659 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Ikigai

19 juni heb ik een pretecho gepland met 6 weken. Geen idee of dit meeteld.
Heb m er tussen gezet! Geen idee of uberhaupt iemand zit te wachten op die lijstjes met echodata haha

5 maanden geleden

Ik heb in februari een miskraam gehad nu weer zwanger 4+2 ook ik heb helemaal geen zwangerschap symptomen, terwijl ik dit de vorige keer wel had. Ik heb nu steeds het gevoel dat het weer niet goed zit, ik weet niet of dit komt omdat ik er bang voor ben of omdat mijn gevoel goed zit. Ik moet nog 3 weken wachten voor mijn eerste echo en ben heel erg bang.

5 maanden geleden

Ik zit even te wachten. Wil morgenochtend nog eens testen om te kijken of de streep sinds zondag donkerder geworden is. Bij de mk bleef het streepje nauwelijks te zien. Als dat zo is ga ik de verloskundige bellen voor intake/vitaliteitsecho. Merk dat de gevoeligheid van mijn borsten langzaamaan toeneemt. Dus dat is mooi haha.

5 maanden geleden

Ik heb in februari een miskraam gehad nu weer zwanger 4+2 ook ik heb helema ...
Als je er echt heel erg mee zit, wat ik wel begrijp hoor(heb ook een mk gehad) zou ik gewoon de vk bellen voor een vitaliteitsecho.

5 maanden geleden

Ik heb in februari een miskraam gehad nu weer zwanger 4+2 ook ik heb helema ...
Nee hoor. No worries.. bij mijn eerste mk had ik 0 symptomen, bij de 2e mk was ik super chagrijnig, licht ontvlambaar en pijnlijke borsten die snel groter werden. De eerste voldragen zwangerschap alleen pijn aan mijn borsten na een week of 6 en later flinke maagzuur. Nu ook nog nagenoeg niks. Het aantal klachten of het gebrek daaraan zegt echt niks behalve als je eerst al super veel klachten ervaart en ineens helemaal niks meer. Daar zou ik dan wel wat onrustig van worden.

5 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Heb m er tussen gezet! Geen idee of uberhaupt iemand zit te wachten op die ...
Ik vind het wel leuk. Ben benieuwd naar iedereens echo. Hopelijk krijgen we updates 😁

5 maanden geleden

Ik heb zojuist gebeld, 1 juli hebben we eerste echo met 7+2

5 maanden geleden

Hey meiden, Hier geen goed gevoel. De streepjes liepen al niet echt op, al hoeft dat natuurlijk niets te zeggen. Vrijdag HCG geprikt en was 44. Ik zou rond de 4 weken moeten zitten die dag. Het is een start meting, en zegt natuurlijk niet zo veel. Maar ik vind dit toch wel laag. Zondag ochtend ineens heel misselijk en dat had ik ook voor alle miskramen. Gisterochtend en vanochtend een beetje helderrood bloedverlies na toilet gang. Vanmorgen mag ik weer HCG prikken. Maar ik heb het eigenlijk al opgegeven. Natuurlijk is er ergens nog een sprankje hoop, maar ik weet ook dat die kans echt minimaal is. Ik heb geen zwangerschapstesten meer, en ga die ook niet halen. Ik maak mezelf er ook alleen maar verdrietig mee of krijg valse hoop als er nog wel een lijntje staat. Ik voel me zo verdrietig en leeg en lamgeslagen. Waarom?! Waarom nou weer zo’n martelgang! Mijn lijf heeft de vorige miskraam ook niet zelf opgeruimd. En ergens hoop ik dat dit deze keer wel gebeurt, zodat ik tenminste nog iets positiefs kan meenemen uit dit verdriet. En nog wat vertrouwen in mijn lijf kan terugkrijgen. Nu ben ik ook bang dat het misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Geen speciale reden voor… maar het zou me niet verbazen als ik ook dit kan aftikken op het “wat kan er allemaal misgaan tijdens de zwangerschap” lijstje. Het enige wat ik nu kan doen is afwachten. Eerst bloedprikken, dan morgen de uitslag. Dan de verloskundige bellen… plan maken, doorverwijzing naar de gynaecoloog…. En dan waarschijnlijk nog weer bloed prikken, echo’s en afwachten… en pas dan medicatie of een ingreep. En dat vind ik nu juist zo naar! Dat je niet gelijk verder kunt. Het kunt afsluiten en door kunt gaan. Ik hou jullie op de hoogte. Maar als het nieuws definitief is dan zal ik de groep van februari 2025 wel gaan verlaten. Te confronterend, en ook niet leuk voor al jullie babygeluk. Ik wens jullie allemaal prachtige echo’s, bolle buiken en stralende baby’s!! 🌈

