230 Reacties

2 maanden geleden

Hi mommy’s! Ik sluit graag aan, gezellig! Ik ben nu 9+1 en 19 februari uitgerekend. Redelijk beladen datum voor mij omdat een van mijn vriendinnen afgelopen februari op die datum haar zoontje verloren is.. Dit is mijn tweede zwangerschap, heb een dochter van juli 2022 dus super excited voor een broertje/zusje 🩷💙

2 maanden geleden

Reactie op yamicaro

Leuk, ik ook 17 februari! Volgende week vrijdag de termijnecho om het helem ...
Ik voeg me toe aan 17 februari. Is vandaag bevestigd. 19 augustus heb ik mijn termijnecho, precies met 14 weken wat ik aan de late kant vind persoonlijk

2 maanden geleden

Wat fijn voor jullie dat je zo snel weer zwanger bent geworden. Wij hadden ...
Jazeker verzacht dat het een beetje! Dankjewel! Jij ook!🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op LV00

Jazeker verzacht dat het een beetje! Dankjewel! Jij ook!🙏🏻
Dankjewel!

2 maanden geleden

Reactie op yamicaro

Leuk, ik ook 17 februari! Volgende week vrijdag de termijnecho om het helem ...
Leuk, ik ook 17 feb! Volgende week de bevestiging met de termijnecho.

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik voeg me toe aan 17 februari. Is vandaag bevestigd. 19 augustus heb ik ...
Ik ook 17 feb! Wat heb je dan idd laat de termijnecho? Of komt dat door vakantie ? Ik heb de termijnecho volgende week al (24 juli) en de 13 weken echo op 9 augustus

2 maanden geleden

Reactie op Eliwi

Ik ook 17 feb! Wat heb je dan idd laat de termijnecho? Of komt dat door vak ...
Toch heel wat op 17 februari heb ik het gevoel haha! Ja komt idd door de vakantie en ze zeiden dat alles dan wat opschuift en de gynaecoloog zei dat het prima was met 14 weken 🤷🏼‍♀️ Zo spannend! 😍 heb je al echo’s gehad tot nu toe? Ik al 2 die goed waren 🍀

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Toch heel wat op 17 februari heb ik het gevoel haha! Ja komt idd door de ...
Inderdaad best wat dames uitgerekend op 17 februari! Hier hetzelfde verhaal wat betreft de termijnecho. Hier met 13 weken. Ik heb al een echo gehad met 7 weken. Vandaag krijg ik een extra echo, omdat ik toch wat onzeker ben. In mijn vorige zwangerschappen had ik HG. Dit keer wel misselijk, maar geen HG. Dit hoeft niks te betekenen, maar het maakt me wel onzeker op de één of andere manier. Hopelijk zit het toch goed.

2 maanden geleden

Inderdaad best wat dames uitgerekend op 17 februari! Hier hetzelfde verhaa ...
Ik denk idd dat het niks hoeft te betekenen omdat ze altijd zeggen dat elke zwangerschap anders is naar ik snap je onzekerheid. Dit is mijn derde zwangerschap en alle 3 verlopen anders Heel veel succes met de echo vandaag!🤞🏼🍀 hou je ons op de hoogte?

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Toch heel wat op 17 februari heb ik het gevoel haha! Ja komt idd door de ...
Wat fijn dat je al 2 hebt gehad! Bijzonder ja om zoveel te lezen van 17 feb haha. Wij hebben inmiddels al 3 gehad, met 7, 8 en 9 weken. Die van 8 stond niet gepland maar had lichtelijk bloedverlies dus even een echo gehad voor geruststelling. Zo blij dat alles tot nu toe goed is!

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik denk idd dat het niks hoeft te betekenen omdat ze altijd zeggen dat elke ...
Dankjewel voor je bericht. Je hebt gelijk. Ik voel me ook een beetje een Miep hoor. De onzekerheid bleek inderdaad niet nodig. Alles was helemaal goed. Goede hartactie, veel beweging en de foetus loopt zelfs een paar dagen voor qua groei ☺️

één maand geleden

Inderdaad best wat dames uitgerekend op 17 februari! Hier hetzelfde verhaa ...
Ik hoor biet meer bij de 17 februari-groep, vandaag bij de termijnecho is de datum naar 13 februari gewijzigd. Dus ineens al 11 weken ipv 10+4. We hebben zelfs het hartje al horen kloppen en ik heb bloed laten prikkan voor de NIPT 🙏🏼

één maand geleden

Reactie op yamicaro

Ik hoor biet meer bij de 17 februari-groep, vandaag bij de termijnecho is d ...
🥰

één maand geleden

Reactie op yamicaro

Ik hoor biet meer bij de 17 februari-groep, vandaag bij de termijnecho is d ...
Ik ook niet meer haha, mijn uitgerekende datum is nu 16 februari!

één maand geleden

Reactie op Eliwi

Ik ook niet meer haha, mijn uitgerekende datum is nu 16 februari!
Ik hoor het aanstaande maandag. Ik ben benieuwd. Tijdens mijn laatste echo, liep de foetus een paar dagen vooruit qua groei.

één maand geleden

Reactie op yamicaro

Ik hoor biet meer bij de 17 februari-groep, vandaag bij de termijnecho is d ...
Wat leuk, hier ook 13 februari 🥰 Mijn eerste zoon was er al 2 weken te vroeg, dus ben benieuwd wanneer deze echt geboren wordt 😁

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Wat leuk, hier ook 13 februari 🥰 Mijn eerste zoon was er al 2 weken te v ...
Ja inderdaad, het is ook maar de uitgerekende datum. Kans is groot dat het op een andere dag komt 😄 Het is mijn eerste kindje, maar als ik op mijn moeder lijkt dan komt hij/zij 10 dagen eerder. Dat zal alleen wel niet haha

één maand geleden

Zijn er hier mama’s die voor de bevalling al willen proberen te beginnen met kolven?

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Zijn er hier mama’s die voor de bevalling al willen proberen te beginnen me ...
Ik niet, ik lees dat steeds meer moeders het doen maar ik zie er zelf niet de noodzaak van in. Heb het mijn vorige zwangerschap ook niet gedaan, en ik voedt nu nog steeds (16 maanden) 😅

één maand geleden

11 februari hier 🥰