6 Reacties

4 dagen geleden

Wij hebben er verschillende geprobeerd in een winkel en vonden het helemaal niet fijn lopen. Mijn advies is dan ook om te testen (of desnoods te huren), voordat jillie overgaan tot kopen. Wij hebben zelf gekozen voor een duo buggy van Joie. Afhankelijk van wat we gaan doen, gebruiken we dan de buggy of de kinderwagen en draagzak. Onze zoon is twee jaar wanneer onze tweede zoon geboren wordt. Hij kan lopend al best lange afstanden afleggen, maar wilt niet altijd meelopen plus dat hij ook nog een middagslaap doet. Vandaar dat we toch hebben gekozen voor een duo buggy. Een (goede) duo kinderwagen vonden wij het geld niet waard.

4 dagen geleden

Onze zoon was 2,5 toen mijn dochter werd geboren, we hebben er veel gebruik van gemaakt (wel met zitje maar geen riempje). Ik ben niet zo lang dus het loopt wat minder prettig, man had daar geen last van. Maar ik kon het prima duwen, stond alleen iets verder van de wagen af of liep er ook weleens half naast. Die van ons klikte je makkelijk vast/los, dus ik zette hem er alleen op als ik het nodig had (bijv dagje weg, bezoekje aan druk centrum).

4 dagen geleden

Wij hebben een just sit aangeschaft. Maar dat is wel maar tot max 15 kg. Ons meisje is pas 2 als haar zusje geboren wordt en ook nog een tenger dus ze kan er voorlopig wel in.

4 dagen geleden

Reactie op Joycani

Wij hebben een just sit aangeschaft. Maar dat is wel maar tot max 15 kg. O ...
Oh wist niet dat dit bestond, ga er ook eens naar kijken!

4 dagen geleden

Het plankje op de foto lijkt heel ver van de wagen te staan en de wielen zitten redelijk dichtbij elkaar. Dat lijkt mij dus niet lekker lopen. Ik zou inderdaad ook echt even gaan testen in een winkel. Wij hebben een Dubatti kinderwagen en ik wilde voor een ander merk plankje kijken maar die van Dubatti heeft de wielen juist wat verder uit elkaar en niet te ver van de wagen waardoor je er nog redelijk normaal achter kunt lopen. We hebben hem nog niet dus echt ervaring is het niet. Wij gaan niet voor een dubbele wagen. Mijn zoon loopt al vanaf 12 maanden en zal bijna 2 zijn als de tweede geboren wordt. Wel ga ik er ook een stoeltje op doen. Maar wij hebben ook een buggy en slapen in de wagen is toch slecht te doen dus daar hoeven we geen wagen voor