmee je je zorgen kan delen of die jou kan steunen lijkt mij niet heel makkelijk in jou situatie.
Ondanks alles wens ik je een fijne zwangerschap toe
Liefs Nice
4 maanden geleden
Reactie op nice88
Hé Nikki gefeliciteerd met je zwangerschap en wat een lastig verhaal voor j ...
Dankjewel Nice ❤️ om die reden heb ik het de meeste mensen om me heen ook maar gewoon verteld, het is extra pijnlijk om zoiets geheim te moeten houden ☺️ gelukkig krijg ik wel veel steun en ook zijn moeder steunt me, dat is dan wel weer heel fijn. Jij ook een heel fijne zwangerschap ❤️
4 maanden geleden
Hoi 👋🏼 ik ben Brenda. Ik ben 40 jaar en vandaag 8+1. Ik heb een dochter van 7 en ben getrouwd. Mijn eerste zwangerschap had ik zwangerschapsdiabetes en spoot ik insuline. Mijn suiker is nu al te hoog dus morgen ben ik weer aan de beurt voor een suikertest. Verder heb ik al 2x bloed geveegd. Gelukkig is het bij wat vegen gebleven maar ik merk dat dit ivm met mijn leeftijd me heel erg onzeker maakt.
4 maanden geleden
Hoi 👋🏼 ik ben Brenda. Ik ben 40 jaar en vandaag 8+1. Ik heb een dochter v ...
Hoi Brenda, hopelijk gaat alles verder relatief goed en kan je zoveel mogelijk genieten van de zwangerschap ❤️
4 maanden geleden
Reactie op nikkii1988
Hoi Brenda, hopelijk gaat alles verder relatief goed en kan je zoveel mogel ...
Lief! Dankjewel. Ik hoop voor jou ook dat je zwangerschap goed verloopt en gelukkig vind je wel steun in je omgeving.
4 maanden geleden
Hoi,
Ik ben Michelle, 31 jaar en vandaag 6+5. Ik ben getrouwd met Jeroen, nu bijna 2 jaar en dit is onze eerste zwangerschap. Ik ben ergens rond 23 februari uitgeteld (naar eigen berekening). Zaterdag hebben we vanuit medisch oogpunt een eerste vroege echo, omdat ik een aantal jaar geleden een miskraam heb gehad (mola-zwangerschap). Ben erg benieuwd!