463 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op cadm
Ik kom uit Rijnsburg, nog meer mensen uit de buurt van Leiden?
Ik rij elke week langs leiden naar werk :D
5 maanden geleden
Reactie op MamavanE12enF23
Hoi!
Ik ben 35 jaar. In september 2025 ga ik met mijn grote liefde trouwen. ...
Wat leuk dat je gaat trouwen! Lekker genieten van je zwangerschap nu❤️
5 maanden geleden
Hoi allemaal, wij mogen hopelijk in februari ons 5e kindje krijgen. Ik ben 29 jaar en woon in Den Helder.
De uitgerekende datum lijkt voor nu rond 5 februari te vallen.
5 maanden geleden
Hi, ik ben Deborah, 40 jaar, geboren en getogen in Rotterdam. Mijn partner woont nu nog in Suriname maar komt deze kant op nadat hij alles voor zijn bedrijf is geregeld qua overname. Ik vloog om de 6-8 weken op en en neer en hij was hier 2 maanden. Toen eindelijk plotseling gelukt en nu bijna 6 weekjes zwanger. Uitgerekende datum is 7 feb tot nu toe. 25 juni eerste echo!
5 maanden geleden
Hi allemaal♥️,
Mijn naam is Shagnaaz. Mijn man en ik zijn al bijna 8 jr samen en waren al 4/5 jr bezig met een wondertje.. Waarvan al 3 a 4 jr in de medische molen met onderzoeken/operatie. Vorig jaar gestart met het IUI traject. Deze waren helaas tot 4 keer toe mislukt. Doorverwezen naar het ICSI traject.. nu 5 weken zwanger🥹 allereerste positieve test in mn leven.. heel bijzonder. 3 febr zal waarschijnlijk mijn uitrekendatum zijn 👩🏽🦲🩵❤️
5 maanden geleden
Hallo allemaal!
Ik ben 31 jaar. Mijn vriend is ook 31. Sinds vorig jaar eind mei zijn wij begonnen met onze kinderwens. Eind februari hebben wij een biochemische zwangerschap gehad bij 4w3d. We zouden a.s. vrijdag een intakegesprek hebben bij de gynaecoloog. Vandaag de bevestiging dat we weer zwanger zijn! Nu iets langer gewacht met testen, vandaag 4w5 dagen. Rond 4 februari zal de uitgerekende datum worden. Vinden het doodeng, morgen even de verloskundige en het ziekenhuis bellen voor alle afspraken.
5 maanden geleden
Hoi allemaal,
Mijn naam is Nicole, 42 jaar.
Regio Roermond. Uitgerekende datum is 2 februari 2025. 13 juni krijg ik mijn eerste echo. Na aantal stress jaren helaas later dan bedoeld met ons traject begonnen. Na een 4e IUI poging zwanger geraakt. 2 dagen na gesprek gynaecoloog over vervolgstap IVF, positief getest. Ons wondertje vult ons gezin van nu 4 aan. Heb nog twee prachtige heb lieve (bonus) kinderen. Iedereen een fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst. Geniet ervan, hopelijk met niet al te veel kwaaltjes 😉
5 maanden geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Floor, 25 jaar en ben al 8 jaar samen met mijn vriend. Wij hebben lang moeten wachten op ons nieuwbouwhuis maar wonen er alweer 3 maandjes! 🏡
Afgelopen maand besloten dat wij klaar zijn voor de volgende stap: kinderen 🥰. Goed mijn cyclus in de gaten gehouden en meteen de eerste keer raak 😊. Het voelt nog een beetje onwerkelijk maar ik kijk er ontzettend naar uit!
De uitgerekende datum is 7 februari. 25 juni de eerste echo, spannend!!!
5 maanden geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Nathalie, 30 jaar en woon samen met mijn vriend.
Nog maar net gestopt met de pil omdat we beiden een kinderwens hebben, maar toen ik vanmorgen een test deed en zag dat deze positief was waren we toch wel verbaast. Super blij, maar ook wel beetje overwhelmed omdat dit voor ons allebei de eerste wordt en we dus veel nog niet weten.
Ik heb zelf zitten rekenen en de datum zal begin februari zijn, maar we hebben nog geen afspraken met arts / verloskundige gehad.
Kortom, super spannend allemaal 😊
5 maanden geleden
Hoi allemaal!
Ik ben Nicole, 39 jaar oud. Mijn verloofde en ik hebben een zoontje van 10 maanden. Uit een eerder huwelijk heb ik twee zoons van 10 en 11. Deze week heb ik een intake gehad om mijn sterilisatie te bespreken, dat gaan we maar een jaartje uitstellen 😅
Ons zoontje weigert sinds een weekje de borst en toen de hond ook nog plakkerig naar en beschermend over mij werd en telkens tegen mijn buik aan kwam liggen, vroeg vriendlief voor de grap of ik niet zwanger ben. Dat bleef in mijn hoofd malen, dus voor de zekerheid getest en het blijkt dat we nog een wondertje krijgen 😄
5 maanden geleden
Hoi!
Ik ben Nathalie, 34 jaar en kom uit de buurt van Amsterdam. Ik ben nu 7 jaar samen met mijn man en we hebben een dochter van juli 2020.
Dit weekend een onverwachts snelle positieve test gehad dus ik zal tussen 8 en 10 februari uitgerekend zijn.
5 maanden geleden
Reactie op Lislis123
Lisanne, 30 jaar en wij verwachten ons eerste kindje op 8 februari 🥰 regio ...
Ik woon in Tilburg! 36 jaar en uitgerekend rond 2 februari