14 Reacties

4 maanden geleden

Hi Annie, Wat vervelend die onzekerheid! Ik heb zelf 2 miskramen gehad, maar ook weet ik van vriendinnen dat zij bloedverlies hebben gehad in het begin van de zwangerschap en dat is goed geëindigd, dus het kan echt allebei de kanten op! Het is verschillend hoelang het hcg in je lichaam blijft, maar dat kan wel even duren.. Volgens mij was dat bij mij 1,5 of 2 weken, maar dat weet ik niet meer precies. Dat is nu 1,5 jaar en bijna 3 jaar geleden 🙈 Succes! 🍀🙏🥺

4 maanden geleden

Hè wat een vervelende situatie zo met die onzekerheid :( ik heb de vorige zwangerschap een MA gehad waar we met 8-9 weken achterkwamen tijdens een extra pretecho.. Hartje bleek met ca 6,5 week (kort na de vitaliteitsecho) te zijn gestopt. Ik heb tot de volgende menstruatie (ca 5 weken na de miskraam die was opgewekt met medicatie omdat lichaam het helaas niet zelf heeft afgestoten) nog positief getest dus helaas kan het echt lang duren voor HCG volledig uit je lichaam is.. wellicht dat het sneller is als je nog vroeger in de zwangerschap zit of als het lichaam het zelf afstoot, die ervaring heb ik niet dus daar kan ik je niet veel over vertellen. Heel veel sterkte! Ik hoop op een goede afloop voor je ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Hè wat een vervelende situatie zo met die onzekerheid :( ik heb de vorige z ...
Dankjewel! Ben je inmiddels weer zwanger?

4 maanden geleden

Zou de test vandaag niet lichter moeten zijn, als het een miskraam is?

4 maanden geleden

Reactie op Annie246

Zou de test vandaag niet lichter moeten zijn, als het een miskraam is?
Niet per se, je lichaam kan nog even hcg blijven aanmaken. Maar het ziet eruit als een stijging, hopelijk zit het allemaal goed! 🍀🙏

4 maanden geleden

Reactie op Annie246

Dankjewel! Ben je inmiddels weer zwanger?
Jazeker, 8,5 week inmiddels 😊 gelukkig nu ook wat vaker controles bij de verloskundige voor mijn gemoedsrust.

4 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Jazeker, 8,5 week inmiddels 😊 gelukkig nu ook wat vaker controles bij de v ...
Gefeliciteerd!❤️

4 maanden geleden

Ik heb eenzelfde verhaal als eerder hier beschreven (MA bij 9 weken, opgewekt met medicatie, nog ruim een maand positief getest). Maar zoals al gezegd: dan is het niveau HCG echt een heel stuk hoger. Dat je een oploop hebt lijkt mij heel goed nieuws! Wat zegt de verloskundige? Super spannend deze dagen. Houd hoop 🍀🤞🏻

4 maanden geleden

Killing is die onzekerheid, ik weet er alles van. Ik heb 3 miskramen gehad, bij de miskraam rond 4.3 weken liepen mijn testen heel snel af. Bij de andere miskramen duurde het wel, bij de miskraam met 6 weken zelfs 7 weken positief getest nog. En ook echt wel knallers nog 3 weken. Hopelijk is het bij jou wel een goede afloop 🍀

4 maanden geleden

Ik heb eenzelfde verhaal als eerder hier beschreven (MA bij 9 weken, opgewe ...
Wat houd MA in? Ik ben nog een groentje🙈 Donderdag moet ik naar de verloskundige, dan gaat ze kijken of ik een miskraam heb gehad of dat het innesteling was. Wachten is spannend, maar ik hou zeker hoop. Al is het mijn eerste zwangerschap, het voelt wel anders in m'n buik in positieve zin.

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Killing is die onzekerheid, ik weet er alles van. Ik heb 3 miskramen gehad, ...
Dankjewel! Wat vervelend dat het zo bij jou is gelopen. En zeker die onzekerheid en wachten.

4 maanden geleden

Reactie op Annie246

Wat houd MA in? Ik ben nog een groentje🙈 Donderdag moet ik naar de verlosk ...
Een missed abortion. Dit betekent dat het vruchtje wel groeit (ik had zelfs een kloppend hartje) maar dat het niet genoeg groeit. Het lichaam ‘mist’ dan de afbreking/miskraam. Je komt er dan pas achter bij een echo. Sterkte voor jou! Hopelijk komt het allemaal goed 🙏🏻

4 maanden geleden

Zit het nog steeds goed denken jullie?🥺🥹

4 maanden geleden

Reactie op Annie246

Zit het nog steeds goed denken jullie?🥺🥹
Wat ik al eerder zei je kan er echt niks van zeggen met de testen helaas. Begin mei bloede ik ook echt behoorlijk al en toen liepen mijn testen de eerste week toch nog op