1011 Reacties

3 maanden geleden

Het zonnetje maakt het wachten wel waard ipv alleen maar achter de geraniums op de bank 😂 Morgen 38 weken en nog weinig actie in de taxi hier!

3 maanden geleden

Reactie op amomisborn89

Het zonnetje maakt het wachten wel waard ipv alleen maar achter de geranium ...
Correctie: 39 weken morgen!

3 maanden geleden

Zijn er meer die ineens duizelig zijn? Ben nu 38+3. Gisteravond moest ik mezelf vastgrijpen aan de wasbak omdat ik ineens een super duizeling kreeg. Nu voel ik me ook licht in het hoofd en duizelig? Mijn bloeddruk is altijd prima in orde (voor het laatst gemeten 9 dagen terug bij de vk).

3 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Zijn er meer die ineens duizelig zijn? Ben nu 38+3. Gisteravond moest ik me ...
Ik heb er regelmatig last van, maar vooral als ik zit of op mijn rug lig. Hier is het waarschijnlijk de baby die de grote ader dichtdrukt. Hier helpt het om even op mijn zij te gaan liggen :)

3 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik heb er regelmatig last van, maar vooral als ik zit of op mijn rug lig. ...
Als ik zit of lig heb ik er geen last van, lig sowieso al sinds 13 wk niet op mijn rug door mijn bekken haha. Ik heb het dus soms als ik sta, of loop. 🤔 Vraag me af waar het ineens vandaan komt. Lijkt me ook heel vervelend als je het hebt als je ligt of zit!

3 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Als ik zit of lig heb ik er geen last van, lig sowieso al sinds 13 wk niet ...
Ik heb hier ook regelmatig last van. Volgens de verloskundige 'hoort het erbij'. Maar dat gevoel heb ik bij elk kwaaltje. Als je kleine teen pijn doet 'hoort' het er nog bij voor mn gevoel 😂

3 maanden geleden

Reactie op amomisborn89

Het zonnetje maakt het wachten wel waard ipv alleen maar achter de geranium ...
Ja heerlijk! Was ook even met zoontje naar speeltuin. Hij heeft al 2 dagen koorts maar dacht even lekker frisse neus halen.

3 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Ik heb het niet continue maar wel regelmatig als ik snel beweeg of opsta dat ik zwarte vlekken zie

3 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Niet persee duizelig, maar soms wel het gevoel alsof mijn hoofd mijn omgeving niet kan bijbenen 😅 kan het niet goed uitleggen, maar het voelt soms een beetje als ‘dol in de kop’ dat als ik mijn hoofd draai ofzo mijn beeld/ogen dan nog even moet volgen 🧐 snapt iemand die uitleg? 🥲

3 maanden geleden

Reactie op Cupcake19

Ik heb het niet continue maar wel regelmatig als ik snel beweeg of opsta da ...
Ik ook niet constant maar echt op hele random momenten. Als ik in de keuken bezig ben, of als ik even voor de spiegel sta. Snap er niks van haha. Zwarte vlekken ook vervelend ja! Bij mij is het meer dat alles ineens draait

3 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Niet persee duizelig, maar soms wel het gevoel alsof mijn hoofd mijn omgevi ...
Oh dat lijkt me ook irritant ja, ik snap wat je bedoelt haha

3 maanden geleden

Herkend iemand dit? Ik heb sinds eergisteren dat ik niet meer goed kan zitten. Tot gisteren was dit pas laat op de dag, sinds vandaag al vanaf de ochtend. Ik heb dan pijn in mijn lage onderrug (net boven mijn stuitje) tot aan mijn kont(gat). Ook heb ik rondom dat gebied daar een lichte zwelling. . Normaal/Naar achteren zitten lukt eigenijk niet meer, naar voren leunend wel. Moet daardoor wel om de haverklap plassen 😓. Liggend heb ik er het minst last van en tijdens het lopen trekt het ook wel redelijk weg. Iemand tips? 🙏

3 maanden geleden

Reactie op YH89

Herkend iemand dit? Ik heb sinds eergisteren dat ik niet meer goed kan zit ...
Ik heb dit ook! Ik weet alleen van de vorige zwangerschap dat achteruit ‘hangend’ zitten funest is voor je stuitje. Net als met je benen over elkaar zitten bijvoorbeeld. Daardoor eindigde ik toen na de bevalling bij bekkenfysio omdat ik niet meer kon lopen 😂 Ik weet niet hoever je bent, maar ik ben 37 weken en de baby is ingedaald. Denk wel dat dat ermee te maken heeft. Helaas geen tips!

3 maanden geleden

Reactie op loesb456

Ik heb dit ook! Ik weet alleen van de vorige zwangerschap dat achteruit ‘ha ...
Echt? Ik heb wel een kussen in me rug maar zit niet kaasrecht op de bank zeg maar. Probeer het meeste tijd wel maar onze meid zit zo hoog nog dat het echt niet fijn zit dan 🤣

3 maanden geleden

Mijn ‘onderbuik’ is ineens een stukje platter?! Herkent iemand dit? Is echt gek. Vorige week was het nog rond haha! Mijn moeder denkt dat ze iets lager zit maar ik vind der nog enorm hoog ogen!

3 maanden geleden

Nou, vandaag weer een dag vals alarm. Sinds vanochtend elke 2 a 3 minuten een harde buik met ook buikkrampen. Verloskundige is nog langsgeweest maar er veranderde te weinig. Het is nu allemaal weer wat afgezwakt dus zal morgen wel weer klaar zijn. Wordt echt moe van deze voorweeën, zowel fysiek als mentaal.. Vk begon ook niet over strippen of iets dergelijks dus ben bang dat ik daarvoor nog wel even moet wachten tot een afspraak eind komende week.

3 maanden geleden

Reactie op loesb456

Ik heb dit ook! Ik weet alleen van de vorige zwangerschap dat achteruit ‘ha ...
Ben morgen 38 weken. Baby lag bij 34 weken al naar beneden, maar voel em sinds die pijn 2/3 dagen geleden ook weer 'dieper', dus zal nog wel iets verder zijn ingedaald 😅. Ik zat met 3 kussens (en in de avond een kruik erbij) in de rug op de bank (redelijk rechtop), maar zal dan toch door indalen en zwakker wordende bekken, toch iets teveel worden nu voor mijn lichaam (verneem het nu ook met omkleden/bewegen) 🙈. Maandag weer voor controle, even kijken wat daar nog uitkomt 😅

3 maanden geleden

Reactie op YH89

Herkend iemand dit? Ik heb sinds eergisteren dat ik niet meer goed kan zit ...
Bekkenfysio als ze nog plek hebben. Even goed laten los masseren. Heb dit gedurende de zwangerschap regelmatig gehad. Leek wel een beknelde zenuw ofzo.

3 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Nou, vandaag weer een dag vals alarm. Sinds vanochtend elke 2 a 3 minuten ...
Wat frustrerend zeg. Lijkt me mega irritant!

3 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Mijn ‘onderbuik’ is ineens een stukje platter?! Herkent iemand dit? Is echt ...
Je hebt wel echt een mooie buik zo! Van mij is echt zo'n ontplofte toeter geworden nu haha. Bij mij ook wat lager in elk geval.