230 Reacties

2 maanden geleden

Vandaag 6 weken! Naar verwachting 15 februari uitgerekend. 11 mei laatste menstruatie gehad en 8 juli mag ik voor de eerste echo

2 maanden geleden

Reactie op Maricruz_88

Wat heftig, ik snap dat je daardoor angstig bent :-( Waarom had je voor wee ...
Om medische redenen, wordt nu ook weer opgevolgd door ziekenhuis en gewoon verloskundige. Geen dingen die overdraagbaar zijn, maar wel voor mij met risico geven in een zwangerschap. Vandaar strenge controles.

2 maanden geleden

Reactie op littledutchess

Om medische redenen, wordt nu ook weer opgevolgd door ziekenhuis en gewoon ...
*meer risico

2 maanden geleden

Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was ook 10 mei haha. Maar ik denk dat ik toen op zondag mijn eisprong gevoeld heb, dus dan zou ik 16 februari uitgerekend zijn. De kans is groot dat het kindje met 38 weken wordt gehaald vanwege diabetes type 1. Ik duim heel hard dat het zo ver mag komen want ik heb een erfelijke aandoening waarvan de kans 50% is dat ik het doorgeef. Dat je soms bijna vergeet dat je zwanger bent herken ik wel. Ik heb maar weinig klachten dus dat scheelt ook wel. Maar ik zou bijna zonder er bij na te denken een broodje carpaccio kunnen bestellen als ik uit lunchen ga😂 het besef komt er wel steeds meer! Mijn eerste echo is op 2 juli en dan heb je er op 9 juli nog eentje 🙈

2 maanden geleden

13 februari hier! Eerste kindje (6+2 vandaag) Ik voelde echt voor m'n test dat ik zwanger was, maar nu heb ik nog niet zoveel klachten en kwaaltjes, dus het voelt hier eventjes spannend en eng in mijn hoofd... 10 juli eerste echo, daar ben ik echt wel naar aan het aftellen!

2 maanden geleden

Hoi, hoi, Gefeliciteerd allemaal!🥳 Hier nu 5 wk en 6 dg zwanger van ons tweede kindje🥰 Eerste kindje is nu bijna 2 jr. Volgens de betekening 16 februari uitgerekend. Vind het allemaal weer zooo spannend! Vorige zwangerschap is niet zonder complicaties verlopen.. Ben medisch ivm mijn diabetes type 1 en ontwikkelde zwangerschapsvergiftiging (gelukkig 2e zwangerschap minder kans op). Onze eerste echo moet nog gepland worden, maar verwacht in de week van 3 juli. Ben erg moe en misselijk en last van bandenpijn. Ook is m'n buik nu al opgezet haha. Verder wat lusteloos en sloom.

2 maanden geleden

Hey! Leuk topic en hoop op een goede zwangerschap voor ons allemaal! Ik ben nu 6+3. Heb helemaal geen klachten (dat lees is overigens bij meerderen) dus zit ook wel in spanning. Durf nog niet blij te zijn. Het is ons tweede kindje. Woensdag echo!

2 maanden geleden

Reactie op RoosVerd

Hoi, hoi, Gefeliciteerd allemaal!🥳 Hier nu 5 wk en 6 dg zwanger van ons ...
Wij zijn (waarschijnlijk) dezelfde dag uitgerekend en allebei medisch vanwege diabetes type 1🤝🏻

2 maanden geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Wij zijn (waarschijnlijk) dezelfde dag uitgerekend en allebei medisch vanwe ...
Ooh wat toevallig!!😅😀 Ik ga ervan uit dat ik 16 feb. ook niet ga halen. Wordt ook ingeleid met 38 wk en vorige zwangerschap heb ik een spoedkeizersnede gehad met 35 wk. Is het jullie eerste kindje? Waar woon je?

