9 Reacties

4 maanden geleden

Wat vervelend! Heb je de verloskundige gebeld?

4 maanden geleden

Reactie op NKunt

Wat vervelend! Heb je de verloskundige gebeld?
Nee, ik heb slechts contact gehad via de mail om mij aan te melden. Er is wel een spoed nummer, maar vind ik ook wel vervelend om nu te bellen….

4 maanden geleden

Nee, ik heb slechts contact gehad via de mail om mij aan te melden. Er is w ...
Ik zou alsnog bellen! Zitten er ook stolsels in het bloed?

4 maanden geleden

Nee, ik heb slechts contact gehad via de mail om mij aan te melden. Er is w ...
Bel maar gewoon, je hebt recht op goeie zorg. En al helemaal met dit soort situaties Succes 🍀

4 maanden geleden

Nee, ik heb slechts contact gehad via de mail om mij aan te melden. Er is w ...
Hi, ik heb met Pasen een miskraam gehad en had hetzelfde gevoel als jij: ‘is dit nou wel iets om het spoednummer voor te bellen…’ Uiteindelijk uren getwijfeld, en toen toch gebeld. De verloskundige nam het heel serieus, en vond het goed dat ik had gebeld. Ze heeft me zelfs later die dag zelf nog een keer teruggebeld om te vragen hoe het ging. Dus ik zou zeggen; bij veel helder rood bloedverlies, gewoon bellen.

4 maanden geleden

Ik heb inderdaad gebeld en het is vrijwel zeker een miskraam. Dank jullie wel voor het meedenken ;)

4 maanden geleden

Super vervelend voor je zeg.. Je kunt inderdaad bellen met de verloskundige. Ik heb mijn miskramen zelf afgewacht.. ik merkte echt wanneer de miskraam was gewees en het vruchtje uit was gestoten. Dat is ook een optie. Maar als je er stress van hebt, gewoon bellen.. 🍀

4 maanden geleden

Ik heb dinsdag de eerste echo gehad en daarop was een kloppend hartje te zien, een uur naderhand tijdens het uitlaten van de hond het gevoel dat ik in mijn broek had geplast maar dit was veeeel bloed. Meteen de verloskundige gebeld en ik heb donderdag een extra echo gehad, hartje klopte nog steeds en de verloskundige gaf aan dat het op en af kan gaan bij sommige vrouwen. Ze zei zolang er geen grote stolsels mee komen hoef je je niet echt zorgen te maken.

4 maanden geleden

Ik had vrijdagochtend een flinke plens rozig bloed/water. Echt dat ik doorlekte. Ik dacht dat ik in mijn broek plaste. Even later krampen en rood bloedverlies. In de middag hield het op en dag later nog x beetje bruin bloedverlies. Nu af en toe bij afvegen nog. Morgen heb ik een echo. Maar ik ben nog misselijk en pijnlijke borsten en ben geen stolsels verloren. Dus ik hou goede hoop! Zolang je geen stolsels verliest is er nog hoop!