230 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Wie heeft er nog meer dat die zich niet zwanger voelt? Ik heb helemaal geen ...
Ik heb dit ook precies. Nul klachten. Bij mijn eerste zwangerschap was ik met vlagen misselijk en voelde ik me ook echt zwanger. Nu niet, ik vergeet het ook geregeld. Woensdag eerste echo, ik durf ook nog niet blij te zijn

2 maanden geleden

Reactie op rooobin

Ik heb dit ook precies. Nul klachten. Bij mijn eerste zwangerschap was ik m ...
Nee gek is dat he! Ik vergeet het soms ook met dingen. Bijv we hadden lekkere dingen op tafel met het voetbal afgelopen week en wilde ik bijna filet american pakken 😅. Ja ik ben ook echt benieuwd met de echo!

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Nee gek is dat he! Ik vergeet het soms ook met dingen. Bijv we hadden lekke ...
Haha herkenbaar! Stiekem ben ik ook wel blij geen klachten te hebben als het goed zit.

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Wie heeft er nog meer dat die zich niet zwanger voelt? Ik heb helemaal geen ...
Ja ik heb precies hetzelfde. Maakt me erg onzeker wel! Maar als alles goed is bij de eerste echo... jeetje dan heb ik wel enorm mazzel met echt 0 klachten 🤣 Ik heb veel energie, geen pijntjes, niet misselijk... heel apart. Vooral omdat het met mijn 1e zwangerschap zo anders was.

2 maanden geleden

Reactie op rooobin

Haha herkenbaar! Stiekem ben ik ook wel blij geen klachten te hebben als he ...
Jaa dat wel veel beter dan ziek zijn!

2 maanden geleden

Reactie op MVGR

Ja ik heb precies hetzelfde. Maakt me erg onzeker wel! Maar als alles goed ...
Ja dat is dan helemaal gek als je 1e zwangerschap heel anders was! Nou idd hopelijk is gewoon alles goed en fietsen we er zo doorheen😊

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Wie heeft er nog meer dat die zich niet zwanger voelt? Ik heb helemaal geen ...
Hier nog 1 ! Althans erg moe, maar in mijn eerste zwangerschap heb ik tot 14 weken iedere dag overgegeven, dus ik geloof het bijna niet. Ik heb 8 juli de eerst echo, spannend!

2 maanden geleden

Reactie op MVGR

Ja ik heb precies hetzelfde. Maakt me erg onzeker wel! Maar als alles goed ...
Jaaa same, zit het in deze data dat niemand last heeft haha. We moeten er maar blij mee zijn, eindelijk ervan genieten ipv overleven zoals 2 jaar terug 🙉

2 maanden geleden

Reactie op Moonholleman

Hier nog 1 ! Althans erg moe, maar in mijn eerste zwangerschap heb ik tot 1 ...
Ow nou dan is dit idd een stuk beter!! Ahh leuk ik heb 9 juli de echo! Toch spannend zo eerste keer weer. Misschien dat ik me na de echo rcht zwanger ga voelen!

2 maanden geleden

Met vlagen meer een minder klachten. De borsten blijven zo pijnlijk en vannacht enorme zweetaanvallen en heftige dromen. Ook behoefte om mij veel meer terug te trekken en geen zin in teveel drukte en sociale contacten. Misselijkheid is minder, probeer ook echt goed te eten ondanks soms geen honger of nog vol van de avond ervoor. Veeel dorst en plassen! In de baarmoeder zelf voel ik nog weinig rommelen of krampjes gelukkig!

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben uitgerekend 12 feb , van ons eerste kindje, volgende week dinsdag avond op 2 juli de eerste echo en later in de week jarig dus ik mag dan iedereen verassen met ook een cadeautje 🫣

2 maanden geleden

Hee, Hier uitgerekend op ongeveer 14 feb (denk ik). Eerste zwangerschap en super spannend allemaal. Nog erg wennen aan het idee en wat er allemaal op je af komt omdat we er nog niet mee bezig waren maar daarin tegen ontzettend gewenst🥰! Na de eerste test ontzettend in paniek niet wetende wat te doen, wie op de hoogte te brengen en welke stappen te ondernemen. Gelukkig een ontzettend lieve partner waarmee ik nu 2 jaar samen ben die me ontzettend helpt! As donderdag 27 Juni eerste echo gepland dus we kunnen echt niet wachten op hopelijk 🍀 goed nieuws.

2 maanden geleden

Hier uitgerekend op 14 februari🥰 Ontzettend opgeblazen buik (en het bijbehorende gevoel), maar verder nog geen last van kwaaltjes (en dat maakt me soms best onzeker). Dit is mijn derde kindje, maar wel al mijn 7e zwangerschap, aardig wat achter de rug wat betreft miskramen. Vandaag de eerste echo gehad en een prachtig kloppend hartje gezien🥰 overeenkomstig met termijn 6+4

2 maanden geleden

Ik ben rond 18 februari uitgerekend. 10 juli eerste echo, super spannend. Ik heb echt weinig klachten alleen een opgeblazen gevoel en af en toe buikpijn, en dan echt z’n ongesteldheid buikpijn. Hebben meer mensen dat?

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Wie heeft er nog meer dat die zich niet zwanger voelt? Ik heb helemaal geen ...
Ik! Helemaal niets van klachten, op een opgeblazen gevoel/buik na. Mijn vorige 6 zwangerschappen waren wel andere koek, ontzettend misselijk, duizelig, doodmoe geweest. 4x meegemaakt dat de klachten van de een op de andere dag verdwenen en dat bleken miskramen te zijn. Nu vind ik dat dus wel een beetje spannend

2 maanden geleden

Hii👋🏽 hier 11 mei de laatste menstruatie datum. Naar eigen berekening rond 15 februari uitgerekend. Ik heb 8 juli de eerst echo, kon ook eerder maar zijn dan nog op vakantie. Nu op vakantie in Zakynthos en op wat meer vermoeidheid, opgeblazen gevoel en pijnlijke borsten gelukkig geen klachten. Al zal het opgeblazen gevoel ook wel zijn van het anders eten, haha!

2 maanden geleden

Reactie op Felicia9812

Ik! Helemaal niets van klachten, op een opgeblazen gevoel/buik na. Mijn vor ...
Jaa dat snap ik dat je dat spannend vind! En wat gek he dat je klachten dan ook gelijk weg zijn.. nou hopelijk deze keer gewoon lekker geen klachten! 😊

2 maanden geleden

Ik ben rond 18 februari uitgerekend. 10 juli eerste echo, super spannend. I ...
Ik heb elke dag ongesteldheids buikpijn.. ik maakte mij daar erg druk over maar schijnbaar kan dag geen kwaad. Vooral een vervelend gevoel met ook nog een opgeblazen buik.

2 maanden geleden

Ik moet straks naar de tandarts voor 1 gaatje te vullen moet ik zeggen dat ik zwanger ben?

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Ik moet straks naar de tandarts voor 1 gaatje te vullen moet ik zeggen dat ...
Ik ben tandartsassistente geweest, destijds was het voor röntgenfoto’s wel heeel belangrijk om te weten of iemand zwanger was of niet. Maar voor een behandeling als gaatje vullen met verdoving niet