50 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Maan236

Bij twijfel gewoon bellen! Beter een keer te veel gebeld dan te weinig, toc ...
Ik heb net inderdaad gebeld, ik durfde niet zo goed te bellen omdat ik dan bang ben dat ik ze lastig val of dat mn angsten irreëel zijn 😩. Maar blij dat ik gebeld heb, ze heeft me wel gerustgesteld. Ze heeft me ook op het hart gedrukt dat ik altijd mag bellen als ik ongerust ben of als het me niet lekker zit. We kijken het nog maar even aan 🙏🏼

4 maanden geleden

Je kunt bijvoorbeeld ook al een lichte bloeding krijgen door harde ontlasting door niezen door seks. Alles is nu beter doorbloed en door zulke dingen kan een adertje knappen van binnen. Zolang er geen stolsels zijn is het goed! Ik heb zelf meer bruine afscheiding gehad tijdens mijn vorige zwangerschap en hij is nu bijna 1 jaar ☺️

4 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Je kunt bijvoorbeeld ook al een lichte bloeding krijgen door harde ontlasti ...
Jaa, ik hoop dat het door zoiets komt… Al deze berichten stellen me wel gerust, maar blijft natuurlijk spannend 🙌🏼

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Ik heb net gebeld. Ze zei inderdaad dat zolang het roze is dat ik me geen z ...
Wat goed van je dat je gebeld hebt! Ik ga denk ik mijn echo verzetten hoor. Straks heb ik zo vroeg een echo en zien ze niet echt wat en krijg ik weer te horen dat ik moet afwachten omdat ik nog zo vroeg ben.. 🫣

4 maanden geleden

Reactie op Arabella

Wat goed van je dat je gebeld hebt! Ik ga denk ik mijn echo verzetten hoo ...
Ik heb gelezen (op dit forum) dat ze zo vroeg alleen kunnen zien of het zakje gevuld is of niet, maar ze kunnen nog niet zien of er een vruchtje in zit geloof ik. Dus qua spanning weet ik niet of je dat rust zal geven! Is wel fijn als ze al kunnen zeggen dat het dooierzakje gevuld is maar verder weet je nog niks… maar afwachten is ook moeilijk 🥴 Ik weet niet wat ik zou doen, ik denk dat ik ook nog een weekje langer zou wachten, maar je moet doen wat voor jou goed voelt!

4 maanden geleden

Kan ook de innesteling zijn. Toen had ik dat ook. Hopelijk valt het mee, heel veel succes❤️ herken de stress😘 zelf anderhalf jaar geleden een miskraam gehad en nu weer bloedverlies, de stress is zo belemmerend voor het genieten van zwanger zijn... Succes😘

4 maanden geleden

Reactie op KyravdW1993

Kan ook de innesteling zijn. Toen had ik dat ook. Hopelijk valt het mee, he ...
Innesteling lijkt me niet, ik ben 5+1 vandaag, de innesteling zal bijna 2 weken terug zijn geweest.. Had het vanochtend weer, maar nu gelukkig weer gestopt. Ik vind het inderdaad moeilijker om te genieten omdat ik bang ben dat het mis gaat. Maar als het bij deze kleine roze beetjes blijft hou ik hoop 🤗 Hoop dat het bij jou ook goed blijft gaan! 🍀

4 maanden geleden

Hier ook lichtroze bloedverlies dinsdagavond en vandaag.. woensdag helemaal niets gezien. Nu ook last van mn onderrug maar het bloedverlies lijkt af te nemen.. ik voel me er alleen niet gerust op 😔

4 maanden geleden

Reactie op Klaartje18

Hier ook lichtroze bloedverlies dinsdagavond en vandaag.. woensdag helemaal ...
Precies dat had ik ook! Dinsdagavond wel, woensdag niks, vandaag komt en gaat het.. alleen bij het afvegen, er zit niks in mijn inlegkruisje. Verloskundige zei tegen mij dat ik me geen zorgen hoef te maken als het roze blijft. Pas als het rood wordt en meer en heftige krampen dan kan het wel mis zijn. Ik bedacht me net wel dat toen ik mijn spiraal vorig jaar had dat ik precies dit soort bloed had voor ongeveer 5 maanden lang, en daarna standaard nog een week na elke menstruatie. Denk dat mijn baarmoeder dus gewoon wat sneller bloedt, daarom maak ik me zelf nu wel minder zorgen eerlijk gezegd. Misschien beetje delulu maar voor mij geeft dat wel rust. Ik was dinsdagavond en vanochtend ook super bezorgd gelijk… Probeer je vast te houden aan het feit dat je baarmoeder meer doorbloedt is en dat er sneller vaatjes kunnen knappen nu alles groeit! En zolang het niet helderrood is of met heftige krampen en stolsels nog niet te druk over maken 🍀🙏🏼

4 maanden geleden

Andere dames ook nog steeds last van roze bloedverlies?? Bij mij begon het gisteravond weer, af en toe na plassen veeg ik roze of oranje bloed af… Vandaag ook de hele dag lichte krampjes. Net 40 minuutjes gewandeld en nu zat er zelfs een beetje roze in mijn inlegkruisje, wat nog niet eerder is gebeurd… ook een flinke veeg aan het wc papier… Steeds als het weg is maak ik me bijna geen zorgen maar als het weer terug komt en zoals vandaag de hele dag op en af aanhoudt maakt het me zo bang.😢

