Wij krijgen de 5e en willen niet weten wat het is:)
Maar nu moeten wij dus een meisjes én jongensnaam verzinnen
De andere kinderen heten (andersom geschreven
Samuel, Sophie, David en Sarah.
Voorwaarden voor de goede naam zijn:
-moet een goeie of geen betekenis hebben (zoals Mara betekent bitterheid. Vinden wij niet zon fijne betekenis, hoe mooi we de naam ook vinden)
- mag niet met een S beginnen, daar hebben we er echt al teveel van😉
- meer dan 1 lettergreep ivm onze achternaam.
Iemand ideeën?😃
Ja, voor de jongste als het een jongen is vind ik Benjamin ook echt leuk! Verder voor een jongen: Tobias of Laurens.
Voor een meisje vind ik Jasmijn ook mooi. Verder voor een meisje: Eline, Hanna, Rosalie, Lena of Lea.
Félice/ Félicity, betekent geluk brengend. Kindje van een vriendin heet zo. Moest even wennen, maar vind het ech leuk!
Callista, betekent mooiste
Marli, betekent ster van de zee
Julie, betekent jeugdvol
Alexander, beschermer van het volk
Zitten leuke namen bij! Een naam met een D lijkt ons op zich wel leuk, vind deze namen alleen niet zo bij de rest passen. Jasmijn vind ik dan wel weer leuk 😉 Benjamin is ook een goede kanshebber, Leah (mét h, we hebben ook SaraH) vind ik mooi, Eden prachtig maar ook andere stijl dan onze kids. Of niet.. misschien zet ik hem wel gewoon op mn lijstje😁 bedankt voor de ideeën, blijf gerust droppen!
Haha ja al moet ik zeggen dat het niet de planning was, we hebben het soms al pittig met 4 maar ze ogen allemaal gezond en gelukkig dus ik verwacht dat een 5e ook goed gaat komen😁