100 Reacties

2 maanden geleden

Heel erg misselijk en braken, vraag dus aan mijn man of hij ons zoontje van bijna 3 naar bed kan brengen. Krijg ik daarna een hele "preek" dat het wel heel onhandig is als jij steeds alles moet doen en niet weet of ik iets kan doen. Of ik dat dus van te voren aan kan geven. Tja zou ik zelf ook anders willen, hang ook niet boven de wc voor de lol. Beetje meer begrip en meedenken zou wel fijn zijn. Verder is hij heel lief hoor

2 maanden geleden

Onwijze trek hebben maar tegelijkertijd misselijk worden van het idee van het eten, dan toch iets eten en dan zitten met extreem opgeblazen gevoel en buikpijn. Ik moet echt wennen aan een nieuw eetpatroon, want dit was normaal gewoon 3 maaltijden op een dag, nu moet ik alles opsplitsen. Knijter irritant!

2 maanden geleden

Reactie op DrKimberly1990

Onwijze trek hebben maar tegelijkertijd misselijk worden van het idee van h ...
Zooo herkenbaar, ik zet inmiddels wekkertjes zodat ik niet vergeet te eten, dan ben ik de ergste misselijkheid vaak voor

2 maanden geleden

Ben zo ontzettend moe en juist héél veel honger de hele tijd 🤣 kan echt blijven eten

2 maanden geleden

Echt heeel heel moe. Nachten slaap ik amper, veel wakker. Overdag probeer ik gewoon thuis te werken, maar weinig focus en energie

2 maanden geleden

Reactie op Sion

Zooo herkenbaar, ik zet inmiddels wekkertjes zodat ik niet vergeet te eten, ...
Dat is slim! Ik probeer nu alles maar ook gewoon te splitsen, kijken of dat ook helpt 😄

2 maanden geleden

Heeft iemand tips tegen de hele dag die misselijkheid?

2 maanden geleden

Reactie op Mm222

Heeft iemand tips tegen de hele dag die misselijkheid?
Mijn vriend zijn app zei snack wortelen of zuigen op een stuk diepvries fruit 😅

2 maanden geleden

Ik haat echt iedereen op aarde behalve mijn kind.

2 maanden geleden

Ik haat echt iedereen op aarde behalve mijn kind.
Haha is dat een zwangerschapsdingetje of gewoon in het algemeen?🤭 Nee geintje, kan ik me wel in vinden, ik ben ook zooo snel gefrustreerd over vanalles en nog wat

2 maanden geleden

Reactie op Sion

Haha is dat een zwangerschapsdingetje of gewoon in het algemeen?🤭 Nee gein ...
Zwangerschapsding (hoop ik). Echt mijn emoties zijn all over the place 😱 en heb constant ruzie... Jij ook?

2 maanden geleden

Reactie op Mm222

Heeft iemand tips tegen de hele dag die misselijkheid?
Het middelste van een (wit) stokbrood, dat zuigt in je maag de sappen op. Mij hielp het wel in m'n vorige zwangerschap.

2 maanden geleden

Reactie op Mm222

Heeft iemand tips tegen de hele dag die misselijkheid?
Gember schijnt heel goed te helpen ( ik heb zelf niet z’n last van misselijkheid dus weet het niet zeker)

2 maanden geleden

Ik wil even klagen over mijn borsten want OMG! Die doen zeer. Ze zijn bijna 2 cup maten gegroeid en ze doen echt zeer. Tijdens het lopen, maar ook tijdens het slapen wordt ik wakker als ik er perongeluk op lig. Ook voelen ze gewoon heel erg beurs alsof iemand mij heel erg hard meerdere keren geslagen heeft met een vuist. Alsof ze bont en blauw zijn. Gelukkig zijn ze dat niet maar ze zijn wel enorm en ook enorm gevoelig. Meer mensen last van??

2 maanden geleden

Zooo wat fijn dit!! Komt die hoor. Ten eerste: Wie heeft bedacht dat zwangere vrouwen moeten werken? Ik vind die persoon niet zo aardig meer. De onzekerheid, fysieke veranderingen ect zijn al zwaar genoeg. Dan: GEUREN!! Omg de geur van eten soms 🤢. Enn.. De echo’s laten zolang op zich wachten. Elke zwangere vrouw verdiend een eigen echoapparaat🥺. Ik vind dit klaag initiatief echt fantastisch. Gooi het eruit! ☺️

2 maanden geleden

Het teiltje staat inmiddels standaard naast de bank/het bed. Soms eerst misselijkheid vooraf en soms ook gewoon zonder waarschuwing ineens spugen. Gelukkig niet hele maaltijden. Maar t is nou niet alsof ik zoveel binnenkrijg 😑

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Het teiltje staat inmiddels standaard naast de bank/het bed. Soms eerst mis ...
Ohh dat klinkt niks, hopelijk trekt het gauw weg

2 maanden geleden

Ooo ik heb zo’n honger vandaag de hele dag. Al vet veel gegeten en nog steeds zin in (slecht) eten. En ik las iets over ruzie, omg mijn vriend moet het ook echt verduren met me 🫣 zo onaardig

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ik heb het helemaal gehad met de misselijkheid. Heb nog niet (nouja, een kl ...
Ik heb dit ook! Word er gek van! En mijn vriend ook!

2 maanden geleden

2x in de nacht moeten plassen, m'n pis stinkt, na 2 weken enorme buikkrampen gehad te hebben dat ik echt dubbel lag te gaan van de pijn nu enorm last van misselijkheid. Niet hoeven spugen maar zodra ik op de bank lig prima te doen, maar zodra ik wat moet ondernemen dan komt de misselijkheid . En dan ook nog moeten werken terwijl je voor je idee echt niet fit bent al 2.5 week . Zucht ... maarja alles voor de kleine ...