95 Reacties

één maand geleden

Reactie op DC22

Ik vind het heerlijk! Hij is heel erg van het knuffelen en kroelen, dat zie ...
Ik herken dat ook erg van mijn zoontje. Komt meerdere keren per dag even 'kuffelen' zoals hij dat zelf zegt. Is nu bijna 2 jaar.

één maand geleden

Ik bij 13 weken gehad . Maar dat verschilt per praktijk en hoeve ervaring ze hebben, ik was bij pret echo Dordrecht echt een super lieve vrouw en echt verstand van haar vak! Zou het iedereen aanraden

één maand geleden

Ik heb vandaag de pretecho gehad met 14+5. Ze kon het eigenlijk al meteen zien en met zekerheid zeggen. Ze doet dit werk wel echt meer dan 30 jaar.

één maand geleden

Ik heb met 13+3 de 13 weken echo gehad en daar was duidelijk hrt geslacht al te zien:)

één maand geleden

Reactie op Mxxy

Ik heb met 13+3 de 13 weken echo gehad en daar was duidelijk hrt geslacht a ...
Kijken ze dan echt via de onderkant? Dat je zelf het ook echt goed kan zien? Wij wilde het bij onze zoon niet weten wat het werd dus wij moesten dan even wegkijken. ☺️

één maand geleden

Reactie op Cx97

Jaa ik heb dat ook, had het niet aan zien komen. Zo zie je maar weer als je ...
Ik wilde net iets liever een jongen en keek altijd naar de jongenskleding. Blijkt dat ik een meisje krijg 😅 zal een stoer meisje worden want blijf de jongensafdeling net wat leuker vinden 😆

één maand geleden

Reactie op Mxxy

Ik heb met 13+3 de 13 weken echo gehad en daar was duidelijk hrt geslacht a ...
Wij ook bij onze 2e! Zeker toen ze de benen ging opmeten, en toen was daar de pottyshot met het derde been..

één maand geleden

Reactie op plukdedag.-

Wij ook bij onze 2e! Zeker toen ze de benen ging opmeten, en toen was daar ...
Hahaha genieten! Wij hadden met de 20-weken echo ook echt continu het geslacht van de kleine man in beeld 😂 Maakte het soms onmogelijk om de juiste dingen op te kunnen meten en moesten bijna op een ander moment terugkomen. Nu hebben we nog helemaal geen piemeltje gezien, dus vrij zeker dat het dit keer een kleine meid is 🩷

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik wilde net iets liever een jongen en keek altijd naar de jongenskleding. ...
Hier hetzelfde! Vind meisjeskleding echt een stuk moeilijker, ook al is er vaak wel veeeel meer keuze.

één maand geleden

Ben vandaag naar 13 weken echo geweest. Wat denken jullie!

één maand geleden

Reactie op Saimawasefi

Ben vandaag naar 13 weken echo geweest. Wat denken jullie!
Jongen

één maand geleden

Reactie op Saimawasefi

Ben vandaag naar 13 weken echo geweest. Wat denken jullie!
Ik denk ook jongen!

één maand geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Jongen
Ik heb al een prachtige dochtertje. Nu ben ik heel blij met een jongen🩵

één maand geleden

Bij mijn dochter met 13.6 geweest, was heel duidelijk te zien (een week eerder ook al bij de 13 weken echo maar ze mocht het toen nog niet zeggen). Ik ga nu bij de tweede weer met 14 weken!

één maand geleden

Reactie op Saimawasefi

Ik heb al een prachtige dochtertje. Nu ben ik heel blij met een jongen🩵
Is het al bevestigd door de verloskundige?🥰

één maand geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Is het al bevestigd door de verloskundige?🥰
Neen nog niet, heb over twee weken pas een geslachtsecho.

één maand geleden

Ik ben vandaag precies 15 weken en vanavond hebben we de Geslachtsbepaling echo 🥰 De praktijk waar wij naartoe gaan doet een vroege Geslachtsbepaling vanaf 13 weken en een normale Geslachtsbepaling met 14 weken. We zijn echt benieuwd of ze het al kunnen zien en zo ja wat ons wondertje is 🩷💙

één maand geleden

Ik ben vandaag precies 15 weken en vanavond hebben we de Geslachtsbepaling ...
Zo spannend! Wij gaan ook vanavond. 20uur, en jullie? Ik tel de uren af….

één maand geleden

Ik ben vandaag precies 15 weken en vanavond hebben we de Geslachtsbepaling ...
Wij vandaag om 16 00, vandaag 14+6 dagen. Heel benieuwd ook 😊

één maand geleden

Reactie op Bananababy

Wij vandaag om 16 00, vandaag 14+6 dagen. Heel benieuwd ook 😊
Leuk, wat denken jullie? Ik ben ook precies 14+6. Kom toevallig net bij verloskundige vandaan en de groei van de baby zit al bijna op 16 weken 🙈