596 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op LvanB25

Zo zegmaar
Wat schattig 😍

2 maanden geleden

Reactie op LvanB25

Zo zegmaar
Super schattig! Waar heb je die petten vandaan?

2 maanden geleden

Ik ben nu 5+3 en mijn ouders, schoonouders, broers zussen en wat vriendinnen weten het. Ik heb thuis afgesproken als mensen specifiek vragen stellen over mijn klachten (vermoeidheid waardoor ik 50% werk), dat we dan open gaan zijn. Ik krijg juist stress van het liegen en te erg omheen draaien. En zo kan ik het ook delen als het nog fout gaat. Ik vond het ook fijn om het erover te hebben met mensen dat het nog niet gelukt was :)

2 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Super schattig! Waar heb je die petten vandaan?
Uhmm, weet niet meer precies. Maanden geleden besteld via internet. Als je dad, mom pet intikt dan zie je wat verschillende varianten

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal 💕🍀 Volgens eigen berekening ben ik 27 februari uitgerekend. In mijn vorige zwangerschap ben ik wat dagen achteruit gezet, ben benieuwd hoe dat deze keer zit. 17 juli hebben we de eerste echo!

2 maanden geleden

Hai allemaal! Ik begrijp de app nog niet zo goed. Maar gefeliciteerd allen ♥️ ik ben 4+5 zwanger van ons eerste kindje en ik heb 16 juli de eerste echo. Wat een zenuwslopende dagen/weken zijn dit pff… iemand die ook al zo bloated is dat het gewoon moeilijk te verbergen is op bijvoorbeeld werk etc ??

2 maanden geleden

Reactie op Sanneke1998

Hai allemaal! Ik begrijp de app nog niet zo goed. Maar gefeliciteerd allen ...
Ja dat heb ik dus ook!

2 maanden geleden

Reactie op Sanneke1998

Hai allemaal! Ik begrijp de app nog niet zo goed. Maar gefeliciteerd allen ...
Gefeliciteerd ik ben 4+6 de tijd kruipt voorbij😭

2 maanden geleden

Reactie op Sanneke1998

Hai allemaal! Ik begrijp de app nog niet zo goed. Maar gefeliciteerd allen ...
Proficiat! Ik ben nu 5+4 en had dit met 4 weken ook enorm. Is nu alweer minder :)!

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Proficiat! Ik ben nu 5+4 en had dit met 4 weken ook enorm. Is nu alweer min ...
Uh 5+5 🤣. En alleen nog na avondeten wat opgeblazen

2 maanden geleden

Reactie op Sanneke1998

Hai allemaal! Ik begrijp de app nog niet zo goed. Maar gefeliciteerd allen ...
Ik heb ook het idee dat mijn buik iets opgezet is, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten. Ik ben een half jaar geleden bevallen, dus ik had nog steeds we een buikje 🫣

2 maanden geleden

Positieve test op 16 juni (vaderdag), eindelijk raak na 10 maanden geprobeerd te hebben voor ons eerste kindje. Vandaag 6 weken, en volgens de app op 20 februari uitgerekend. Echter heb ik totaal geen kwaaltjes, hoe zit dit bij jullie? ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Kayl33

Positieve test op 16 juni (vaderdag), eindelijk raak na 10 maanden geprobee ...
Ik ben volgens mij laatste menstruatie 23 februari uitgerekend, maar had 1 week voor ik positief testte zwangerschap aanwijzingen en daarna ook helemaal niets meer van klachten. Dus het kan wel, het maakt je wel onzeker maar gewoon rustig afwachten op de eerste echo🤗

2 maanden geleden

Ja dat heb ik dus ook!
Ik kan mijn spijkerbroeken gewoon niet meer aan doordat ik zo opgeblazen ben haha verder heeeel blij hoor

2 maanden geleden

Reactie op Kayl33

Positieve test op 16 juni (vaderdag), eindelijk raak na 10 maanden geprobee ...
Hier ook op vaderdag positieve test, morgen 6 weken van ons eerste kindje. 21 februari uitgerekend. Lopen we bijna gelijk op 😃 Ook weinig kwaaltjes, alleen gevoelige borsten

2 maanden geleden

Reactie op Martine80

Hier ook op vaderdag positieve test, morgen 6 weken van ons eerste kindje. ...
Wat leuk! Dat geeft me een gerust gevoel 🥰

2 maanden geleden

Hi dames! Hoe gaat het met iedereen!? 🌸 Volgende week vrijdag m’n eerste echo (zit dan op 8+1) heel spannend! 🥺 Nog steeds weinig last van kwaaltjes hier..

2 maanden geleden

Reactie op Kayl33

Hi dames! Hoe gaat het met iedereen!? 🌸 Volgende week vrijdag m’n eerste e ...
Redelijk, ik ben zoooo ongelooflijk moe. Kan de hele dag wel slapen! Ben ook wat misselijk, maar gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven. Volgende week vrijdag voor mij ook de eerste echo, dan ben ik 7+6!

2 maanden geleden

Ik ben ook erg moe en misselijk. Vind alles zo snel ontzettend vies. Bepaalde geuren, structuren. Brr. Ik heb over 12 dagen mijn echo. Maandag 15 juli. Ben dan ongeveer 7 weken en 6 dagen

2 maanden geleden

Reactie op Kayl33

Hi dames! Hoe gaat het met iedereen!? 🌸 Volgende week vrijdag m’n eerste e ...
Over het algemeen goed! Wel heel snel super moe, snel buiten adem en vandaag ook veel misselijk. Heb een verkoudheid te pakken (in deze tijd van het jaar?!) dus dat helpt ook niet mee. Spannend, je eerste echo! Ik moet nog wachten tot 15 juli ⏳️