659 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Anoniempje1996

Ja precies. Daar twijfelde ik ook over inderdaad. Mensen die dichtbij ons s ...
Snap ik! Komt die bekken instabiliteit door een eerdere zwangerschap? Heftig dat je het al zo vroeg hebt! 🫶🏻

5 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Snap ik! Komt die bekken instabiliteit door een eerdere zwangerschap? Hefti ...
Ja toen ik zwanger was van mijn zoontje kreeg ik het rond de 15 weken en ben toen met 26 weken de ziektewet ingegaan. Tijdens de vorige zwangerschap had ik het ook al rond 5 weken

5 maanden geleden

Ik heb in maart een miskraam gehad. Ik was toen ongeveer 6w3d zwanger maar waarschijnlijk al eerder gestopt met groeien. Nu weer zwanger en ik vind het zo spannend.. ik heb al 3 zoons en in hun zwangerschappen zat ik op een wolkje. Je weet dat miskramen voorkomen maar “waren voor iemand anders” nu is het in eens iets wat je zelf ook is overkomen. En ook al voel ik me nu wel echt zwanger, voelde ik dat de vorige keer niet. Voel ik de connectie met dit kleintje.. ben ik zo bang dat het nu weer mis gaat. Nu 5w6d zwanger, nog maar een paar dagen en ik ben over het termijn van de miskraam heen.. maar de dagen tot de eerste echo kruipen voorbij.. heb zo graag de bevestiging dat het dit keer goed zit! 21 juni mogen we eindelijk kijken! Termijn echo durf ik nog niet in te plannen.. eerst de vroege echo maar afwachten..

5 maanden geleden

14 juni Wensje1992 19 juni Pipp 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS/Amariss/mamaliek 24 juni Cristel1991/Anoniempje1996/Ag05 3 juli Ikigai

5 maanden geleden

Herkenbaar. In december een mk gehad met 5.5wk, had toen al vanaf week 4 bloedingen. Nu gisteren een positieve test op dag voor ik ongesteld moest worden. (Tenminste, vroeger standaard 28 dagen, tegenwoordig soms korter of langer). Blijft toch spannend. Je weet dat het kan gebeuren. Maar toch geeft het wel een smetje op je zorgeloosheid.

5 maanden geleden

Hi meiden! Mega herkenbaar wat ik hier allemaal lees en fijn dat we elkaar op deze manier kunnen steunen. Helaas hebben wij een jaar gehad waarin verlies centraal stond in ons leven. In november vorig jaar heb ik een missed abortion gehad met 6/7 weken. Eind januari overleed mijn schoonvader en waren we zo blij dat ik in april weer zwanger was. Helaas werd dit met 5+3 weken een spontane miskraam. Mijn lichaam hersteld snel en mijn cyclus was gelijk weer goed. Bij de eerste ronde was het weer raak en morgen ben ik 6 weken zwanger. 24 juni is onze eerste echo maar ik blijf het spannend vinden én waarom duren deze weken zo lang?

5 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

14 juni Wensje1992 19 juni Pipp 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS/Amariss/mama ...
Ik ook 3 juli! Ik ben dan 7+5. Dat is precies net zo ver als de vorige keer toen ik de slechte echo had 😕 Hopelijk dit keer meer geluk 🍀

5 maanden geleden

Reactie op JolijnP

Hi meiden! Mega herkenbaar wat ik hier allemaal lees en fijn dat we elkaar ...
Oh men, wat een heftig jaar hebben jullie gehad! 🫶🏻 Spannende tijd dan nu inderdaad, we helpen elkaar erdoorheen! 🙏🏻🌈

5 maanden geleden

14 juni Wensje1992 19 juni Pipp 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS/Amariss/mamaliek 24 juni Cristel1991/Anoniempje1996/Ag05/JolijnP 3 juli Ikigai/Josien2024

5 maanden geleden

Ik heb dit keer al veel meer honger (nu 5wkn) dan bij mn mk-zwangerschap. Toen bleek het een leeg vruchtzakje. Probeer maar vast te houden aan dat het nu goed is en dat er daadwerkelijk een embryo aan het groeien is in mn baarmoeder waar mn lichaam energie voor zoekt.. Zat vorige week er nog oke bij, maar als je dan een weekend hebt met weinig plannen begin je toch te malen... wordt nog een lange 2 weken zo, echo pas op 26 juni 😅

5 maanden geleden

14 juni Wensje1992 19 juni Pipp 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS/Amariss/mamaliek 24 juni Cristel1991/Anoniempje1996/Ag05/JolijnP 26 juni Lousb12 3 juli Ikigai/Josien2024

