812 Reacties
2 maanden geleden
Iemand van jullie die wél de mail krijgt van de Kruidvat zodat je die box aan kan vragen?
Ik kan het formulier invullen, dan zou je een e-mail krijgen om de box aan te kunnen vragen. Maar deze e-mail komt niet.. Vriendin van mij had dit jaren terug al, haar kleine is nu 3 😅
2 maanden geleden
Reactie op Ghisjhe
Iemand van jullie die wél de mail krijgt van de Kruidvat zodat je die box a ...
Niet perse dit probleem maar bij mij herkende de website steeds niet dat ik al mijn inlog had ingevuld, misschien proberen kruidvat kaart inlog te doen op website en dan te kijken of je kan bestellen, hij komt dan in je winkelmandje de korting wordt automatisch verrekend en je betaalt nog 1 ct voor de bevestiging. Kon het uiteindelijk na 2 dagen ophalen, leuke inhoud ook!
2 maanden geleden
Ik ben nu 14 weken en merk dat bijna driekwaet van mijn broeken niet meer passen. Voelt als vroeg...hebben meer dames met ongeveer hetzelfde aantal weken dit ook?
2 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Ben ik de enige die het mist om een zwangerschapstest te doen en het gevoel ...
Deels herkenbaar hoor haha. Het moment om erachter te komen is zo magisch en ik vond het heel fijn om meermaals te testen en een oploop te zien na een eerdere miskraam. En het feit dat ik toen geen last had van kwalen en alleen maar blij kon zijn dat de testen positief waren zonder bff met wc te zijn mis ik 😜.
2 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Ik loop wat achter en mijn hoofd is een warboel. Moet nog antwoorden op mij ...
Drs mama cursus vonden wij fijn, destijds bij eerste zwangerschap online door COVID. Paar privé lessen zwangerschapshaptonomie gedaan met m’n partner om te leren wat we tijdens de bevalling konden doen, dat was top
2 maanden geleden
Hey dames! Vandaag 14 weken & m’n kleine moet zo groot zijn als een sinaasappel. Nu probeer ik vaak te voelen of ik al wat voel in m’n buik, maar weet echt niet goed waar ik op moet letten. Moet ik iets boven m’n schaambot voelen of is het al hoger? Ik heb het idee dat als ik wat voel het vaak m’n blaas is. Iemand tips?
2 maanden geleden
Welke babyflessen? Dr Brown (maar kun je niet uitkoken? Of Philips avent airfree?
2 maanden geleden
Reactie op Sushi_24051
Ik ben nu 14 weken en merk dat bijna driekwaet van mijn broeken niet meer p ...
Ik ben nu 15+4 en ik zie eruit als of ik 20w ben. Ik loop al sinds week 10 in positiebroeken omdat niks past, en daarvoor al wat dingen in een grotere maat gehaald die een paar weken werkten. Ik ben vrij kort (166cm) en slank, dus het zal wel gewoon sneller zichtbaar worden dan 🤷🏼♀️ je bent zeker niet de enige die nergens mee in past!
2 maanden geleden
Reactie op babydreams
Ik ben nu 15+4 en ik zie eruit als of ik 20w ben. Ik loop al sinds week 10 ...
Ik ben niet mega slank, maar gewoon 'normaal' gewicht, en heb ook al een behoorlijke buik. Denk niet dat je bouw per se uitmaakt. Bij de een is het gewoon snel zichtbaar en bij de ander niet. Is natuurlijk ook nog een deel darmen/organen die verschoven zijn.
2 maanden geleden
Reactie op Myrthe25.02
Hey dames! Vandaag 14 weken & m’n kleine moet zo groot zijn als een sin ...
Je kan het beste je verloskundige vragen om het te laten voelen aan je. Het is een soort van rand, weet niet zo goed hoe het anders te omschrijven. Je baarmoeder zit wel al boven je schaambod. Je hebt van die plaatjes die de baarmoederhoogte per week laten zien. Misschien heb je daar wat aan
2 maanden geleden
Reactie op Opgoedgeluk
Welke babyflessen? Dr Brown (maar kun je niet uitkoken? Of Philips avent ai ...
Naar mijn weten kun je alle babyflessen uitkoken. Maar eigenlijk is dit alleen de eerste keer als je ze nieuw koopt nodig en niet elke keer weer. Veel mensen doen het wel hoor, doe vooral wat goed voelt.
Maar koop vooral niet teveel flessen. Sommige kindjes zijn kieskeurig uit welke fles ze graag drinken. Het is zonde als je al heel veel flessen hebt en je kindje er niet uit drinkt. Je kunt gemakkelijk in de kraamweek bijbestellen als je flesvoeding gaat geven. In babyboxen zitten vaak ook flesjes om te proberen!