50 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Ruby3.1

Heel herkenbaar wat je zegt dat dit forum de angst juist opwekt, ik heb het ...
Klopt, een vriendin van me zei ook dat ik dan beter niet op het forum kan kijken. Snap ook helemaal dat vrouwen dit kwijt willen natuurlijk! Lijkt me vreselijk om mee te maken. Maar lijkt nu voor mij inderdaad net of 80% van de zwangerschappen fout gaan en maar een heel klein percentage goed… Vind de app verder wel leuk om te hebben om te zien hoe het voor andere vrouwen is enzo in deze periode. Merk wel dat ik minder lees omdat ik mezelf niet te bang wil maken haha

4 maanden geleden

Reactie op HAG5225

Ik snap wat je zegt dat het je juist angst geeft om dit te lezen. Soms is h ...
Ja klopt! Ik probeer nu alleen de luchtigere topics te lezen, zoals de echo foto’s en de klachten etc

4 maanden geleden

Hoi dames Ik heb toch ook een vraagje Ik ben nu 6 weken zwanger en heb zate ...
Zou nog even een keer bellen tot je iemand anders aan de lijn krijgt! Ook aangeven hoe onsympathiek de andere mevrouw je te woord heeft gestaan… Menstruatiepijn heb ik ook last van, dat is normaal omdat alles aan het schuiven is. Als je het niet vertrouwd misschien vragen of je bij 7/8 weken nog een echo kan krijgen tussendoor? Dan kunnen ze in ieder geval kijken of het hartje klopt

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Klopt, een vriendin van me zei ook dat ik dan beter niet op het forum kan k ...
Ja snap ik, ik heb hetzelfde ! Enerzijds interessant om te lezen hoe andere vrouwen het beleven maar die verhalen over miskramen kom je overal tegen, zelfs in leuke topics zijn er altijd wel wat mensen die reageren dat ze miskramen hebben gehad. En inmiddels is het woord miskraam een trigger voor me geworden 😂

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Klopt, een vriendin van me zei ook dat ik dan beter niet op het forum kan k ...
Hey meis! Ik kan je zorgen waarschijnlijk niet helemaal wegnemen, maar tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik het hele eerste trimester bloedverlies gehad en heb een hartstikke gezonde zoon van nu bijna 1! Het betekent ècht niet altijd iets slechts🤍

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Zou nog even een keer bellen tot je iemand anders aan de lijn krijgt! Ook a ...
Heb ik gedaan ze vonden het ook niet netjes ik heb nu 8/7/24 als goed is een echo ben benieuwd

4 maanden geleden

Hoi dames Ik heb toch ook een vraagje Ik ben nu 6 weken zwanger en heb zate ...
Hi Ilona, Ik verloor met 4+3 ook wat lichtroze bloed. VK gebeld en zij gaven aan dat dit vrij normaal is in het eerste trimester. Je baarmoedermond wordt extra doorbloed in deze periode waardoor het wat makkelijker kan bloeden, zeker na het zetten van kracht zoals een toiletbezoek. Dit kan dus echt langere tijd aan blijven houden. Bij mij veranderde het na 2 dagen in echt meer menstruatiebloed inclusief kleine stolsels. Vanaf het moment van bloed verliezen voelde ik zelf eigenlijk wel dat het mis was. Ik had geen gespannen borsten meer en de lichte misselijkheid en vermoeidheid die ik ervaarde, waren compleet verdwenen. Ik heb geen krampen of pijn ervaren, dus dat is ook weer bij iedereen anders. Dat dit een verhaal is, dat wat minder goed is ben ik me bewust van. Maar wil je meer meegeven dat zolang je nog (lichte) zwangerschapskwaaltjes ervaart en het echt bij af en toe wat roze of bruinig bloed ziet dat dit echt geen reden tot paniek is.🌸

4 maanden geleden

Reactie op Ptt91

Hi Ilona, Ik verloor met 4+3 ook wat lichtroze bloed. VK gebeld en zij gav ...
Ow wat erg om te lezen schrik hier wel een beetje van Ja bij mij was het 1x en heb nog me kwaaltjes

4 maanden geleden

Tot 10 weken had ik ook geregeld licht bloedverlies. Eerste maand dacht ik ook gewoon 'ongesteld' te ziin maar dat was waarschijnlijk innesteling.. Gelukkig de laatste 3 weken geen bloedverlies meer gehad. Hoop voor je dat alles goed gaat

4 maanden geleden

Lastige van mee lezen en ervaringen delen dat het per persoon en lichaam zo kan verschillen. Want hier daadwerkelijk helder rood bloedverlies icm stolsels afgewisseld met oud bloed… en toch een kloppend hartje gisteren op de echo, wk 6.0. Zoveel bevestiging en energie hieruit geput, het blijft fragiel en pril maar er is hoop!!