12 Reacties
4 maanden geleden
Er zijn meerdere vrouwen die bloeden en gewoon een goeie zwangerschap hebben had je stolsels erbij is het bloeden gestopt ?
4 maanden geleden
Reactie op KVS95
Ik denk dat je opnieuw zwanger bent, omdat je tussendoor wel negatief hebt ...
Nou volgens de app moet ik pas over een paar dagen ongesteld weer worden.. maar had wat gevoelige borsten (ik dacht oh ja moet volgende week ongesteld worden..) afgelopen vrijdag een test gedaan en die was echt dik positief.. donkere lijn.. en ook met de weken indicator was deze heel duidelijk af te lezen.. dus ik heb een positieve test een week voor mn menstruatie..
4 maanden geleden
Ik denk dat je opnieuw zwanger bent; gezien je bloedingen in combinatie met een negatieve testuitslag. Als je 31 mei ziet als de eerste dag van je cyclus, dan zou je nu iets meer dan vier weken zwanger zijn (uitgaande van een gemiddelde cyclusduur). Een test met wekenindicator geeft zoals de naam al zegt een indicatie. De ene vrouw maakt sneller hCG-hormoon aan, dan de andere vrouw. Ook kan de oploop van dit hormoon verschillen per zwangerschap. Zo had ik zelf de dag voor mij NOD de testuitslag 3+ bij een digitale test, met wekenindicator, van Clearblue. Dat zou kunnen verklaren waarom de Kruidvat test deze indicatie geeft. Echt verklaren kan ik het natuurlijk niet. Daarvoor zal je een zorgverlener moeten raadplegen. Gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel succes.
4 maanden geleden
Reactie op ks_baby
Nou volgens de app moet ik pas over een paar dagen ongesteld weer worden.. ...
Heb je ovulatietestesten gebruikt? Na een miskraam kan je cyclus anders zijn. Een app houdt daar geen rekening mee en gaat uit van eerder ingevoerde gegevens in combinatie met een algoritme. Als je geen ovulatietestesten hebt gebruikt, dan ben je ook niet zeker van je NOD. Misschien is je NOD dus niet pas over een week. Natuurlijk is er ook de mogelijkheid dat je veel langer zwanger bent. Op basis van je verhaal lijkt mij dat minder waarschijnlijk, maar ik ben natuurlijk geen zorgverlener. Spannend hoor. Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt. Nogmaals succes toegewenst.
4 maanden geleden
Heb je ovulatietestesten gebruikt? Na een miskraam kan je cyclus anders zij ...
Dank je wel voor je uitgebreide reactie.. wat ik dus vreemd vind is dat de test donker kleurt dus dik positief en na de miskraam 4 weken geleden waren we na de bloedingen intiem geweest dus zelfs als zou ik zwanger zijn van die ene keer.. (3 weken geleden) lijkt het me sterk dat ik zo snel weer zwanger ben.. dus heb veel vraagtekens en natuurlijk mega ongeduldig/nieuwsgierig.. ik bel morgen voor een afspraak en hopelijk heb ik snel antwoorden.. 😘 bedankt
4 maanden geleden
Reactie op ks_baby
Dank je wel voor je uitgebreide reactie.. wat ik dus vreemd vind is dat de ...
Eigenlijk klinkt dat best aannemelijk. Zeker in combinatie met de negatieve testuitslag. Hoe positief een testuitslag is, staat daarbij niet gelijk aan hoe lang je zwanger bent. Anecdotisch bewijs, maar ik testte zelf overduidelijk positief op 9 DPO (dus ruim voor mijn NOD). Maar goed, aan anecdotisch bewijs heb je niet zoveel. Ik hoop voor je dat je gauw meer duidelijkheid hebt. Een ding wat zeker is, is dat je nu zwanger bent. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en lees hier graag een update als je meer weet (en dat wil delen).
4 maanden geleden
Nou ik heb een update! Vanochtend een echo gehad.. aannemelijk is dat ik een miskraam heb gehad en dit een nieuwe zwangerschap is.: ondertussen zit ik op 4.4 weken/dagen.. over 2 weken krijg ik weer een echo en is er meer te zien.. ik ben hier niet goed in.. maar ze gaf aan dat de baarmoederslijmvlies dik is? En dat alles er naar uitziet dat het goed is.. (uiteraard kan een miskraam alsnog gebeuren).. ik heb de ene miskraam na de andere.. dus hopelijk blijft deze wel goed zitten.. maar we hebben al een kleine dus ik voel me al enorm gezegend.. bedankt voor jullie hulp allemaal! 😘😘
4 maanden geleden
Reactie op ks_baby
Nou ik heb een update! Vanochtend een echo gehad.. aannemelijk is dat ik ee ...
Bedankt voor de update en hopelijk verloopt de rest van je zwangerschap voorspoedig.