596 Reacties

2 maanden geleden

I’m in! Voor de eerste keer zwanger, vandaag 5 weken 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Febr2025

I’m in! Voor de eerste keer zwanger, vandaag 5 weken 🍀
Ik ook eerste keer en 5 weken zwanger! ✨

2 maanden geleden

Hoi ik ben Anouschka! Heb zelf even zitten rekenen en waarschijnlijk 21 februari uitgerekend. Eerste echo 19 juli. Zou nu 5+2 zijn. Ik ben getrouwd met mijn lieve man Damian en heb al 1 zoontje van 2 jaar en 9 maanden Dominic

2 maanden geleden

Reactie op Ninia

Ik ben 20 februari uitgerekend. Ik mag door de vele miskramen gelukkig al e ...
Ooh fijn! De vele miskramen niet, maar wel fijn dat je dan eerder mag spieken! Wij mogen een dag later 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ooh fijn! De vele miskramen niet, maar wel fijn dat je dan eerder mag spiek ...
Spannend, veel succes ik duim dan ook voor jullie

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Ik ooook 🥰
Zo leuk! 🤩 wanneer mag jij voor je eerste echo?

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Wat leuk!! Wanneer heb jij de eerste echo 🥰?
19 juli..duurt veelste lang 🤭 en wanneer heb jij de echo? 😁

2 maanden geleden

Ik haak gezellig aan! Mijn naam is Charlotte. Moeder van een zoontje en nu zwanger van de tweede! Eerste echo staat gepland op 18 juli. Dan ben ik 9 weken , althans dat is de schatting! Ik ben benieuwd naar ieders ervaringen komende tijd! 🍀☺️

2 maanden geleden

Zo leuk! 🤩 wanneer mag jij voor je eerste echo?
12 juli! En jij? 😍

2 maanden geleden

Hi! Ook ik haak aan bij dit kletsgroepje! Zwanger van de tweede, maar het voelt dit keer zo anders. Heb 10-07 de eerste echo. Erg benieuwd hoe jullie het allemaal ervaren☺️

2 maanden geleden

19 juli..duurt veelste lang 🤭 en wanneer heb jij de echo? 😁
Sorry ik zag het nu pas! Heb meldingen uitstaan van de app 🙈. Wij mogen 6 juli ivm een vroege miskraam 2 maanden terug. 19 juli duurt nog echt lang ja, snap ik helemaal 🤣. Ik vind 6 juli al lang duren haha. Maar moet bekennen dat ik ook veel meer ‘last’ heb dan dat ik verwacht had. Mijn benen voelen in de ochtend al alsof ik er een hele dag op heb zitten 👵🏼

2 maanden geleden

Hallo:) afgelopen donderdag een vroege positieve test gehad. Ga vandaag bellen om een echo in te plannen:) Zwanger van de tweede maar vind het deze keer ook erg spannend mijn app zeg nu dat ik 25 februari uitgerekend ben.

2 maanden geleden

Zaterdag positieve test in handen en vandaag hcg laten prikken. En het is echt zo! Ik ben gewoon zwanger. 😱 Ik heb al een zoontje, dus nu door de tweede keer zwanger. Volgende week afspraak met de gynaecoloog en dan gaan we een plan opzetten. Ben sws medisch, dus ik ga weer vaste klant worden bij het ziekenhuis. Volgens mijn berekening ben in 25 februari uitgerekend 🥰

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal 💕. Ik ben nu 5+3 en volgens mijn eigen berekeningen rond 20 februari uitgerekend van ons eerste kindje. 5 juli hebben wij onze eerste echo, vind het allemaal enorm spannend 🙏🏻 Gelukkig vrij weinig klachten, mijn borsten doen alleen wel echt flink pijn en ben erg moe.

2 maanden geleden

Net de verloskundige gebeld en mag op 15 juli voor de eerste echo komen. Dat worden weer lange weken haha ⏳️

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Net de verloskundige gebeld en mag op 15 juli voor de eerste echo komen. Da ...
Ja lange weken zijn dit, maar goed eerder maakt waarschijnlijk eerder onzeker dan niet dus wachten it is!

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Net de verloskundige gebeld en mag op 15 juli voor de eerste echo komen. Da ...
pff herkenbaar! ik belde net en kan pas de 22ste🫣

2 maanden geleden

Ik ben denk ik 5 weken en 2 dagen zwanger. Berekend vanaf mijn ovulatie. Ik weet niet precies wanneer mijn cyclus is gestart omdat ik na mijn miskraam in mei zwanger ben geworden. Daarom ook heel spannend! Heb weinig klachten maar ik probeer daar maar blij mee te zijn.

2 maanden geleden

Reactie op 123Julie

Ik ben denk ik 5 weken en 2 dagen zwanger. Berekend vanaf mijn ovulatie. Ik ...
Hier precies hetzelfde! Wat gek he ineens toch wel zwanger weer zijn en zo erg hopen dat het nu goed gaat

2 maanden geleden

Reactie op jitte2

Ja lange weken zijn dit, maar goed eerder maakt waarschijnlijk eerder onzek ...
Ja precies! Ik mocht als ik wilde ook eerder komen in verband met m'n miskraam eerder dit jaar, maar vind het een veel fijner idee om gewoon rond de 8 weken (ben dan volgens eigen berekening 7+5) te gaan. Als het dan goed zit en op de juiste termijn dan is er weer een kansje minder dat het fout gaat.