5 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Hier ook precies hetzelfde! Tot gisteren had ik de stress nog redelijk onde ...
Oooh ik had precies hetzelfde, met ook een heel naar voorgevoel dat er iets niet goed zat. Nu dus juist de angst daarvoor en niet wetende of dit weer zo’n “voorgevoel” is of juist overbezorgdheid.. tips heb ik niet, alleen herkenning 🥲 laten we uitgaan van het positieve, we kunnen er toch niks aan veranderen wat er ook gebeurt. Succes met afwachten 🤞🏻

5 maanden geleden

Hi, Ik wil ook graag reageren. Ik heb 3 kinderen, maar ook 2 miskramen gehad. Bij beide miskramen voelde ik me super zwanger en waren de eerste echo's ook gewoon goed en kwamen de miskramen pas later. Het zegt dus allemaal niks. Hierom ben ik nu ook weer super zenuwachtig. Ik probeer mezelf op te peppen dat het ook 3 keer wel goed gelukt is, dus dat het nu ook kan zijn, maar het blijft lastig. Ondanks Ik kinderen heb, blijven de miskramen een verdrietige herinnering. Ik hoop op een gezond kindje en een fijne zwangerschap.

5 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Ik heb dit keer al veel meer honger (nu 5wkn) dan bij mn mk-zwangerschap. T ...
Volgend weekend lekker helemaal vol plannen! Ik heb ook veel honger en het werkt echt op mijn systeem, wil mijn lochaam tonnetje rond worden? 😆

5 maanden geleden

Ik ook 3 juli! Ik ben dan 7+5. Dat is precies net zo ver als de vorige keer ...
Wat eng/ fijn dat je dan net op die termijn een echo krijgt. Ik heb zelf een pretecho gepland met 6 weken omdat dit het termijn is dat de mijne was gestopt en een week later verloren. Hopelijk zien we allebij iets goed op de echo!

5 maanden geleden

Reactie op mamaliek

Ik heb in maart een miskraam gehad. Ik was toen ongeveer 6w3d zwanger maar ...
Wat jammer dat je van je wolk gedonderd bent! Ik ben altikd best jaloers op mensen die naïef zwanger mogen zijn en de angst niet hebben. Het was je zo gegund dit een 3e keer te mogen meemaken. Wat fijn dat je die connectie met je baby voelt! Dit had ik bij mijn miskraam ook. Dit keer totaal niet. Ik ben zo hard bezig met of het wel goed gaat dat ik niet helemaal door lijk te hebben dat er een kindje groeit. Zelf niet als ik me er bewust op focus. Voor mijn zwangerschap droomde ik heerlijk weg en keek er naar uit baby winkels binnen te mogen, liep stiekem door de babyafdeling. Nu heb ik dat allemaal niet meer...

5 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Hoe gaat t met iedereen hier? Hier nu vandaag 6 weken, wel gevoelige borste ...
4+6 vandaag dus loop nog wat achter. Gisteren voelde ik me qua misselijk zijn een stuk beter en de kampen lijken minder heftig. Wat fijn is, maar natuurlijk ook weer eng. Gelukkig nog steeds enorme honger en pijnlijke borsten. Ik heb het nog voor ik overtijd was al aan 2 vriendinnen en een vriend verteld 😅 ze wisten dat ik al even bezig was dus vond het maar eerlijk hen niet te doen denken dat ik het jaar aan proberen over ging en ze zich misschien slecht voor me zouden voelen. Ze ware super blij en we konden meteen kletsen over kwaaltjes wat herkenning geeft. De man snapt er niets van maar luisterde geduldig 😆🤣

5 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

14 juni Wensje1992 19 juni Pipp 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS/Amariss/mama ...
19 juni heb ik een pretecho gepland met 6 weken. Geen idee of dit meeteld.

5 maanden geleden

14 juni Wensje1992 19 juni Pipp/Ikigai 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS/Amariss/mamaliek 24 juni Cristel1991/Anoniempje1996/Ag05/JolijnP 26 juni Lousb12 3 juli Ikigai/Josien2024

5 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Wat jammer dat je van je wolk gedonderd bent! Ik ben altikd best jaloers op ...
Ik herken dat laatste heel goed. Was vorig jaar rond deze tijd zwanger en toen kocht ik al gelijk een lief rompertje en had zelfs een klein cadeautje voor vaderdag gekocht voor m’n vriend. Nu wacht ik daar allemaal mee tot na de 2e echo. Ik droomde trouwens vannacht dat ik heel dik was geworden tijdens mn zwangerschap 😂 ff iets bedenken om dat te voorkomen haha, hoe doen jullie dat? Normaal doe ik aan hardlopen maar nu geen puf voor…