10 Reacties

4 maanden geleden

Ja ik ook, voelt als een soort spierpijn/zware benen alsof ik gezopen heb.

4 maanden geleden

Ik heb dit ook elke dag tot nu toe 😬

4 maanden geleden

İk heb het ook, lopen gaat heel zwaar. Dan heb ik het over mijn rechterbeen en trekkende lies

4 maanden geleden

Ja ik ook, voelt als een soort spierpijn/zware benen alsof ik gezopen heb.
Zware benen inderdaad, ik heb er vooral last van met traplopen, blijf erdoor soms echt een meter achterop bij mijn man als we thuis komen bijvoorbeeld

4 maanden geleden

Ik heb de krampen met name in mijn onderrug en bovenbenen. Tijdens mijn menstruaties zit de pijn ook altijd in mijn bovenbenen. Het is zo verbonden met elkaar allemaal

4 maanden geleden

Hier ook hoor met 5 weken. Vermoeid, hijgen als ik de was doe ennn vermoeide benen.

4 maanden geleden

Ik had hier ook last van, maar sinds vandaag is het weeige gevoel overgegaan in pijn in mijn rechter bovenbeen. Mijn buikkrampen gaan van rechts naar links. Eergister had ik enorme last rechts, en sinds vanmorgen weer links. Hebben jullie dit ook? Ik maak me soms wat zorgen, maar dat gaat ook met vlagen.

4 maanden geleden

Ik heb er ook last van, vooral savonds zware benen

4 maanden geleden

Ja ik ookast gehad van raar gevoel in mijn benen moelijk te beschrijven wat je voelt Maar heen naar. Ik had het vooral nadat ik naar de wc geweest was e bleef dan een kwartier ofzo niet de hele dag door Nu een week geen last meer van gehad

4 maanden geleden

Hier ook zelfde krampen in benen..