9 Reacties

4 maanden geleden

Niemand 😂😂😂 Mijn arme schat 🤣

4 maanden geleden

Haha ik denk niet dat je de enige bent. Ik was zo veel meer geïrriteerd dan normaal met mijn partner tijdens mijn laatste zwangerschap. Dat punt heb ik nu nog niet bereikt, maar ik weet dat het gaat komen (on & off). Het is volkomen normaal en hopelijk kunnen jullie er allebei om lachen als je weet dat het vaak gebeurt 😉

4 maanden geleden

Reactie op saelma90

Haha ik denk niet dat je de enige bent. Ik was zo veel meer geïrriteerd dan ...
Ja we lachen er zeker om gelukkig maar hij mag niet teveel lachen met geluid anders ben ik geïrriteerd 🤣🤣 geintje 😜

4 maanden geleden

Ja we lachen er zeker om gelukkig maar hij mag niet teveel lachen met gelui ...
Hahaha ja of te hard ademen is ook slecht 😂

4 maanden geleden

Reactie op saelma90

Hahaha ja of te hard ademen is ook slecht 😂
Dan hebben we het nog niet over eet geluiden 😡😡😡😡 😂

4 maanden geleden

Mijn partner kan ik wel goed verdragen eigenlijk, alle andere mensen vind ik juist mega vervelend! En dan bedoel ik ook echt iedereen; schoonfamilie tot random mensen in een winkel of op de weg 😅

4 maanden geleden

Mijn partner kan ik nog redelijk verdragen op zich. Aan collega's stoor ik me wat meer 😂 en aan het feit dat ik net 4x mijn wachtwoord heb moeten invoeren voor het goed ging. Ik zat bijna door het toetsenbord heen de laatste keer. Laten we inderdaad de hormonen de schuld geven 😇 Had er vrijdag ook al last van maar toen dacht ik nog dat ik ongesteld moest worden haha😬

4 maanden geleden

Hier ook! Hier neit de eerste zwangerschap dus man kent het wel een beetje. Ennnn ik heb hem eerlijk vertelt dat ik gevoelsmatig continue op zoek ben naar oorlog.. terwijl ik dit eigelijk helemaal niet wil en relationeel gezien ook weet dat het helemaal niet eerlijk of terecht is. Hierdoor wel veel begrip vanuit manlief!

4 maanden geleden

Reactie op Mabel90

Hier ook! Hier neit de eerste zwangerschap dus man kent het wel een beetje. ...
Ohh ik ben vandaag ook weer echt op oorlogspad, snap echt niet waar dit zo vandaan komt. Die hormonen maken mij echt een heks 👹