48 Reacties

één maand geleden

Mooi topic! Het eerste waar ik nu aan denk, wat me altijd vrolijk maakt, is me partner die sindskort in meervoud praat: "slaaplekker liefjes" of "ik hou van jullie". Haha 🥰. Het wordt ons eerste kindje.

één maand geleden

Ik trap hem af: Wij hebben een tijd moeten wachten tot dit wondertje.. maar nu ik zwanger ben voel ik een soort kalmte (los van de vermoeidheid) wat ik in jaren niet gevoeld heb! Ik kijk dan ook enorm uit naar het avontuur van moederschap! Daarnaast ga ik dit weekend mijn oma vertellen dat we zwanger zijn! Ik kijk er enorm naar uit😃.

één maand geleden

Reactie op dutch-baby

Mooi topic! Het eerste waar ik nu aan denk, wat me altijd vrolijk maakt, is ...
Aaah! Dat is zeker iets heel liefs en moois🥰

één maand geleden

Leuke topic!! Vandaag heb ik een druk dansend kindje mogen zien van 11 weken, valt er toch een hoop spanning van je af. Dit wens ik iedereen toe in deze spannende maar leuke periode!🥰🫶🏼

één maand geleden

Reactie op teddy2710

Leuke topic!! Vandaag heb ik een druk dansend kindje mogen zien van 11 weke ...
Ik heb maandag met 10+5 weer een echo! Hoop ook zoiets moois te mogen zien😃

één maand geleden

Eergisteren avond heb ik het al mijn vriendinnen verteld terwijl we een paar dagen weg waren met elkaar. Ik ben de eerste in de groep die in verwachting is en hun reacties waren allemaal zo leuk en lief. Het was echt fijn om dit te delen met hen!

één maand geleden

PS. Fantastisch topic. Ik durf het forum soms niet meer te openen, maar deze blijft op volgen staan 😊

één maand geleden

Woensdag zo'n mooie termijn echo gehad en zelfs 3 dagen vooruit gezet. Nu dus ineens al 11 weken 😍.

één maand geleden

Fijn topic! Morgen 11 weken zwanger en voel me fantastisch. Geen kwaaltjes gehad net als bij mijn eerste zwangerschap. Ik zou heel mijn leven wel zwanger willen zijn 😆

één maand geleden

Reactie op teddy2710

Leuke topic!! Vandaag heb ik een druk dansend kindje mogen zien van 11 weke ...
Wat leuk, wij hier ook! Dachten 10+4 te zijn, maar bleek al 11+1. Kindje was lekker aan het bewegen en konden zelfs het hartje al horen 🥹

één maand geleden

Ohhh toen ik het mijn oma vertelde! Afgelopen maandag een prachtige echo gehad, dus naderhand belden we haar op (in de auto), ze vertelde dat ze net van de breiclub af kwam en ik zei, oh wat leuk, al een nieuw project in gedachten, ze zei van niet. Ik vroeg aan dr, zou u misschien nog een nieuw babymutsje kunnen breien? Het heeft geen haast, hoeft in februari pas af te zijn. En ze werdt zoo vrolijk!!! "Zeg je nu wat ik denk dat je zegt?" En "och meiske, wat maak je je oma toch gelukkig! Nu al een tweede, wat prachtig!". Ik en oma zaten te huilen van blijdschap aan de telefoon en ik vermoed dat de kleine een prachtig mutsje krijgt in februari

één maand geleden

Intake gehad en mocht aan het einde nog even naar de baby spieken omdat de verloskundige begonnen is aan de opleiding tot echoscopiste. Een mooi kloppend hartje en druk bewegend baby’tje. Dat ik nog even mocht kijken (wat bij deze praktijk met de intake niet gebruikelijk is), na een miskraam van 2 vruchtjes eerder dit jaar, was een onverwachtse blijmaker.

één maand geleden

Reactie op babydreams

Eergisteren avond heb ik het al mijn vriendinnen verteld terwijl we een paa ...
Ow wat leuk!🥰

één maand geleden

Reactie op Ina33

Woensdag zo'n mooie termijn echo gehad en zelfs 3 dagen vooruit gezet. Nu d ...
Kijk zo schiet het helemaal op!😊🤩

één maand geleden

Reactie op Kimberley2802

Fijn topic! Morgen 11 weken zwanger en voel me fantastisch. Geen kwaaltjes ...
Heerlijk🌞🌞!!

één maand geleden

Van de week kreeg ik ineens een soort rust over me, ik begon intern tegen de pinda te praten en ben ineens super bewust van hoe knap het is dat mijn lichaam dit gewoon doet, ik vind het zo bijzonder ❤️ ik probeer nu elke 2 dagen in de avond lekker douche te nemen, met een nieuwe doucheschuim van Rituals, zodat ik ook altijd een geur heb om aan deze periode te herinneren! ❤️

één maand geleden

Ik ben voor de 2e keer zwanger en de eerste keer was een heftige zwangerschap voornamelijk door mijn mentale gezondheid. Nu 3 jaar en heel veel hard werken aan mezelf later en deze zwangerschap is zoveel fijner en rustiger. Ik voel me zo ontzettend gelukkig en zo blij dat ik nu ook wezelijk het verschil kan voelen en dus ook kan zien waarvoor ik zo hard gewerkt heb de afgelopen jaren. Dus ondanks de kwaaltjes zit ik helemaal in een positieve gelukkige spiraal deze keer 🥰😊

één maand geleden

Leuk topic!☀️🙏🏻 Hier even een ode aan mijn liefste man❤️ hij doet nu ik doodmoe en veel misselijk ben zo ontzettend veel in huis! Zonder te vragen, gewoon doen!! Dit waardeer ik zo enorm🥰🥰

één maand geleden

Zo vreselijk dankbaar dat ik door een ICSI traject na de derde punctie zwanger ben geraakt en het toch nog mee mag maken. Dagelijks voel ik de dankbaarheid en de verbazing dat het gelukt is. Kan mijn geluk niet op 🥰

één maand geleden

De verloskundige moet oefenen voor haar opleiding tot echoscopiste waardoor ze hadden gevraagd of ik vanochtend extra langs wilde komen. Hierdoor 45 min lang naar het kindje kunnen kijken :)