825 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op robertv88

Hallo allemaal, mijn vrouw moet nu al 8 weken lang heel de nacht door plas ...
Ik had hetzelfde. Het is nu gelukkig wat minder. Ik las dat je in de avond niet zo veel moet drinken en dat helpt bij mij wel. Ik probeer vooral tot en met het avond eten veel te drinken en daarna wat minder. Hopelijk helpt het voor haar ook. Soms moet ik 2 keer in de nacht en soms helemaal niet meer. Dat scheelt wel al

2 maanden geleden

Reactie op robertv88

Hallo allemaal, mijn vrouw moet nu al 8 weken lang heel de nacht door plas ...
Heeft ze dat ook overdag? Dan zou ze kunnen checken of ze blaasontsteking heeft. Kan verder toch ook psychisch zijn, vond ik eerst ook gek om te horen maar als je er maar 3x aan toegeeft dan zou het ook moeten lukken. Die 3x even blijven zitten, goed rechtop zitten en heel goed uitplassen. Ook in de avond na het avondeten idd weinig meer drinken.

2 maanden geleden

Reactie op El.11

Hoever ben je ? Heb dit ook indd.
Ik ben nu ruim 18 weken.

2 maanden geleden

Iemand tips voor leuke, betaalbare webshops? Ik zoek een geboortepakje of andere leuke kleertjes in maat 50. Wij verwachten een meisje 🩷

2 maanden geleden

Iemand tips voor leuke, betaalbare webshops? Ik zoek een geboortepakje of a ...
Ik shop altijd met heel veel plezier op Vinted, zeker in deze maat is veel kleding daar zo goed als of regelmatig zelfs helemaal nieuw. Betaalbaar, duurzamer en voor iedere smaak een enorm aanbod in kinderkleding.

2 maanden geleden

Reactie op AmandaVos

Ik shop altijd met heel veel plezier op Vinted, zeker in deze maat is veel ...
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht, ik ga meteen een kijkje nemen!

2 maanden geleden

1e dag dat ik officieel een zwangerschapsbroek aanheb... hoelang voor je die gewoon bent 😂 zit zo gek.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

1e dag dat ik officieel een zwangerschapsbroek aanheb... hoelang voor je di ...
Nu pas! Haha. Ik draag die al een tijdje. Het ligt eraan welke je hebt, met zo'n flap? Die vouw ik ook wel half om vaak. En die met van die elastieken stukken aan dr voorkant. Die wennen nooit haha, zitten zo laag op de heup dat je daar continue aan zit te hijsen.

2 maanden geleden

Reactie op Cupcake19

Nu pas! Haha. Ik draag die al een tijdje. Het ligt eraan welke je hebt, met ...
Ja met een flap. Kreeg deze ochtend mijn eigen broek nu echt niet meer dicht 😅 had gelukkig al enkele leggings en een zwangerschapsbroek liggen. Vind die flap zo raar doordat je niet echt een rand aan je broek hebt voelt het of je broek niet echt aan is ofzo, hangt met een lap stof aan je buik 😅 Ik had stof gekocht om zelf oude broeken met zo'n rekbare zijkant te maken. Geen idee of dit dan een succes wordt. Bedoel je dit met elastiek stuk?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ja met een flap. Kreeg deze ochtend mijn eigen broek nu echt niet meer dich ...
Nee dit bedoel ik . Dan zit er dus geen flap aan maar kan je hem wel dichtdoen. Zit alleen heel laag (onder je buik). In het begin is het nog wel met een broeksriem maar als je buik echt wat dikker wordt gaat de riem toch wat knellen, vooral als je zit.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Nooit echt aan kunnen wennen.. 😅

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Oh ik vind het juist heerlijk zitten Was echt een verademing na iets te lang in mijn eigen broeken door te hebben gelopen 😂

2 maanden geleden

Vanaf wanneer gebruiken jullie een zwangerschaps kussen?

2 maanden geleden

Reactie op lotje20011994

Ik heb er sinds deze week 1, ben nu 19 weken zwanger

2 maanden geleden

Reactie op lotje20011994

Al een paar jaar🙂

2 maanden geleden

Reactie op lotje20011994

Ligt nu weer zo’n 3 weken in bed denk ik, dus vanaf 14 weken, bij mijn vorige zwangerschap ietsjes later Maar ik kan niet lekker liggen snachts dus heeft voor mij (nog) geen toegevoegde waarde nu, rechterzij, linkerzij, rug, niks ligt fijn, meer mensen last van?

2 maanden geleden

Reactie op LV00

Ligt nu weer zo’n 3 weken in bed denk ik, dus vanaf 14 weken, bij mijn vori ...
Jaa alles is zo “beurs” als ik op mn zij lig.. vandaar mijn vraag Zal is gaan kijken naar zon kussen misschien gaat het helpen

2 maanden geleden

Heeft iemand een goede website om een baby shower registry op te maken, waarbij je linkjes kunt toevoegen naar de producten en ook zelf dingen af kunt strepen? Ik wil een lijst maken met alles wat ik halen moet die ook te delen is met mijn vriendinnen die graag dingetjes willen halen die we zelf hebben uitgekozen. Dit leek me dan het handigste.

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Heeft iemand een goede website om een baby shower registry op te maken, waa ...
Ik gebruik lijstje.nl Je kan dan dingen die je vaker nodig bent ook niet afstreepbaar maken

2 maanden geleden

Reactie op lotje20011994

Ik heb een dun lang kussentje dat ik half onder mijn buik leg sinds een week of 3. Ben nu bijna 17 weken