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Andere dames ook nog steeds last van roze bloedverlies?? Bij mij begon het ...
Goedemorgen, hier ook bloedverlies maar helaas geen licht roze. Vorige week dinsdag begon het met oud bloed, zichtbaar in inlegkruisje zonder stolsels oid. Stress vanwege eerdere herhaalde miskramen. Gelukkig stopte dit. Echter vrijdag op zaterdagnacht echt veel bloed, inclusief kleine stolseltjes. Hierop volgde bruin verlies waarna hetzelfde zich nog eens herhaalde overdag. We hebben mentaal een zwaar weekend gehad en echt het verdriet in de ogen gekeken vanwege de verwachtte miskraam. Maandag kon ik terecht voor een echo op 5.3 en tot onze schrik geen mk. Een ronde baarmoeder holte, met weefsel zichtbaar. Dit weefsel was nog niet te herleiden naar een embryo maar zou het goed kunnen zijn. Mindfuck2.0 begon. Bloeden was gestopt maar gisteren wederom na een toiletbezoek na ontlasting (obstipatie) wederom bloedverlies. Ik hou me nu maar vast aan feit een miskraam echt pijn doet en ik dat nu echt nog niet ervaar. Nb ik heb in een fertiliteitstraject gezeten en gebruik oa bloedverdunners. Wij kunnen vrijdag op 6.0 weken opnieuw terecht voor een echo 🍀🤞🏼

4 maanden geleden

Reactie op GB91

Goedemorgen, hier ook bloedverlies maar helaas geen licht roze. Vorige week ...
Oh wat spannend zeg! Ik lees ook her en der dat het een tweeling kan zijn geweest waarvan eentje heeft losgelaten… En alles is beter doorbloedt enzo daarbeneden, helemaal als je bloedverdunners slikt. Hoop dat je vrijdag goed nieuws krijgt! 🙌🏼

4 maanden geleden

Heel herkenbaar wat je zegt dat dit forum de angst juist opwekt, ik heb het ook en een vriendin van me had precies hetzelfde door dit forum! Ik wil eigenlijk daarom ook niet meer op dit forum lezen. Ik denk dat mensen die een miskraam doormaken misschien ook vaker actief zijn op dit forum en de behoefte hebben om hun hart te luchten of steun te zoeken. Daardoor lijkt het alsof het super vaak voorkomt terwijl de percentages toch echt zeggen dat het merendeel van de zwangerschappen goed verloopt !

4 maanden geleden

Ik had het gisteren ook. Gelukkig is het gestopt. Volgens de VK krijgen veel vrouwen dit en gaat 50% goed... misschien kun je ook even bellen met de VK. Het is heel erg spannend en een emotionele rollercoaster.. Ik heb me ziek gemeld en heb de hele dag gerust. Bloeding is gestopt en in heb goede hoop. Volgende week donderdag de eerste echo.

4 maanden geleden

Ik snap wat je zegt dat het je juist angst geeft om dit te lezen. Soms is het goed om er daarom voor te kiezen om het niet te lezen, de app te verwijderen en op het proces te vertrouwen. Wat gebeurt gebeurt toch wel. Of open alleen de luchtige topics waar je wel positiviteit uithaalt. Of lekker swipen op de namen tools en geboortekaartjes 😉

4 maanden geleden

Reactie op HAG5225

Ik snap wat je zegt dat het je juist angst geeft om dit te lezen. Soms is h ...
Wat een fijne en luchtige reactie. Ik overweeg ook om de app te verwijderen door de lading negativiteit en angst wat het losmaakt.

4 maanden geleden

Reactie op Arabella

Wat goed van je dat je gebeld hebt! Ik ga denk ik mijn echo verzetten hoo ...
Ik heb met 5 weken een echo gehad je zag eigenlijk niet heel veel zie foto Zover het er uit zag zij ze zo ziet een zwangerschap van 5weken er uit nu afwachten over 5 weken heb ik weer een echo

4 maanden geleden

Hoi dames Ik heb toch ook een vraagje Ik ben nu 6 weken zwanger en heb zaterdag na afvegen licht rozige tot wat veller roze afscheiding gehad het was bij 1x vegen ik heb zondag toen ook het ziekenhuis gebeld waar ik onderval ( mij was verteld met vragen bellen ) ik belde en kreeg een grietje aan de telefoon ik legde me verhaal uit en deze zegt dood hard ja weet niet waarom je hier voor belt maarja kan misschien nog goed komen of gewoon fout gaan echo kan niet is te vroeg dus ik vertelde nog dat ik met 5 weken een echo had gehad maar dit geloofde ze niet en zij heb je nog anderen vragen ík geschrokken en het gesprek maar beëindigd nu zijn we 4 dagen later en heb zo ju en dan last van pijn in me onderrug en de menstruatiepijn het is niet dat ik door de grond g van de pijn maar het is vervelend maak me nu toch wel beetje zorgen wat moet ik doen heb pas over 4 weken een echo dan zou ik 10 weken moeten zijn

4 maanden geleden

Reactie op Rianne03-22

Bij twijfel echt bellen hoor. Je valt ze niet lastig, daar zijn ze voor. Ik ...
Hopelijk is alles goed! Wat bedoel je met testen lopen terug? Moet je je blijven testen? Ik ben nu bijna 5 weken zwanger.

4 maanden geleden

Reactie op Baby22025

Ik had het gisteren ook. Gelukkig is het gestopt. Volgens de VK krijgen vee ...
Ja had ik vorige week al gedaan, zie mijn eerdere reacties 😁. Alleen aangezien ik het maandagavond tot gisteravond weer had vroeg ik me nu af of andere dames er ook nog steeds last van hebben. VK zei dat het geen kwaad kon, pas als het meer wordt en helderder en met krampen. Bij mij nu ook weer gestopt, ik heb volgende week woensdag mijn eerste echo. Spannend!! Maakt je toch onzeker