596 Reacties

2 maanden geleden

Hier 24 februari uitgerekend, mag 16 juli voor eerste echo, en 7 aug voor de termijn echo, zo spannend en leuk allemaal 馃グ

2 maanden geleden

Reactie op HannahMoon

Oeh spannend, wij de 11de! We weten het vandaag al 2 weken, dus T voelt als ...
Nou echt h猫!! Ik vind het zo moeilijk om nog zo lang te wachten haha

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Hee leuk we lopen gelijk! Ik heb 6 juli mijn eerste echo omdat ik een vroeg ...
Hoi! Ik nu 4+3 en twee maanden geleden ook een miskraam gehad. Fijn om te lezen dat er anderen zijn met dezelfde situatie. Vind het best spannend zo snel!

2 maanden geleden

Hier op 15 juni positief getest, 25 februari uitgerekend denk ik. Tweede zwangerschap, onze dochter wordt in januari 3! 馃挄 16 juli de eerste echo en 3 augustus de termijn!

2 maanden geleden

Wat een leuke groep! Ik ben na ruim anderhalf jaar proberen zwanger van de tweede 馃槏 We zijn zo dankbaar! Volgens mijn eigen berekening ben ik op 28 februari uitgerekend 馃槂

2 maanden geleden

Reactie op Martini1991

Wat een leuke groep! Ik ben na ruim anderhalf jaar proberen zwanger van de ...
Gefeliciteerd ik ook!

2 maanden geleden

Reactie op samjanol

Hoi allemaal, ik heb vanmorgen getest na het uitblijven van mijn menstruati ...
Gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Reactie op Ambroos

Hoi! Ik nu 4+3 en twee maanden geleden ook een miskraam gehad. Fijn om te l ...
Hoi hoi! Het blijft allemaal spannend hoor. Ik ben nu 5+1 en kan niet wachten tot de echo. Vooral proberen te genieten nou! En wat er gebeurt dat is zo ookal klinkt dat makkelijker dan dat het is

2 maanden geleden

Zo leuk om te lezen dat er zo veel dames dezelfde uitgerekende datums hebben 馃グ ik ben zelf ook 5+1 vandaag en heb ook volgens eigen berekening 22 februari 馃グ

2 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Gefeliciteerd ik ook!
Leuk. Jij ook gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Gefeliciteerd!
Dank je wel! Heel onwerkelijk nog.

2 maanden geleden

Hi allemaal! Iedereen gefeliciteerd met het mooie nieuws 鉂わ笍 Ik sluit ook graag aan. Ben nu 4+2 en weet nu een paar dagen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje馃槏 maandag belafspraak met de verloskundige...ben zo benieuwd!

2 maanden geleden

Zo leuk om te lezen dat er zo veel dames dezelfde uitgerekende datums hebbe ...
Ik ooook 馃グ

2 maanden geleden

Oeeh ik kan me aansluiten! Eerste zwangerschap en ook uitgerekend op 26 februari鈽猴笍 wij hebben 18 juli de eerste afspraak. Gelukkig weinig klachten! En jullie?

2 maanden geleden

Ola! Ik ben 27 feb uitgerekend, vandaag 4+3. In april en mei een miskraam gehad dus het is erg spannend nu. 16juli helaas pas de eerste echo. Ik lees dat een hoop dames hetzelfde hebben meegemaakt. Hopelijk hebben wij dit keer allemaal wat meer geluk 馃崁馃挄

2 maanden geleden

Zo leuk om te lezen dat er zo veel dames dezelfde uitgerekende datums hebbe ...
Wat leuk!! Wanneer heb jij de eerste echo 馃グ?

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Wat leuk!! Wanneer heb jij de eerste echo 馃グ?
Ik ben 20 februari uitgerekend. Ik mag door de vele miskramen gelukkig al een echo op 5 juli. Zo spannend

2 maanden geleden

Ik sluit ook aan, zwanger van m'n 3e kindje. Ik weet niet precies de uitgerekende datum maar in ieder geval ergens eind februari. 馃グ

2 maanden geleden

Ik sluit me graag aan bij deze groep 馃ぉ 16 juni eerste positieve test, afgelopen woensdag was mijn NOD. Afgelopen dinsdag een bloeding gehad, eventjes, heeft niet doorgezet. Hoewel het niet altijd iets zegt, t/m vandaag doorgetest, nog steeds positief en streepje liep afgelopen dagen op. Morgen contact met VK als er geen bloeding meer geweest zou zijn en dan wrsch 5 juli eerste echo 馃崁馃崁馃崁 Zo ontzettend spannend! Als alles goed mag gaan, dan rond 25 februari uitgerekend.

2 maanden geleden

Leuk! Zoals het nu lijkt de 23e sluit me graag aan