10 Reacties

één maand geleden

Ja vorige zwangerschap gehad en nu weer.

één maand geleden

Ik had vandaag de 13-weken echo en ze zat vrijwel hele tijd rechts te zoeken, deed op sommige momenten echt pijn dat ik scherp moest inademen. Ze zei dat bij sommigen vrouwen buik gevoeliger is bij een zwangerschap. Bij mn zoontje nergens last van gehad en vorige echo's ook niet. Heeft klein uurtje geduurd voor ik het niet meer voelde

één maand geleden

'fijn' dat ik niet de enige ben haha. Ik merk inderdaad dat mijn buik sowieso al een stuk gevoeliger is deze zwangerschap. De pijn is nu ook weer weg gelukkig, maar hield wel een paar uur aan gister

één maand geleden

Hier hetzelfde ! ik ben vandaag 11+3 en alle echo’s inwendig gehad tot nu toe omdat ik uitwendig gewoon niet volhield met de pijn. Ik heb 16 augustus de 13 weken ben benieuwd hoe het dan gaat vind het wel spannend omdat het ook een uitgebreide echo is

één maand geleden

Hier hetzelfde ! ik ben vandaag 11+3 en alle echo’s inwendig gehad tot nu t ...
Oh nee wat akelig! Tegen mij zei ze gister dat als het niet goed te zien is, ze met de 13 weken echo ook inwendig gaan kijken. Misschien dat je er naar kan vragen als het te pijnlijk voor je is?

één maand geleden

Hier hetzelfde ! ik ben vandaag 11+3 en alle echo’s inwendig gehad tot nu t ...
Bij mij moeten ze uitwendig ook heel hard drukken om iets te kunnen zien, omdat m’n baarmoeder ongunstig naar achter ligt en de baby lekker in een hoekje verstopt zit. Om die rede heb ik de 13-weken echo dan ook inwendig gekregen. Maakte het voor zowel mijzelf als de echoscopiste makkelijker (ik heb nooit zo’n moeite met die inwendige echo’s). Als ik uitwendig een echo krijg heb ik ook wel last.

één maand geleden

Ja bij mij was dat ook. Maar ik moet zeggen mijn buik is sinds 13 weken gevoelliger geworden met uitruiken, op me buik liggen dat soort dingen word harder. Vind echo’s dus soms best pijnlijk 🙏🏻

één maand geleden

Mijn verloskundige gaf aan dat dit normaal is, een warm bad/douche zou verlichten 😊

één maand geleden

Reactie op DC22

Bij mij moeten ze uitwendig ook heel hard drukken om iets te kunnen zien, o ...
Ah dat zou een verklaring kunnen zijn inderdaad , ik heb zelf gelukkig ook geen moeite met inwendige echo’s al blij als ik de kleine kan zien haha