829 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Opgoedgeluk
Top dankjewel, ga ik ook niet doen, maar inmiddels al 19 weken zin op hahah ...
Wij maken de zwanger vriendelijke versie met slagroom ipv rauw ei!
Dit recept kan je online ook goed vinden :).
Maar de kant en klare versie kan natuurlijk ook! Deze maakte ik thuis altijd, tot mijn vriend de echte maakte 🤣. Sindsdien nooit meer de kant en klare gegeten haha
2 maanden geleden
Reactie op YH89
Vraagje: Hoe doen jullie het ontharen van de intieme zone? Ben nu 17 weken, ...
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap gewoon blind gedaan op een gegeven moment, voor mijn eigen idee, alles wat ik mistte was pech haha, tot het écht niet meer lukt haha, de ik rond week 35 ergens gestopt was
2 maanden geleden
Reactie op YH89
Ik probeer mn buik wat in te houden, of zittend. En anders inderdaad zonder te kijken en hopen dat het gelukt is 😅
Mn man is toch de enige die het ziet, dus als het wat gehavend eruit ziet, dan is dat maar zo
2 maanden geleden
Reactie op YH89
Ik heb het ook gewoon blind gedaan toen ik het niet meer zag tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik deed het iets minder vaak zodat de haartjes wat langer zijn, dan kan je een beetje voelen of alles weg is en zo niet jammer dan 🤷🏼♀️
2 maanden geleden
Vraagje:
Ik kom er net achter dat als je zwanger bent je (beter) niet naar een concert kan gaan. Die ga ik dan ook afzeggen.
Maar ik ga ook graag naar het theater en musicals. Weten jullie of dit wel/niet kan? 🙈😅 Anders moet ik die ook allemaal gaan afzeggen en dat zou ik wel erg jammer vinden!
2 maanden geleden
Reactie op rmdb1992
Vraagje:
Ik kom er net achter dat als je zwanger bent je (beter) niet naar ...
Ik zou niet standaard alles afzeggen wb theater in elk geval. veel telefoons hebben ook decibel meter apps dus als je twijfelt kan je die altijd gebruiken. Concerten en festivals zou ik inderdaad niet zo snel meer doen. Dan is het geluid toch anders ingesteld.
2 maanden geleden
Reactie op rmdb1992
Vraagje:
Ik kom er net achter dat als je zwanger bent je (beter) niet naar ...
Ik ga niet zo vaak naar het theater of de musical, maar het lijkt mij dat het geluid daar echt wel anders is dan bij een concert. Natuurlijk ook wel met zang en dans, maar je zit niet 1.5uur of langer in een ruimte waar je oren uiteindelijk van gaan suizen 🫢
Ik zou het gewoon proberen en dan kijken hoe je je erbij voelt. Ik ben met 37 weken vorige keer naar zes Sheeran geweest en onze zoon hoort helemaal prima (maar ga dat nu niet meer doen).
2 maanden geleden
Hi dames, ik heb sinds gisteren pijn in mijn rechterheup. Ik lag een beetje gedraaid toen ik aan het kroelen was met mijn kat. Ineens schoot er een intense pijnscheut door mijn heup, na een halfuurtje werd dit wel minder maar het doet nu nog steeds zeer. Weet niet of dit normaal is of niet. Nu mijn vraag, als dit aanhoudt, moet ik dan de verloskundige bellen of mijn huisarts?
2 maanden geleden
Reactie op Caitlinxo
Ik gebruik lijstje.nl
Je kan dan dingen die je vaker nodig bent ook niet a ...
Oh chill! Dankjewel 🥰
2 maanden geleden
Reactie op babydreams
Heeft iemand een goede website om een baby shower registry op te maken, waa ...
Jaa ik gebruik verlanglijst.online
Vind ik persoonlijk de fijnste er gebruik hem ook altijd voor verjaardagen enzo. Pas nog voor de gender reveal gebruikt omdat veel familie toch vroeg wat ik nodig had… van mij hoefde ze niets mee te brengen maar als ze het dan toch graag willen vind ik het altijd fijn dat ik het zelf heb kunnen uitzoeken naar mijn wensen. Gebruik het nu zelf ook. Alles al toegevoegd en streep zo nu en dan wat af als ik weer iets heb gekocht daarvan ☺️
2 maanden geleden
Reactie op Mama 2025
Wij willen graag een gebreid truitje, met de naam van onze zoon erop. Heeft ...
Toevallig kwam ik er van de week bij uit dat een aantal mensen op Etsy (wat normaal voor kleine zelfstandigen/kunstenaars etc is)artikelen verkopen die van aliexpress of shein komen. Soort dropshipping dus..Zelfde foto's maar dan dus echt 6x zo duur. Het truitje dat je stuurt zag ik ook op het forum over dropshipping. Ik zou dus goed onderzoeken waar je iets besteld en of de prijs niet 6x over de kop gegaan is.
2 maanden geleden
Migraine vraag:
Op welke kant kun je het beste slapen als je migraine hebt? Stel je hebt aan je linkerkant migraine, dan juist links of rechts slapen?
Weet iemand dit toevallig 😬
2 maanden geleden
Reactie op Jk2023k
Ik werk ivm klachten nu de helft van mijn uren. Ik heb nog een week vakanti ...
Zover ik weet werkt dat niet zo. Maar is denk ik ook iets om te overleggen met je werkgever. Ik weet dat toen ik bij hr werkte er een collega was die aan het re-integreren was, en daar moest ze gewoon vakantie inzetten voor haar contracturen. Toen ik na vorige zwangerschap uitgevallen was ivm zwangerschapsverlies, heb ik met werkgever afgesproken dat we 50/50 deden. Dus 1 week vakantie uren inleveren en 1 week ziek. maar toen was ik wel volledig uitgevallen dus weet niet hoe dat zit met gedeeltelijk ziek. Ik zou dus even overleggen met HR