12 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb / had dit met momenten ook. Ik probeer er nu maar op te vertrouwen dat er voor nu geen reden is om te denken dat het mis is (ik ben ook vooral moe, nauwelijks misselijk). Testen zijn goed opgelopen. Geen bloedverlies. Dus ondanks dat ik het ook spannend vind of er een kloppend hartje gaat zijn, probeer ik me nu vast te houden aan de dingen die er wél zijn. En weinig symptomen is ook alleen maar fijn natuurlijk:)

2 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik heb / had dit met momenten ook. Ik probeer er nu maar op te vertrouwen d ...
Weet je wat nog domste is bij vorige ook tot week 7/8 geen symptomen en gedacht wat doet iedereen toch ingewikkeld en toen begon bet pas dus het kan ook gewoon nog komen idd.. haha mis gewoon even deze app gaan negeren 2 weken lang haha

2 maanden geleden

Reactie op jopieee

Weet je wat nog domste is bij vorige ook tot week 7/8 geen symptomen en ged ...
Je kan jezelf ook helemaal gek maken he. Heel herkenbaar hoor. Ik deed het tot een paar dagen terug ook nog. En mogelijk gaat het ook nog weer een keer komen. Ik probeer zelf wel een beetje te filteren naar welke topics ik kijk. Zo zat in in het topic waar de oploop van de testen gedeeld werd, maar daar werd ik zó onzeker van dat ik eruit ben gegaan. Gaf me veel meer rust!

2 maanden geleden

Ik zit op 5+3 en ook geen klachten behoudens wat vermoeider en soms misselijk. Het is mijn tweede, was bij de eerste zwangerschap ook maar daarbij kreeg ik mijn klachten 10x zo hard na 16 weken wel; bekkenpijn. Dus inderdaad, geniet. Ik test ook bewust niet. Er is geen bloed dus probeer te vertrouwen op een goede afloop

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde, 6+4 ook geen klachten behalve savonds wat moe en opgeblazen buik. zit mezelf helemaal nerveus te maken met de gedachtes 😂 zelfs als ik moet plassen denk ik steeds als er maar geen bloed is😂

2 maanden geleden

Hier ook weinig symptomen waar ik bij de 3 kids die geboren zijn onbezorgd zwanger kon zijn is dat nu wel anders ben gewoon echt bang bang om teleurgesteld te worden door mijn eigen lichaam ofzo , in feb een miskraam gehad en het kwam toen zo rauw op mijn dak dat het hartje gestopt was met kloppen! Maandag moet ik naar dezelfde praktijk in dezelfde ruimte en ben nu al dood zenuwachtig en waarom ? Omdat ik dus amper iets opmerk en voor mijn gevoel alleen maar lees dat het mis kan gaan of bloedverlies bij mensen bij elk wc bezoekje angst. Hier ook hele mooie testen met dikke strepen zegt ook geen drol overigens maar je zoekt toch die bevestiging op denk ik , ik bid en hoop dat het ons gegund is om nog zo n mooi wondertje te mogen krijgen

2 maanden geleden

Ik had de eerste weken echt veel en zo vreselijk misselijk. Met sporten was mijn hartslag binnen no time sky high. En nu ineens sinds vrijdag normaal kunnen sporten. Nauwelijks misselijk mijn buik is minder opgeblazen. Nog wel wat meer moe. Maar verder eigenlijk niets. En in eens als een klap gaat dan door je heen of het wel goed gaat daar binnen 🥺🥺 Vrijdag de eerste echo. Maar daarna ook een bruid klaar maken voor haar bruiloft

2 maanden geleden

Ik ben ook 5+3 nu en sommige dagen misselijk andere dagen niet. En vooral heel moe, maar wel afgelopen wel gewoon 3 tenniswedstrijden gespeeld, dus dat gaat dan gewoon weer wel nog. Maar vannacht zelfs gedroomd dat ik ineens een miskraam had. Vind het zo spannend, maar moet nog 1,5 week wachten tot de echo. Begin ook nog maandag aan een nieuwe baan, dus dat maakt het allemaal nog spannender.

2 maanden geleden

Wat vervelend dat je je zo nerveus voelt! Dit is een ontzettend fijn platform maar het platform kan je ook onnodig nerveus maken door de vele verhalen die je hier leest.. misschien wat ongevraagd advies: probeer dit platform met name te gebruiken als je echt een vraag hebt of specifieke informatie zoekt. Als je wat verder in de zwangerschap bent zul je ook zien dat er een verschuiving plaatsvind en je veel minder onzekere verhalen tegenkomt hier. En voor mij helpt het ook altijd om te denken: de norm is nog steeds een normale gezonde zwangerschap!

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik ben nu ruim 7 weken en behalve wat vermoeidheid gaat het super goed. Inderdaad proberen vast te houden aan positieve gedachtes en ook maar gewoon heel blij zijn dat het goed gaat! Al bekruipt mij ook (na een eerdere miskraam) vaak gevoel van onzekerheid.

2 maanden geleden

Ik lees mee, laten we elkaar gewoon steunen in dit topic ❤️ Ik zou nu (volgens eigen berekeningen) 7+5 moeten zijn. 10 juli heb ik pas mijn eerste echo en ik heb ook helemaal geen symptomen behalve wat sneller buiten adem. Bij onze eerste was ik in week 4 al vreselijk misselijk dus dat was heel anders. Ik probeer me er maar aan vast te houden dat er op dit moment verder geen reden is om te denken dat er iets mis is ❤️

2 maanden geleden

Scroll eens door deze geboortegroep meid... Zó veel topics met meiden die zich zorgen maken omdat ze weinig of geen symptomen hebben! Misschien vind je daar geruststelling. Ik reageerde ook vaak dat ik geen klachten had. Nu met 7 weken echter is de extreme vermoeidheid toe geslagen. Maar zal vast goed zitten, ik vind het zonde van m'n tijd om me zorgen te maken over iets waar ik in beginsel weinig controle over heb! Behalve gezond leven kun je niet veel doen ❤️.