5 maanden geleden

Ik ben 13 februari mijn baby verloren, twee dagen voor mijn 12-weken echo. Gisteren heb ik een positieve zwangerschapstest gedaan! Ik ben dolgelukkig maar tegelijk ook verschrikkeling bang. Het hebben van lotgenoten doet goed! Proficiat met je regenboogbaby. Ik wens je een goede en gezonde zwangerschap toe 😘

5 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

14 juni Wensje1992 19 juni Pipp/Ikigai 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS/Amari ...
Ik heb op 26 juni een echo

5 maanden geleden

Hee! Je kent mijn verhaal, 3 spontane miskramen. Dus niet met echo. Maar tot nu toe nog nooit gered tot de eerste echo. Vind het wel leuk om hier bij aan te sluiten. Zie hier veel bekende namen uit het miskramen topic. Wat fijn te lezen dat iedereen weer zwanger is! Ook al zal het de komende tijd nog spannend blijven. Hopelijk voor iedereen straks en de komende weken prachtige echo’s 🍀 Ik heb 26 juni mijn eerste echo. Ik ben dan denk ik 7+4

5 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Wat jammer dat je van je wolk gedonderd bent! Ik ben altikd best jaloers op ...
Ik mag ook van geluk spreken dat ik dat 3x heb gemogen! Tuurlijk was het spannend maar anders dan nu na de mk.. na de echo komt vast jouw gevoel ook weer terug! Is ook niet gek na een mk dat je nu zo bezig bent met of het wel goed gaat. Nog even en we kunnen gaan shoppen ;)

5 maanden geleden

Reactie op Team-Leckers

Hey meiden, Hier geen goed gevoel. De streepjes liepen al niet echt op, al ...
Oh nee toch! 😳 Wanneer hoor je iets over je HCG van vandaag? 🙏🏻💖

5 maanden geleden

14 juni Wensje1992 19 juni Pipp/Ikigai 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS/Amariss/mamaliek 24 juni Cristel1991/Anoniempje1996/Ag05/JolijnP 26 juni Lousb12/Kenzah/MK-89 1 juli AmandaVos 3 juli Ikigai/Josien2024

5 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

14 juni Wensje1992 19 juni Pipp/Ikigai 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS/Amari ...
De mijne moet aangepast worden😅, ik heb hem verzet naar vrijdag.

5 maanden geleden

Reactie op Amariss

De mijne moet aangepast worden😅, ik heb hem verzet naar vrijdag.
Aanstaande vrijdag?

5 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Aanstaande vrijdag?
Yes met 6+2 ik mocht eerder, kunnen we hopelijk iets laten zien met vaderdag ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Amariss

Yes met 6+2 ik mocht eerder, kunnen we hopelijk iets laten zien met vaderda ...
Wat fijn dat je eerder kan! Dan hebben we vrijdag 2 echo’s in deze groep. Houden jullie ons op de hoogte? 💖

5 maanden geleden

14 juni Wensje1992/Amariss 19 juni Pipp/Ikigai 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS/mamaliek 24 juni Cristel1991/Anoniempje1996/Ag05/JolijnP 26 juni Lousb12/Kenzah/MK-89 1 juli AmandaVos 3 juli Ikigai/Josien2024

5 maanden geleden

Reactie op Team-Leckers

Hey meiden, Hier geen goed gevoel. De streepjes liepen al niet echt op, al ...
Ah nee toch 😢