20 Reacties

één maand geleden

Benjamin? Noah? Adam? Eden?

één maand geleden

Yasmine of Jasmijn vind ik mooie namen

één maand geleden

Ja, voor de jongste als het een jongen is vind ik Benjamin ook echt leuk! Verder voor een jongen: Tobias of Laurens. Voor een meisje vind ik Jasmijn ook mooi. Verder voor een meisje: Eline, Hanna, Rosalie, Lena of Lea.

één maand geleden

Naomi = lieflijk Juda(h) = bewonderd

één maand geleden

Dana Dirkje Dinand (Ik zou het in elk geval met een D laten beginnen, staat leuk in het rijtje 😛.) Die van ons gaat waarschijnlijk Jasmijn heten!

één maand geleden

Félice/ Félicity, betekent geluk brengend. Kindje van een vriendin heet zo. Moest even wennen, maar vind het ech leuk! Callista, betekent mooiste Marli, betekent ster van de zee Julie, betekent jeugdvol Alexander, beschermer van het volk

één maand geleden

Zitten leuke namen bij! Een naam met een D lijkt ons op zich wel leuk, vind deze namen alleen niet zo bij de rest passen. Jasmijn vind ik dan wel weer leuk 😉 Benjamin is ook een goede kanshebber, Leah (mét h, we hebben ook SaraH) vind ik mooi, Eden prachtig maar ook andere stijl dan onze kids. Of niet.. misschien zet ik hem wel gewoon op mn lijstje😁 bedankt voor de ideeën, blijf gerust droppen!

één maand geleden

Dylan voor een jongen. Daisy voor een meisje?

één maand geleden

Joas, Boaz, Levi, Aron Febe, Sera, Nora, Elin, Ymare

één maand geleden

Joas, Boaz, Levi, Aron Febe, Sera, Nora, Elin, Ymare
Zitten meerdere namen tussen die ik er leuk bij vind!

één maand geleden

Thomas/Victor, Isabel/Lauren/Emma vind ik er wel bij passen

één maand geleden

En off topic: wat geweldig, 5 kids 😍

één maand geleden

Ik ben ook voorstander van Emma en zag ik al voorbij komen. Voor een jongen misschien tijmen Owen Meisje misschien Feline nog leuk

één maand geleden

Aäron 💙 Eva/Eveline 🩷

één maand geleden

Daniel, Damian Thomas, Pepijn, Adam

één maand geleden

Reactie op nikkii1988

Daniel, Damian Thomas, Pepijn, Adam
Daniël vind ik een hele goeie!

één maand geleden

Aron (dus andere schrijfwijze) en Eva ook leuk!

één maand geleden

Reactie op babylempertje

En off topic: wat geweldig, 5 kids 😍
Haha ja al moet ik zeggen dat het niet de planning was, we hebben het soms al pittig met 4 maar ze ogen allemaal gezond en gelukkig dus ik verwacht dat een 5e ook goed gaat komen😁

één maand geleden

Julia en Dylan