23 Reacties

4 maanden geleden

Deze is van net.

4 maanden geleden

5 + 1 vandaag (laatste test was vanochtend)

4 maanden geleden

De laatste keer dat ik testte was 25 dpo, toen had ik nog steeds geen knaltest. Wel een duidelijke test maar geen knal rode. Ondertussen bijna 8 weken zwanger 😊 En had bij 5+3 al een mooi kloppend hartje! Dus zoveel zegt het niet :)

4 maanden geleden

Reactie op niicolev

De laatste keer dat ik testte was 25 dpo, toen had ik nog steeds geen knalt ...
Gefeliciteerd! 🙌🏼

4 maanden geleden

Ik had best wel vroeg, volgens mij met 13/14 dpo een knaltest. Maar zoals hieronder ook is aangegeven zegt een knaltest niet veel. Ik heb ook vaak genoeg berichten gelezen van vrouwen die nooit een knaltest hebben gehad maar wel een gezonde zwangerschap hadden. Dus zou er niet al te veel aan denken. Misschien dat een wekenindicator ook meer geruststelling geeft dan het wel of niet hebben van een knaltest.

4 maanden geleden

Deze is 11 DPO.. Hoop dat ie oploopt!

4 maanden geleden

Ik zou hier niet teveel in vergelijken. Bij mijn 1e zwangerschap had ik een knaller op nod bij een hcg van nog geen 200. Nu had ik een licht streepje op nod bij een hcg van 303. Ik ben er ook enorm hard van gaan stressen. Ik kreeg ditmaal pas een knaller op 16 of 17 dpo (16 bij sensitest, 17 bij kruidvat 2v5) de dag voor ik een 3+ op de clearblue kreeg...

4 maanden geleden

dit waren mijn testen met dpo erbij. Maar zoals ikigai al zegt, is niet te vergelijken eigenlijk.. Iedereen maakt op eigen tempo hcg hormoon aan..

4 maanden geleden

De action van vandaag 5+4. De sensitest was van zaterdag toen was ik 5+1, toen dus echt een knaller. Niet meer getest met Kruidvat

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

De action van vandaag 5+4. De sensitest was van zaterdag toen was ik 5+1, t ...
Mijn NOD was die van 2-6

4 maanden geleden

Ik snap dat je graag een knaltest wilt.. Heb je wel een mooie oploop? Ik had pas een knaller rond 20dpo, maar daarvoor wel een mooie oploop.

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 5 weken en had vanochtend een knaltest, heb afgelopen dagen niet getest dus weet niet of ik hem anders eerder had gehad.

4 maanden geleden

Ik ben na de eerste duidelijke streep gestopt met testen. Dit was geen knaller is het dan nodig door te testen?

4 maanden geleden

Vandaag 11Dpo

4 maanden geleden

Vandaag 11Dpo
Een knaltest?

4 maanden geleden

Vandaag 11Dpo
Ik zie geen foto.. of had je er geen foto bij gezet?

4 maanden geleden

Hier zit steeds een dag niet testen tussen. Hij loopt heeeeel ietsjes op,, maar blijft best vaag. Elke dag denk ik ahhh nog een keer testen misschien knalt ie nu wel. Maar ….. nee dus

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Een knaltest?
ja

4 maanden geleden

Maar wat is precies een knaltest? Is dat wanneer de testlijn net zo donker is als de controle lijn, of wanneer de testlijn donkerder is?

4 maanden geleden

Reactie op Arabella

Hier zit steeds een dag niet testen tussen. Hij loopt heeeeel ietsjes op, ...
Dit is gewoon een hele mooie oploop hoor. 👌🏽