226 Reacties

2 maanden geleden

Hoi hoi! Als het goed is 11 februari uitgerekend van onze 2e. Tegen die tijd zal onze zoon 3 en een beetje zijn. Hier flink misselijk en vermoeid dus vergeten zit er hier niet in haha. Wij hebben 26 juni de eerste echo ben dan als het goed is 7 weken en 1 dag. Vind het spannender dan met de eerste merk ik.

2 maanden geleden

Hoi hoi! Eerste echo heb ik pas op 10 juli maar op basis van laatste menstruatie zit ik op +/-18 februari. Ik ben vooral moe en wat lage rugpijn. Verder nog geen (extreme) klachten. Dit is ons eerste kindje dus alles is nieuw en spannend!

2 maanden geleden

Reactie op kim73

Hoi hoi! Als het goed is 11 februari uitgerekend van onze 2e. Tegen die tij ...
Heel spannend! De vlagen misselijkheid zijn af en aan en vermoeidheid / somberheid / lusteloos zit er ook wel in hier. Gaan jullie darmen ook een beetje opzetten??

2 maanden geleden

Ik had ook 1e dag laatste menstruatie 10 mei, maar uitgerekende datum 14 feb. Wij hebben de eerste echo as donderdag 27 juni, deze mocht eerder ivm een eerdere miskraam begin dit jaar. Ik heb wat krampen maar deze nemen de laatste tijd af, nu meer last van maagzuur en golven van misselijkheid. Maar nog niet hoeven spugen, hopelijk blijft dat zo 🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op yamicaro

Ik had ook 1e dag laatste menstruatie 10 mei, maar uitgerekende datum 14 fe ...
Spannend!! Dan zitten we dicht bij elkaar! Idd ook niet hoeven spugen, wel vaak zo’n katerig gevoel van geen trek maar ook weer wel. En dat zonder alcohol 😉. Spannende weken ook voor jullie! Succes alvast met de echo

2 maanden geleden

1e dag van m'n laatste "menstruatie" was een hele vroege miskraam op 11 mei en nu meteen 5w6d 🥰🥰 uitgerekend op 15februari, vlak voor mijn 28e verjaardag. Onze eerste echo is 1 juli en ik kan echt niet wachten! Voel me verder best oke. Vandaag nog vermoeider dan normaal en sinds gisteren maakt eten me soms juist misselijk. Dan staat het me ineens niet meer aan en moet ik het niet. Alleen heb ik dan nog wel honger 🙄 verder is mijn buik echt MEGA opgezet. Veel last van hele zachte ontlasting ook. Vanmorgen voor het eerst een normale keutel 🤣

2 maanden geleden

Hoi! Geen twijfel hier over het aantal weken want ik ben zwanger door een ivf behandeling. Mijn uitgerekende datum is 18 februari maar mijn kindje zal met 38 weken worden gehaald. Vandaag 5+3 weken zwanger en 1 juli mijn eerste echo 😊

2 maanden geleden

Hi! Mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was op 11 mei en heb een vrij regelmatige cyclus van 28 dagen. dus volgens eigen berekening ben ik dan op 15 februari uitgerekend. Vandaag dus 5+6 week. Ik merk eigenlijk vrij weinig op een enorme opgeblazen buik (mijn man grapt steeds dat ik nu al dik word) af en toe wat krampjes, pijnlijke borsten en heftige vermoeidheid na. Mijn eerste echo is op 2 Juli in de avond (was hier blij mee, want dit komt echt perfect uit met mijn werk) ook heb ik er echt een heel goed gevoel bij, wel ben ik heel nieuwschierig naar of mijn eigen uitgerekende datum klopt met wat de verloskundige gaat zeggen.

2 maanden geleden

Reactie op JBerg98

Hi! Mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was op 11 mei en heb een vrij ...
Wat leuk, wij zijn dan precies even ver! 😄

2 maanden geleden

Hoi!! Mijn 1e dag van laatste menstruatie was ook 10 mei en naar verwachting 14 februari uitgerekend. Ik heb begin dit jaar een miskraam gehad bij 8 weken van een tweeling. Dus ik vind het wel erg spannend! Ik ben ontzettend misselijk op dit moment, dus ik merk dat ik sociale dingen probeer te vermijden.. gelukkig nog niet overgegeven maar dat vind ik wel lastig!! Nog meer last van?

