596 Reacties

2 maanden geleden

21 feb hier 🩵🩷

2 maanden geleden

Reactie op Lisxxxx

Hoi hoi! Ik ben 4 weken + 3 dagen / m’n eerste echo staat op 11 juli geplan ...
Hee wat leuk, wij lopen da n zo goed als gelijk! Ik had zondag een positieve test en heb 10 Juli een afspraak voor de eerste echo 🥰

2 maanden geleden

Hi meiden, gefeliciteerd allemaal! Ik sluit mij graag aan. Op Vaderdag een positieve test (nog niet super donker) en ik denk dat ik rond 25 februari ben uitgerekend. Ik ga denk ik volgende week even de verloskundige bellen om een eerste afspraak in te plannen :). Hebben jullie al symptomen? Ik ben nu al misselijk en moe. Herken het heel erg van mijn vorige zwangerschap (zoontje van 8 jaar). Dit is mijn tweede kindje maar voor mijn vriend de eerste keer.

2 maanden geleden

Gefeliciteerd iedereen in deze groep! 😃 Vaderdag had ik een positieve test. Nu 4w6d. Eerste echo staat gepland op 5 juli en 21 februari uitgerekend zoals het nu lijkt! In oktober een vroege miskraam gehad, hoop dat nu alles goed gaat 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Rosalie💜

Hallo!! Inmiddels 5 weken zwanger van mijn eerste kindje en heb 5 juli de e ...
Wij lopen precies gelijk op!!

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Volgens mijn eigen berekening vandaag precies 4 weken, na een missed abortion in februari! Super spannend allemaal…

2 maanden geleden

Ervaren jullie al veel symptomen? Ik lijk wel met de dag misselijker. Zit op m'n werk, maar ben constant de afweging aan het maken "kan ik blijven zitten of moet ik naar het toilet rennen?" Nog geen enkele keer echt moeten overgeven, maar wel het gevoel van... Zo anders dan m'n eerste zwangerschap. Hopelijk betekent dat alleen maar iets goeds haha 🤞🏻🍀

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ervaren jullie al veel symptomen? Ik lijk wel met de dag misselijker. Zit o ...
Misselijkheid valt bij mij gelukkig nog mee, ik moet wel zorgen dat ik eten bij de hand heb, dat helpt tot nu toe om het niet erger te laten worden. Ben wel erg snel moe. En last van opvliegers de hele dag door, ach heb ik het tenminste een keer warm ipv altijd koud 🤗

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ervaren jullie al veel symptomen? Ik lijk wel met de dag misselijker. Zit o ...
Die misselijkheid lijkt mij ook heel vervelend! Ik ben nog niet misselijk geweest gelukkig, wel af en toe lichte zuurbranden. Ik heb een erg opgeblazen gevoel en veel buikkrampen. Krijg rond de maaltijden echt hele erge trek😅

2 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Misselijkheid valt bij mij gelukkig nog mee, ik moet wel zorgen dat ik eten ...
Ja dat hielp bij mij tot nu toe ook, maar lijkt nu even van niet. Hopen dat het niet erger wordt dan dit. Ik ben ook echt snel moe ja. Bijna elke middag op m'n werk een inkakker 😴

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ja dat hielp bij mij tot nu toe ook, maar lijkt nu even van niet. Hopen dat ...
Hier inderdaad ook last van een inkak moment op het werk. Merk wel dat mijn buik helemaal opgezet is. Omdat niemand om ons heen het weet voelt dat erg ongemakkelijk.

2 maanden geleden

Ik ben zwanger van de eerste en krijg 12 juli de eerste echo bij de kliniek, de tweede 19 juli met 8 weken bij de verloskundige. Super spannend! 🥰🥰

2 maanden geleden

Vanmorgen positief getest, 16 dagen na IUI. Uitgerekend op 26 februari 🙏🥺🍀

2 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Vanmorgen positief getest, 16 dagen na IUI. Uitgerekend op 26 februari 🙏🥺 ...
Toevallig! We zijn naamgenoten en hebben dezelfde uitgerekende datum 😄

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Toevallig! We zijn naamgenoten en hebben dezelfde uitgerekende datum 😄
Wow wat toevallig! 🤩☺️ Ik heb even op je profiel gekeken, hopelijk blijft het voor ons allebei goed gaan! 🙏🤍

2 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Wow wat toevallig! 🤩☺️ Ik heb even op je profiel gekeken, hopelijk blijft ...
We duimen ❤️🤞🏻

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 22 februari uitgerekend na eigen berekening. Nu 4 weken +6. Vorige keer miskraam gehad met 6 weken dat was in januari, daarna miskraam gehad met 4+2 in maart. Super spannend nu! Elk toilet bezoek ben ik zenuwachtig. 😩 Ik voel me wel heel zwanger, dat vind ik een geruststelling.

2 maanden geleden

Gefeliciteerd iedereen! :) Ik ben nieuw hier en ik kan eindelijk meepraten, want ik ben afgelopen dinsdag (na 3 dagen overtijd te zijn) er achter gekomen dat ik zwanger ben van mijn eerste 🥰 ik ben nu ook 4+6weken en we zijn rond 22 februari uitgerekend, 19 juli heb ik de eerste echo. Super spannend 🙈

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit mij ook aan 🥰 Gisteren had ik een positieve test, ik ben nu 4 weken en 1 dag zwanger. De eerste echo staat ingepland op 18 juli en ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 27 februari ❤️

2 maanden geleden

Ik sluit me ook aan, ik ben volgens eigen berekening 21-februari uitgerekend! Vorig jaar slechte nipt uitslag (trisomie 18), dus sowieso t/m de nipt/13 weken een heel spannend! Maar denk ik sowieso voor iedereen spannend :)