230 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Ahh wat fijn! 🥰
Ja heel erg!🤗

2 maanden geleden

Afgelopen woensdag was ik 7+5 en hadden we een echo! Alles was goed! Hartje klopte goed, iets minder kort zwanger, 6+6, maar verloskundige zei, kan zo weer zijn dat het de volgende keer weer goed is volgens mijn berekening. Omdat ik in het bezit ben van een erfelijke ziekte, kan het zijn dat ons kindje ziek is en daarom laten we een vlokkentest doen.

2 maanden geleden

Reactie op Esmee2017

Afgelopen woensdag was ik 7+5 en hadden we een echo! Alles was goed! Hart ...
Dat word een spannende tijd, sterkte met wachten! Ik heb een genetisch onderzoek laten doen in verband met de kinderwens, het wachten is killing. Hier gelukkig bij mij de afwijking niet aanwezig, kan het hierdoor ook niet doorgeven.

2 maanden geleden

Ik ben gister met de 8 weken echo op 8+2 gezet. Loop 2 dagen voor op mijn berekening volgens mijn cyclus. Sta nu op 10-2!

2 maanden geleden

Reactie op Motherin2025

Dat word een spannende tijd, sterkte met wachten! Ik heb een genetisch onde ...
Super fijn dat jij het niet doorgeeft. Dat kan bij mij dus wel. Wij zouden ook via het ziekenhuis zwanger gaan worden (middels pgt), maar ik werd ongepland (maar wel gewenst) al ‘normaal’ zwanger

2 maanden geleden

Reactie op Esmee2017

Super fijn dat jij het niet doorgeeft. Dat kan bij mij dus wel. Wij zoude ...
Ik ga voor je (jullie) duimen dat je lichaam zelf een goede eicel heeft uitgekozen, zou een hoop stress rondom de PGT schelen. Sterkte de komende tijd 🍀

2 maanden geleden

Helaas vanochtend het vruchtje verloren.. De echo van maandag blijft wel staan, maar dan om te kijken of alles schoon is. Ben heel verdrietig nu.

2 maanden geleden

Helaas vanochtend het vruchtje verloren.. De echo van maandag blijft wel st ...
Snap ik wat lastig zeg! Je mag ook verdrietig zijn!😔 ik probeerde bij mijn miskraam er iets moois in te zien. Dat mijn lichaam dit zelf heeft afgebroken omdat het anders nooit gezond was geweest het kindje of dat ik misschien zelf de moeilijke beslissing had moeten maken. En dan mijn lichaam mijn geholpen heeft. Hoop dat jij zo ook over een tijdje mag denken ❤️❤️

2 maanden geleden

Helaas vanochtend het vruchtje verloren.. De echo van maandag blijft wel st ...
Heel veel sterkte met dit verlies❤️

2 maanden geleden

Helaas vanochtend het vruchtje verloren.. De echo van maandag blijft wel st ...
Wat verdrietig! Heel veel sterkte❤️

2 maanden geleden

Reactie op Adrianadevries

Hoi allemaal! Leuk om te zien dat dit groepje wat gelijk oploopt 😊 ik had ...
Hee grappig, bij mij hetzelfde😊 ik heb 9 juli de eerste echo pas

2 maanden geleden

Helaas vanochtend het vruchtje verloren.. De echo van maandag blijft wel st ...
Wat verdrietig! Veel sterkte ❤️

2 maanden geleden

Ik ben afgelopen week opgenomen in het ziekenhuis vanwege mijn hg, was volledig uitgedroogd en hield al dagen geen slok drinken meer binnen 🙁. Nu weer thuis, met nieuwe medicatie, maar ook die werkt niet van harte dus moet waarschijnlijk binnenkort weer terug naar het ziekenhuis voor weer een vocht- en kaliuminfuus. Gelukkig word ik aan alle kanten fijn geholpen met de zorg voor mijn zoontje van 1 en zorg voor mijzelf, maar zwaar is t wel ff zo! Als lichtpuntje hebben we wel alvast een echo gehad in het ziekenhuis, nu 8 weken en 1 dag en we hebben een prachtig sterk hartje gehoord ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Eeneneen

Ik ben afgelopen week opgenomen in het ziekenhuis vanwege mijn hg, was voll ...
Wat een pech! Hopelijk voel je je straks toch wel beter met nieuwe medicatie

2 maanden geleden

Wat leuk zo'n groepje! Ik ben nu 7+5 zwanger van ons 1e kindje, mijn uitgerekende datum staat op 18 februari. 3 juli de eerste echto gehad en het termijn klopte met eerdere berekening, kloppend hartje gezien! Alles zag er gelukkig goed uit.

2 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad in de fertiliteiskliniek! Ben inderdaad 7 weken en 5 dagen zwanger. Alles zag er voor nu goed uit en het hartje❤️ klopt!! Uitgerekende datum nog steeds 19 februari. Volgende week maandag weer een echo maar dan bij de verloskundige.. zo leuk om het boefje dan weer (zo snel) te zien😍.

2 maanden geleden

Vandaag de eerste echo bij de verloskundige gehad (hiervoor 2 echo's gehad in het ziekenhuis) Alles zag er goed uit, zelfs 2 dagen naar voren gezet! Dus nu 8+3. Hartje klopt nog steeds goed. Zo bizar om te zien hoeveel zo'n kleintje in een week gegroeit is. Nog steeds wel beetje gestresst met alles gezien mijn geschiedenis, maar het is echt een opluchting dat de groei nu goed loopt en het hartje nog steeds mooi klopt🙏 22 juli termijn echo🤞

2 maanden geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad. Alles was goed mooi sterk kloppend hartje. Ik dacht zelf 17 feb maar uit de echo kwam 18 feb. Ik vond het ook echt super leuk om haar weer te zien. Zij heeft ook mijn thuis bevalling helemaal gedaan en ze vond het zo gek dat ik er nu weer was met mijn zoontje. Ze zegt alweer een jaar geleden wat gaat het snel😱 (zoontje 29 juni 1 geworden) ze wist de bevalling nog super goed dus dat is wel leuk!

2 maanden geleden

Reactie op Esmee2017

Ik meld mij hier ook. Volgens eigen berekening uitgerekend op 14 februari ‘ ...
Same here! Gisteren de 1e echo gehad en ik bleek 4 dagen minder lang zwanger te zijn. Dan zou ik op 18-02 uitkomen. Zo bijzonder om de echo te hebben en het hartje te horen

2 maanden geleden

Reactie op Adrianadevries

Hoi allemaal! Leuk om te zien dat dit groepje wat gelijk oploopt 😊 ik had ...
Ik heb precies hetzelfde! Met de echo bleek ik alleen 4 dagen minder lang zwanger te zijn en komt de datum op 18-02 uit