17 Reacties

3 maanden geleden

Ik!!!! Ben 5 weken maar lijk wel 20 weken hahahah

3 maanden geleden

Ik ben ook 7 weken. Voel me precies hetzelfde.

3 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Ik!!!! Ben 5 weken maar lijk wel 20 weken hahahah
Hahahaha oh erg he!! Ik zeg nu wel eens na het eten tegen vriendinnen (die het nog niet weten) ik lijk wel zwanger 😂 ze moesten is weten 😅

3 maanden geleden

Hier hetzelfde!! Vooral einde van de dag wordt het erger

3 maanden geleden

Ik had dit ook! Nu ben ik 5+3 en is het wel minder :)

3 maanden geleden

Ik heb het vooral na het eten dat ik me ontzettend opgeblazen voel. Ben nu 4+1

3 maanden geleden

Ja hier ook darmen staan naar voren ben morgen 5 weken pffff heb pens 😂

3 maanden geleden

Had dit ook in de 5e week, alsof er een ballon in je buik zit voor je gevoel. Dat gevoel is sinds het weekend compleet verdwenen van het 1 op andere moment (voelde het letterlijk 'ploppen' voor mijn gevoel en sindsdien zijn mijn gerelateerde klachten ook per dag minder geworden en vandaag zelfs compleet verdwenen (6+2). Iemand die dit ook heeft meegemaakt of enig idee wat dit zou kunnen betekenen?

3 maanden geleden

Ik heb nu sinds vanavond een enorme opgeblazen buik. Die steekt ook langs mijn navel. Tis mijn 3e zwangerschap.

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik heb dat dus ook, al sinds ruim een week en ben nu 8 weken zwanger. Het voelt alsof er een ballon in mijn buik zit. Heb overigens ook het gevoel dat ik opeens een dikkere vetlaag op mijn buik krijg 🫢. Herkent iemand dit?

3 maanden geleden

Same hahaha ze zeggen dat het minder gaat worden en dat het nu vooral je darmen zijn die plaats maken. 😂

3 maanden geleden

Herkenbaar!🙋🏼‍♀️ s’avonds lijkt ik echt al 4 maanden zwanger haha

3 maanden geleden

Ik heb dit ook! Moet echt al opletten met wat ik aan doe zodat het hopelijk niet zo opvalt... later op de dag is het idd het ergst!!

3 maanden geleden

Hahaha ja herkenbaar ik voel ook druk op mn buik ofzo waardoor je buik gewoon niet meer in kan houden. Had ik bij de eerste net zo

3 maanden geleden

Yep, zelfde! Ik draag inmiddels maar lekkere losse zomerjurken en rokken met elastishe banden, want die broeken gaan niet meer aan😂

3 maanden geleden

Hier ook hetzelfde! Had het van begin af aan. Is een tijdje weggeweest maar sinds ongeveer 1-1,5 week nog erger terug dan daarvoor. Ik ben nu 8+4. Mijn buik blaast letterlijk volledig op en krijg dan bijna geen hap meer door mijn keel. Ik doe al wijdere jurken aan maar aan het einde van de dag is het zelfs dan zichtbaar. Wil het nog niet tegen iedereen zeggen maar heb het gevoel dat het echt zo opvalt nu.

3 maanden geleden

Reactie op YH89

Had dit ook in de 5e week, alsof er een ballon in je buik zit voor je gevoe ...
Ik herken me ook hierin. Ben ook 5/6 weken zwanger nu.. en ik voelde ook dat geplop inbuik geen idee wat het kan zijn