5 Reacties

4 maanden geleden

Misschien zijn het er 2? 😬

4 maanden geleden

Ik heb zelf geen ervaring hiermee, maar ik begreep dat een hoge HCG waarde op een mola zwangerschap kan wijzen, of op een meerling. Maar dan hadden ze misschien al iets gezien op de echo? Stom zeg die onzekerheid… Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt

4 maanden geleden

De HCG waarde lijkt me ook weer niet ontzettend hoog eigenlijk, de ClearBlue wekenindicator zou 3+ aangeven bij een waarde van 2753 en ik heb meerdere berichten gezien van mensen die dat al voor de 5 weken hadden
Ik heb dus een echo gehad op 4.3 daar was dus een ringetje te zien maar verder nog niks(wat natuurlijk kan omdat het pril is) maar kon ook een vochtblaasje zijn aangezien ze ook cyste op mijn eierstok zagen( had ik vorige zwangerschappen ook) Alleen de arts vond de HCg dus te hoog voor de duur van de zwangerschap. Morgen weer bloedprikken en echo om te kijken of ze al iets verder kwa ontwikkeling zien in de zwangerschap of dat er ergens anders iets zit. Hoop onzekerheid dus..

4 maanden geleden

Hoi! Ik heb zelf een mola zwangerschap gehad 1,5 Jr geleden. Bij de eerste echo die ik had, 7 wkn was er een vreemd beeld te zien. De arts zei gelijk moskraam miskraam. Na 1 wk werd ik ziek, misselijkheid alles passend bij zwangerschap en kreeg ik toch hoop. Deze arts in opleiding was gelukkig erg oplettend en nam een biopt; bleek een mola helaas. Ik hoop uiteraard dat het heel snel bij jou duidelijk is dat het een mooie goeie gezonde zwangerschap is! Maar aangezien je om ervaring vraagt dacht ik, ondanks dat het negatief is, deel ik het wel hier. Ik wens je veeel kracht in deze onzekerheid!❤️