2 maanden geleden

Hee! Hier de eerste echo op 9 juli! Volgens eigen berekening zo’n 19 februari uitgerekend 😇 Heb alleen bijna geen klachten, dus ik vergeet het ook nog wel eens 😂 alleen wat moe en gevoelige borsten 😅 en heeel soms wat roze bloedverlies, maar dat is verwaarloosbaar 😁

2 maanden geleden

Hier 12 februari (waarschijnlijk) uitgerekend! Ik ben ont-zet-tend moe. Echt niet te doen. Ik was wel een beetje moe bij de zwangerschap van mijn zoontje maar dit zoals nu slaat alles. Verder ook de hele dag (vooral einde dag) giga opgeblazen, en gevoelige borsten. Gelukkig niet misselijk ofzo maar dat heb ik ook bij mijn zoontje niet gehad dus had ik ook niet perse verwacht. Hoewel vervelend de kwaaltjes, vind ik het eigenlijk wel fijn omdat ik half maart een miskraam gehad en vanaf het begin af aan al tegen mijn vriend zei dat ik me niet zwanger voelde, en dat was ook echt zo. Dus dat gevoel is toch anders nu! Maandag eerste echo met ongeveer 7 weken dus ben benieuwd!

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Wat leuk, wij zijn dan precies even ver! 😄
Oh wat toevallig! Leuk 😊

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal 🍀🤞🏼 08.05 laatste menstruatie. Volgens eigen berekening 12.02 uitgerekend, vandaag dus 6+2. Ik ben er pas gisteren avond achter gekomen en gelukkig dinsdag de 25ste al een afspraak kunnen krijgen voor echo😍 Gelukkig helemaal nergens last van op gevoelige tepels na

2 maanden geleden

Reactie op amomisborn89

Heel spannend! De vlagen misselijkheid zijn af en aan en vermoeidheid / som ...
Hoi! Hier 5,5 week zwanger van ons eerste kindje. Mijn buik zet erg op, vooral later op de dag. Dit zijn inderdaad mijn darmen. Mijn gehele buik is dan ook hard

2 maanden geleden

Ik 6+2 vandaag! Volgens mijn berekening 12 februari uitgerekend. Eerste echo volgende week woensdag als ik 7 weken ben. 2e echo 17 juli met 10 weken. Kan niet wachten! Zelf heb ik gelukkig (nog) geen last van misselijkheid, alleen hele gevoelige/pijnlijke borsten, super uitgeput elke dag vanaf wakker worden, droge prikkende ogen en een onwijze opgeblazen buik. En heb af en toe lichtroze bloedverlies gehad, maar hopelijk was dat verwaarloosbaar. Daar ga ik maar van uit! 🍀 Heel happy met mijn zwangerschap 🥰

2 maanden geleden

Hoi! Volgens eigen berekening 17-02 uitgerekend. Ben nu 5+5.. heb wel flink wat kwaaltjes. Vanaf net geen 4 weken ben ik al aan het kokhalzen en overgeven.. hier ook medicijnen voor, ging redelijk. Maar merk echt dat het steeds erger wordt. Soms een dag minder, en dan meteen zorgen dat er iets niet goed is. Veel krampen ook en vreselijk moe. Begin dit jaar bleek iik ook zwanger, dit is met 10.3 een missed abortion gebleken. Na 3 goede echo's geen kloppend hartje meer en medicijnen nodig gehad voor de miskraam. Dus de spanning zit er voor nu sowieso al goed in.. maandag de eerste echo om te kijken of het goed zit en de termijn redelijk overeen komt.

2 maanden geleden

Hoi, Volgens eigen berekening ongeveer 18 februari uitgerekend van ons eerste kindje. Nu ongeveer 5+6 weken zwanger. Begin maart een miskraam gehad waardoor ik wat onzeker ben nu. Heb 8 juli de eerste echo staan. Soms flink last van een mega trek maar dan niet kunnen eten omdat ik snel vol zit. En onwijs gevoelige borsten met name aan het einde van de dag.

2 maanden geleden

Reactie op littledutchess

Hoi! Volgens eigen berekening 17-02 uitgerekend. Ben nu 5+5.. heb wel fli ...
Wat heftig, ik snap dat je daardoor angstig bent :-( Waarom had je voor week 10 al 3 echo's gehad als ik vragen mag?

2 maanden geleden

Volgend de berekening 13 februari uitgerekend! 8 juli de eerste echo gepland. Over het algemeen voel ik me goed. Voel me soms wel erg erg moe en heb heel soms licht het gevoel alsof er misselijkheid opkomt. Kan het niet echt goed omschrijven haha. Oh en soms mega vermoeide benen tijdens het lopen, vooral na traplopen. 😂