10 Reacties

24 dagen geleden

Mijn vriend is heel lang (2.21m) en eigenlijk de enige die voor hem lekker liepen waren een thule, en de joolz geo 3, die laatste is het dan ook geworden voor ons omdat ik zelf ‘maar’ 1.70 ben en hun stang ook heel laag kan. Met the jiffle heb ik geen ervaring, had ik eerlijk gezegd ook nog niet van gehoord 🙈

24 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Mijn vriend is heel lang (2.21m) en eigenlijk de enige die voor hem lekker ...
Ik zet die in ieder geval op mn lijstje om uit te proberen in een winkel, dankjewel! The jiffle zag ik ook voorbij komen op insta, maar ben zelf echt ook verliefd op de kleuren waarin hun producten komen 😍 Maar er zijn maar een paar fysieke winkels die ze hebben staan.

24 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Ik zet die in ieder geval op mn lijstje om uit te proberen in een winkel, d ...
Die is gelukkig ook in veel winkels te vinden, dus dat scheelt haha

24 dagen geleden

Wij hebben een Easywalker Harvey 3 volgens mij. Deze stang kan ook lekker hoog + wij hebben er speciale adapters bij gekocht waardoor de bak / het zitje ook hoger kunnen. Echt helemaal top! Deze zou ik echt aanraden :)

24 dagen geleden

Wij hebben de Nuna demi next gekocht. Ik ben zelf 1.78 en mijn man is 2 meter. Deze was erg fijn, omdat de reiswieg ook erg hoog zit. Dus niet veel bukken! Stang kan ook lekker hoog.

24 dagen geleden

Wij hebben de Nuna Demi Next. De reiswieg is ook hoger. Voor zowel mijzelf (186) als mijn vriend erg fijn.

24 dagen geleden

Ik heb deze gezien bij babypark in Heerlen! Wij zijn 1.82 en 1.93 en zijn 2 jaar geleden voor de Dubatti Two gegaan. Nog steeds erg tevreden!! Ik heb hem niet eens op de langste stand staab

24 dagen geleden

Wij hebben zelf een Thule Urban Glide 2 en daarvan kan de duwstang in hoogte worden versteld. Wij zijn zelf niet lang, maar een aantal vriendinnen van mij zijn boven de 1.80 m. Een vriend van mij is 2.02 m. Allen vinden hem zeer comfortabel duwen en rijden.

24 dagen geleden

The jiffle kun je inderdaad gewoon vinden bij babypark, je moet alleen goed kijken want ik was er de eerste keer in de winkel langsgelopen. Zelf vond ik die uiteindelijk veel te bouncy, die vering vond ik too much en hij oogt vrij lomp. Maar zeker goed om eens te gaan kijken en proberen zou ik zeggen! Groetjes

24 dagen geleden

Wij hebben de joolz geo 3. Man is 194 en loopt er goed achter