596 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Juliavds

pff herkenbaar! ik belde net en kan pas de 22ste🫣
Ohhh dat duurt ook nog even ja! Hoe ver ben je dan? In de tussentijd maar genoeg afleiding zoeken haha

2 maanden geleden

Reactie op jopieee

Hier precies hetzelfde! Wat gek he ineens toch wel zwanger weer zijn en zo ...
Oh spannend! Jaa ik probeer er positief in te staan maar wil mezelf ook een beetje beschermen tegen het verdriet als het weer misgaat.

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ja precies! Ik mocht als ik wilde ook eerder komen in verband met m'n miskr ...
Jaaa precies! Ik ga ook met 7.5, dan weet je meer zeker dat als het goed is, het goed is en vise versa :)

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ohhh dat duurt ook nog even ja! Hoe ver ben je dan? In de tussentijd maar g ...
jaa pas 4+5, maar weet het al een week, dus pas over 4 weken echo voelt echt enorm lang hahah... maar heb tot nu toe relatief 'weinig' stress en voel me goed, dus het is ook prima zo hoor, ben gewoon heel benieuwd en hoop dat ons kleintje het gewoon goed doet.

2 maanden geleden

Reactie op Juliavds

jaa pas 4+5, maar weet het al een week, dus pas over 4 weken echo voelt ec ...
Oh dan lopen we precies gelijk! Ja snap ik, dat voelt wel echt lang 🥲

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Wat leuk deze app! Ook ik heb van de week een positieve test in mijn handen gehad. Moet nog gaan bellen voor afspraken. Blijkbaar zijn jullie al verder daarin. Overigens woonachtig in Frankrijk! 👍 veel succes allemaal!

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Oh dan lopen we precies gelijk! Ja snap ik, dat voelt wel echt lang 🥲
ah wat leuk! hopelijk vinden we genoeg afleiding in de tussentijd😉

2 maanden geleden

Ik ben even benieuwd! Ik ben als het goed is vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger. Clearblue test gaf vandaag 2-3 weken aan. Hoort deze niet al op 3+ weken te staan?

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Ik ben even benieuwd! Ik ben als het goed is vandaag 5 weken en 2 dagen zwa ...
Ligt dat niet aan je hcg, de hoeveelheid die je aanmaakt? Ik had bijvoorbeeld 13 juni 1-2 weken en 22 juni 3+. Dus de 2-3 weken heb ik overgeslagen in een week tijd 🤣 Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken 😘

2 maanden geleden

Ik mag naar de huisarts om 8u omdat me benen voelen alsof ik er al een hele dag heb opzitten, zo zwaar 😕. Denk niet dat ze nog iets anders kunnen dan de steunkousen die ik heb en draag.

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Ik ben even benieuwd! Ik ben als het goed is vandaag 5 weken en 2 dagen zwa ...
Misschien een later moment nog een keer testen? 😊

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik mag naar de huisarts om 8u omdat me benen voelen alsof ik er al een hele ...
Oei dat is niet fijn, heb je er al langere tijd last van? :( succes bij de huisarts 🫶🏻🫶🏻

2 maanden geleden

Oei dat is niet fijn, heb je er al langere tijd last van? :( succes bij de ...
Ja heb nu voor het 2e jaar steunkousen helaas! Hiervoor wel al jaren dikke enkels en benen gehad, maar elke keer afgewimpeld door de huisarts. Tot ik 2.5/3 jaar terug een nieuwe had, toen was het net een week warm geweest en was ik al opgeblazen 🤣. Gelukkig is toen het balletje gaan rollen! Maar voor de zwangerschap had ik dit gevoel na een werkdag als het echt warm was, soms niet eens. Nu dus als me dag begint 😕

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ligt dat niet aan je hcg, de hoeveelheid die je aanmaakt? Ik had bijvoorbe ...
Haha gewoon overgeslagen! 15 juni was het 1-2 weken, en gisteren dus 2-3… misschien zit ik net op het randje. Ofzo… haha

2 maanden geleden

Misschien een later moment nog een keer testen? 😊
Jaaa ga ik doen! Vind het allemaal zo spannend haha

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Haha gewoon overgeslagen! 15 juni was het 1-2 weken, en gisteren dus 2-3… m ...
Ooh zou ook kunnen! Je weet het toch nooit met die testen 🤷🏻‍♀️. En als je de centen kan missen, kan je altijd later deze week er nog 1 doen! Als het jou zelf gerust stelt zeker doen 😘. Ben even vergeten wanneer jij echo mocht!

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ooh zou ook kunnen! Je weet het toch nooit met die testen 🤷🏻‍♀️. En als ...
Precies! Ik ga eind deze week nog een test doen ☺️ 12 juli heb ik m’n echo! 😍

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Precies! Ik ga eind deze week nog een test doen ☺️ 12 juli heb ik m’n echo! ...
Oohhh leuk!! Ben benieuwd 🥰. Gewoon doen! Wel laten weten hè

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ja heb nu voor het 2e jaar steunkousen helaas! Hiervoor wel al jaren dikke ...
Pff dat is ook zuur telkens zo afgewimpeld te worden terwijl er degelijk wel iets aan de hand is, jammer genoeg zijn veel huisartsen zo 😒 maar nice dat ze het eindelijk doorkregen 😊

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Precies! Ik ga eind deze week nog een test doen ☺️ 12 juli heb ik m’n echo! ...
Spannend! Hou ons op de hoogte 😋❤️