2 maanden geleden

Hallo dames 😀 Ik ben nu 6+3 en 12 februari uitgerekend volgens eigen berekeningen. 10 juli heb ik pas mijn eerste echo wanneer ik dus 9 weken ben. Mega spannend! Is ons 2e kindje, maar ik ben wel voor controles in het ziekenhuis omdat onze eerste onverwachts veel te vroeg kwam, met 27+5 al. Overigens is dat nu wel een vrolijk en gezond ventje 😊 Nog helemaal geen klachten eigenlijk, terwijl ik bij onze eerste echt misselijk was. Dus ik vind het echt wel heel spannend of het allemaal goed is...

2 maanden geleden

Reactie op EsmeeM

Vandaag 6 weken! Naar verwachting 15 februari uitgerekend. 11 mei laatste m ...
Heeee wat toevallig ik heb precies alles het zelfde, ook de echo datum 😊

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Wat leuk een kletsgroepje. Hier ook zwanger en op 16 feb uitgerekend van de derde. Waarschijnlijk word de baby wel eerder geboren gezien mijn medische situatie. 2 juli de eerste echo!

2 maanden geleden

Hi allemaal! Ik ben volgens eigen berekening uitgerekend op 15 februari en zit nu op 6+1 weken. Op 8 juli staat de eerste echo gepland. Dit wordt ons eerste kindje. Mijn zwangerschap begon met erg gevoelige borsten, maar dat is nu een heel stuk minder. Op dit moment heb ik vooral last van krampen en een opgeblazen gevoel na het eten. Gelukkig (nog) geen last van misselijkheid!

2 maanden geleden

Reactie op Jeltjeh

Hoi allemaal! Wat leuk een kletsgroepje. Hier ook zwanger en op 16 feb uit ...
Mag ik vragen waarom je denkt dat de derde ook eerder geboren wordt? Wat was de aanleiding van vroeggeboortes bij jou? Ik ben nml ook zwanger van de derde en mijn 2 kindjes zijn ook beide te vroeg geboren in week 35 en 36. (Gewoon spontane weeen gekregen)

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Mag ik vragen waarom je denkt dat de derde ook eerder geboren wordt? Wat w ...
Hey! Ja hoor. De eerste kwam met 36 weken door zwangerschapsvergiftiging, en de 2e spontaan met bijna 33 weken, nu weet ik dat ik dit keer niet langer dan 38 weken zwanger mag zijn om mijn nieren .

2 maanden geleden

Hoi hoi als het goed is ben ik 16 februari uitgerekend. Het word ons 3e kindje en het was een verassing ivm met een koperspiraal die niet meer op zijn plek zat. Ik heb vorige week dinsdag een vroege echo gehad om bbz uit te sluiten. Er zit een vruchtzakje in mijn baarmoeder. De echo was met 5+2 dus was nog niet veel te zien. Het hcg loopt mooi op. Af en toe misselijk en opgeblazen maar verder nergens last van. Morgen weer even kijken of er een kloppend hartje te zien is. Dan zou ik 6+1 zijn.

2 maanden geleden

Hoi hoi ! Hier ook 16 februari uitgerekend van ons 2e kindje. 1 juli de eerste echo met 7.1 weken, spannend allemaal. Voor de rest erg moe en s’ochtends wat misselijk

2 maanden geleden

Heehee, Wat gezellig zo topic. Ik ben 17 feb na mijn eigen berekening uitgerekend. Ik heb mijn eerste echo 9 juli als ik 8+1 week ben. Pff wat duurt het wachten weer lang!! Ik heb een zoontje die volgende week 1 word. Verder ervaar ik 0 klachten. De enige klacht die ik heb is mijn man🤣 die klaagt dat ik soms wat vlambaar ben.

2 maanden geleden

Reactie op decmam

Heeee wat toevallig ik heb precies alles het zelfde, ook de echo datum 😊
Hee wat leuk! Toevallig haha!😊

2 maanden geleden

Wie heeft er nog meer dat die zich niet zwanger voelt? Ik heb helemaal geen klachten en soms denk ik echt ben ik wel zwanger? Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook niet echt klachten maar voelde ik me wel echt zwanger.