26 Reacties

één maand geleden

Bij ons 1e kindje wisten we het wel en bij de 2e niet. Ik wilde het bij de 1e al niet weten, maar mijn man heel erg graag. Ik vond het een leuke verassing om er bij de 2e pas bij de geboorte achter te komen. Nu bij nr 3 weten we nog niet of we het wel of niet willen weten. We denken er nog even over na. Ik dacht bij de tweede heel praktisch. Tegenwoordig heb je kleertjes en alles wat je aan decoratie etc aan het geslacht wil aanpassen zo gehaald.

één maand geleden

Bij onze eerste wisten we het niet en ik mocht na de geboorte zelf kijken, zo'n mooie ervaring dat we daar nu weer voor gaan❤️

één maand geleden

Reactie op yamicaro

Ik wilde dit eigenlijk ook… Totdat ik babywinkels ging bezoeken. Alles wat ...
Wij kopen wat meisjes, wat jongens en wat neutrale kleding en wat niet aangaat dat geven we weg aan bekenden als die het andere geslacht krijgen

één maand geleden

Reactie op Pareltje2023

Wij kopen wat meisjes, wat jongens en wat neutrale kleding en wat niet aang ...
Dit heb ik ook gedaan haha, vooral neutraal, en bij de eerste ook wat jongens kleertjes (ik had heel sterk een voorgevoel van een jongen), op het laatst toch nog wat meisjes bijgehaald, maar het bleek idd een jongen te zijn 😊 Deze keer totaal geen voorgevoel, maar wel meer de neiging om ook wat mooie meisjes setjes te kopen, die kunnen dan weer door naar iemand anders als het weer een jongen blijkt te zijn 🤷‍♀️

één maand geleden

Wij willen het ook niet weten. We hebben praktische gekozen om voor de 0 tot 3 maanden neutrale kleding in huis te halen en nadien lekker te gaan shoppen op basis van wat geslacht is. De babykamer krijgt een heerlijke wit met beige en zandkleurige thema met wilde dieren uit de jungle.

één maand geleden

Ik vond het trouwens echt heeeerlijk om na de bevalling pas "echt" te gaan shoppen, kon ik mooie kleertjes kiezen die ik echt bij mijn baby vond passen, en ik zag zoveel leuks 🥰 ik vond dat echt leuker dan shoppen tijdens de zwangerschap 😅