12 Reacties

4 maanden geleden

Ik had dit gisteren. Nam ook 2 paracetamols in. Hoelang ben je zwanger ik was gisteren 4+6. Ik herinner me van mijn vorige zwangerschap ook zulke pijn. Alleen nu had ik ook nog eens maagpijn. Hel voelde echt een beetje als weeën. Zolang je geen bloedverlies hebt is het goed. Je baarmoeder moet zich gewoon heel snel uitrekken.

4 maanden geleden

Ik ben er ook 2 nachten van wakker geworden. Niet dat ik er meteen pijnmedicatie voor zou nemen (was het echt niet uit te houden zonder? Want ondanks paracetamol relatief veilig is, wordt het nog steeds aangeraden zo min mogelijk te gebruiken), maar lag er wel wakker van. Als je echt dubbel ligt van de pijn zou ik even je verloskundige bellen.

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Ik had dit gisteren. Nam ook 2 paracetamols in. Hoelang ben je zwanger ik w ...
Oh wat een fijne reactie! Nou het kwam ook om de paar minuten, dus ik werd wel zo bang en verdrietig er van 😢 En midden in de nacht is alles een stukje erger, want je bent ook nog eens bekaf… Ik ben vandaag ook 4+6 (als ik me niet vergis, ben nog wat moe 🤭) Ik voelde wel iedere keer wat, maar gelukkig geen bloed gezien! Dat was een hele opluchting 🙏🏼

4 maanden geleden

Als het echt zo erg is gewoon even de verloskundige bellen .. 🙏🏻

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik ben er ook 2 nachten van wakker geworden. Niet dat ik er meteen pijnmedi ...
Wat vervelend! Maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dus wakker werd van de pijn. Het was wel dusdanige pijn dat ik na een aantal uren toch maar paracetamol heb ingenomen…

4 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Als het echt zo erg is gewoon even de verloskundige bellen .. 🙏🏻
Dat is een goed idee, zal morgen bellen!

4 maanden geleden

Reactie op Marissa18

Wat vervelend! Maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dus wakke ...
Misshien even bellen om te overleggen wat je nog tegen de pijn kan doen en hoeveel paracetamol ze aanraad. Misschien kan een warme kruik ook helpen?

4 maanden geleden

Reactie op Marissa18

Dat is een goed idee, zal morgen bellen!
Jaa heel goed hoor, stelt je wat gerust misschien. Snap je onzekerheid ❤️

4 maanden geleden

Hi dames, het is nu midden in de nacht en ik heb het ook. Een enorme stekende buikpijn bijna ter hoogte van m’n schaambot. T voelt een beetje alsof t allemaal samen krampt en ik er ook van moet poepen.. afgelopen vrijdag had ik dit ook al. Het duurt 3 min ofzo en dan is het wel weg. Is dit een soort bandenpijn? Ik ben 6 a 7 weken zwanger. Heb verder geen bloedverlies gehad ofzo.

4 maanden geleden

Ik heb het ook regelmatig. Komt dan ook in vlagen, paar minuten en dan weer voor een langere tijd weg. Als ik het heb dan straalt het als een soort groeipijn naar mijn bovenbeen. Verloskundige zegt inderdaad dat het bandenpijn is, zolang er geen bloed bij komt is het geen teken van iets slechts.

4 maanden geleden

Reactie op FemkeH94

Hi dames, het is nu midden in de nacht en ik heb het ook. Een enorme steken ...
Ik heb hetzelfde!

4 maanden geleden

Hallo allemaal, ik heb deze pijn ook sinds 1 juni, elke nacht meerdere keren. De pijn kwam sinds deze week ook overdag. Ik heb mijn urine nog een keer (2x) laten testen, maar geen blaasontsteking. Ik heb daarna een afspraak gemaakt bij dr huisarts omdat ik de pijn niet meer kon opvangen. De dokter heeft mij aangeraden om veel fruit en vezels te eten, omdat ik dit ook al doe kreeg ik voor de zekerheid zakjes mee voor mijn darmen. De dokter legde uit dat ons lichaam nu hard aan het werk is en dat ons lichaam plaats moet maken voor de groeiende baarmoeder. De zakjes zijn ook bedoeld om mijn darmen verder uit te sluiten, maar wie weet helpt het al wat aangezien je darmen langzamer gaan werken tijdens de zwangerschap. Verder gaf hij aan dat mijn lichaam blijkbaar schreeuwt om rust. Die van jullie dan blijkbaar ook. Ik zou zeggen: bel ook de huisarts als de pijn vaker komt en langer aanhoudt en denk echt goed om je rust. Mijn pijn is vannacht gezakt naar 2 keer wakker worden in plaats van 5 keer