230 Reacties

2 maanden geleden

leuk! mn eerste dag van laatste ongesteldheid is idd ook 10 mei, en vanavond echo. 20.50 om precies te zijn, hopelijk kan ik daarna de wedstrijd bekijken🤣

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Vandaag mijn eerste echo gehad. Alles was goed mooi sterk kloppend hartje. ...
Oh wat toevallig, mijn dochter is 24 juni 1 geworden!

2 maanden geleden

Reactie op JessieK90

Oh wat toevallig, mijn dochter is 24 juni 1 geworden!
Ohh wat grappig dat is idd toevallig! 😊 wat leuk!

2 maanden geleden

5 juli de eerste echo gehad toen zeiden ze 13 feb, de 25e hebben we de 2e echo en dan komt de daadwerkelijke uitgerekende datum. Voor de eerste echo zei mijn vriend 4 feb en ik 14 feb, dus wij zijn heel nieuwgierig wat het nou echt is.

2 maanden geleden

Heb helaas vandaag de eerste echo gehad, met het nieuws dat het hartje niet klopt. Ben helemaal van slag, je gaat er toch niet vanuit! Nu dit proberen te verwerken.

2 maanden geleden

Reactie op JessieK90

Heb helaas vandaag de eerste echo gehad, met het nieuws dat het hartje niet ...
Jeetje wat een verdrietig nieuws.. ik wens je heel veel knuffels en sterkte⭐️

2 maanden geleden

Reactie op JessieK90

Heb helaas vandaag de eerste echo gehad, met het nieuws dat het hartje niet ...
Ach nee wat verdrietig! Veel sterkte ❤️

2 maanden geleden

Hoi allemaal, verdrietig om te lezen dat het bij sommigen niet goed is gegaan. Veel sterkte gewenst 😢❤️ Afgelopen woensdag hebben wij de 2e echo gehad, zijn iets teruggezet van 14 naar 17 februari. Volgende week vrijdag hebben we de termijnecho, dan zal er nog specifieker naar de datum gekeken worden. Ik blijf gezien onze eerdere miskraam de echo’s wel erg spannend vinden, maar gelukkig mogen we elke twee weken langskomen en worden onze zorgen heel serieus genomen.

2 maanden geleden

Heel veel sterkte voor iedereen die verdrietig nieuws te verwerken heeft🤍 Wij vandaag weer een echo gehad maar eerste keer bij verloskundige. En dat is toch wel veel leuker/anders dan bij de kliniek omdat het toch wat duidelijker te zien is maar je ook echt wat langer kan kijken😍 Kleintje was goed gegroeid, hartje klopte nog steeds goed en er waren zelfs wat kleine bewegingen! Over 2 weken weer een echo en dan kijken ze of de datum nog steeds kloppend is met de eerste inschatting. Zo fijn dat je zo regelmatig even naar het wonder dat in je buik groeit kan bewonderen. Dan snap je ook wat beter waar de vermoeidheid vandaan komt🤣😅

2 maanden geleden

Reactie op rmdb1992

Heel veel sterkte voor iedereen die verdrietig nieuws te verwerken heeft🤍 ...
Oke. Mega veel spelfouten. Maar geef ook daarvan de vermoeidheid nu even de schuld🫠🙈

2 maanden geleden

Reactie op JessieK90

Heb helaas vandaag de eerste echo gehad, met het nieuws dat het hartje niet ...
Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte toegewenst. Afgelopen zaterdag was ik enorm geschrokken. Een grote plons met bloed. Alles ging tot zaterdag goed, maar na 7 miskramen was ik gelijk in alle staten. En omdat ik net uitgeschreven was bij de vruchtbaarheid kliniek en nog geen intake had bij de gyneocologie wist ik ook niet wat ik moest doen. Ik mocht zondag een echo bij de kliniek (goede service) alles goed met ons beertje. Gelukkig, het bloed was van mij.

2 maanden geleden

Ik sluit hier aan. Ik ben uitgerekend op 17 februari. Onze zoon (geboren in 2023) is ook van februari.

2 maanden geleden

Ik sluit hier aan. Ik ben uitgerekend op 17 februari. Onze zoon (geboren in ...
Hier ook! Nu 12 februari uitgerekend en mijn zoontje is van 11 februari🥲

2 maanden geleden

Ik sluit hier aan. Ik ben uitgerekend op 17 februari. Onze zoon (geboren in ...
Leuk, ik ook 17 februari! Volgende week vrijdag de termijnecho om het helemaal zeker te weten 🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op LV00

Hier ook! Nu 12 februari uitgerekend en mijn zoontje is van 11 februari🥲
Dat komt wel erg nauw ☺️

2 maanden geleden

Reactie op yamicaro

Leuk, ik ook 17 februari! Volgende week vrijdag de termijnecho om het helem ...
Wat toevallig!

2 maanden geleden

Dat komt wel erg nauw ☺️
Jep haha, niet ideaal maargoed, mijn zoontje is ook 4 dagen later geboren dus wie weet

2 maanden geleden

Reactie op LV00

Jep haha, niet ideaal maargoed, mijn zoontje is ook 4 dagen later geboren d ...
Je weet het inderdaad niet en anders is het maar zo. In eerste instantie misschien niet heel leuk, maar ergens ook heel bijzonder als ze dezelfde verjaardag zouden hebben.

2 maanden geleden

Je weet het inderdaad niet en anders is het maar zo. In eerste instantie mi ...
Ja zeker waar! We zien het wel. We hebben in maart een miskraam gehad dus waren sowieso al ontzettend blij dat het zo snel weer raak was! Dus dan maakt de datum ook niet meer zoveel uit, je kan het toch niet plannen

2 maanden geleden

Reactie op LV00

Ja zeker waar! We zien het wel. We hebben in maart een miskraam gehad dus w ...
Wat fijn voor jullie dat je zo snel weer zwanger bent geworden. Wij hadden dit in 2022. In maart een late miskraam en in mei weer zwanger. Voor ons verzachtte dat het verdriet van de miskraam wel wat. Ik hoop dat dat voor jullie ook zo is. Op naar een voorspoedige verdere zwangerschap en bevalling 🍀