20 Reacties

2 maanden geleden

Misschien verschil in geslacht of heb je al een jongen en een meisje. Ik ben helaas wel misselijk, maar anders misselijk met mijn zoontje kon ik de geur van kip niet aan. Pas na een tijdje na de bevalling. Met deze baby heb ik mij al vanaf 6,5 week ziekgemeld terwijl ik met mijn zoontje met 9 weken uitviel.

2 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Misschien verschil in geslacht of heb je al een jongen en een meisje. Ik be ...
Dat is het in mijn geval niet want zwanger geweest van een jongen en een meisje :)

2 maanden geleden

Ik heb het net andersom! Bij mijn eerste zwangerschap amper klachten in het begin en nu super misselijk. Benieuwd of de bakerspraatjes over het geslacht kloppen 😅😆

2 maanden geleden

Reactie op lid12345

Dat is het in mijn geval niet want zwanger geweest van een jongen en een me ...
Misschien ben je nu gewoon gezegend met een makkelijkere zwangerschap. Het hoeft niet slecht nieuws te zijn als je je goed voelt. Heb je al een echo gehad?

2 maanden geleden

Herkenbaar. Ben nu 6+2 van de tweede en bij m’n eerste zwangerschap had ik ontzettende rommelende darmen en flink last van m’n borsten maar nu nog niks. Soms met een vlaag wat misselijk terwijl ik bij de eerste vanaf 6 weken HG ontwikkelde

2 maanden geleden

Reactie op Debbsss02

Herkenbaar. Ben nu 6+2 van de tweede en bij m’n eerste zwangerschap had ik ...
Ben daardoor toch enigszins bang dat het niet goed is, ook al weet ik dat elke zwangerschap anders kan zijn

2 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Misschien ben je nu gewoon gezegend met een makkelijkere zwangerschap. Het ...
Nog niet en kan idd! Maar gaat dan toch beetje knagen!

2 maanden geleden

Reactie op Debbsss02

Ben daardoor toch enigszins bang dat het niet goed is, ook al weet ik dat e ...
Herkenbaar idd! Ben dan toch bang dat het niet goed zit. Nog 1,5 week tot de eerste echo 🤞

2 maanden geleden

Ik was bij de tweede zwangerschap zoveel minder misselijk als bij mijn eerste. Bij mijn oudste echt mega veel overgegeven, zelfs medicatie. Tweede nauwelijks overgeven (allebei meiden trouwens). Nu zwanger van de derde en nog minder misselijk. Maakt mij wel dat ik het allemaal nog spannender vind, helemaal na 3 miskramen

2 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ik was bij de tweede zwangerschap zoveel minder misselijk als bij mijn eers ...
Kan me dan idd voorstellen dat je het dan spannend ook na 3 miskramen!! Maar je bericht vind ik dan ook wel weer enigszins geruststellend!

2 maanden geleden

Hier geen enkele zwangerschap met misselijkheid en ben 6 x zwanger geweest/ ben ik nu waarvan 3 gezonde heb en nooit misselijk nu zelfs amper klachten

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Hier geen enkele zwangerschap met misselijkheid en ben 6 x zwanger geweest/ ...
Lekker Nederlands haha maar heb dus 3 kids en 2 x miskraam gehad en nu dus weer zwanger 🤣

2 maanden geleden

Hier misselijker dan bij de eerste 2😂 we hebben twee jongens dus we grappen nu over een meid. Maar willen het niet weten

2 maanden geleden

Ik ben nu 8+4 weken zwanger van ons tweede kindje en ben ook een stuk minder misselijk dan bij mijn eerste zwangerschap. Wel al twee hele mooie echo’s gehad. Het kan dus gewoon! Moet wel zeggen dat ik me sinds vandaag een stuk misselijker voel dus misschien heb ik te vroeg gejuicht 😅. Maar ik snap je angst wel. Heb een aantal maanden geleden een miskraam gehad en toen had ik helemaal geen symptomen.

2 maanden geleden

Reactie op lid12345

Herkenbaar idd! Ben dan toch bang dat het niet goed zit. Nog 1,5 week tot d ...
Ik mag as dinsdag. Heb m’n echo een week vervroegd omdat ik vorige week veel bloedverlies heb gehad en ontzettend veel buik kramp dus had er die dag even een heel slecht gevoel bij dus m’n gevoel bij de vk geuit en die zei dat ze ‘m wel een weekje kon vervroegen

2 maanden geleden

Het is mijn 2e zwangerschap en gevoelsmatig ben ik nu meer aan de hormonen gewend ofzo, waardoor ik minder last heb? Alleen wel echt last van mijn borsten, die willen blijkbaar weer erg graag aan het werk 🤣 dat had ik de vorige keer veeeel minder.

2 maanden geleden

Ik heb nu bij de tweede ook heel veel minder klachten, ben nog bijna niet misselijk geweest en verder voel ik me ook oké, wel veel stemmingswisselingen en af en toe duizelig en krampen. Maar het stelt me gerust dat er zoveel zwangeren zijn die dit ook ervaren. Statistisch gezien kunnen we nooit allemaal een miskraam krijgen toch? Ik vond het allemaal prima, tot ik met 5+5 bij een vroege echo een lege baarmoeder te zien kreeg, sindsdien zit ik enorm in de stress. Echt niet leuk meer. 11 juli een echo, dus nog ff volhouden.

2 maanden geleden

Bij mijn eerste 2 zwangerschappen was ik haast niet misselijk. De 3e moest ik aan de medicatie zo misselijk was ik. Nu heb ik weer af en toe vlagen misselijkheid maar meer zoals bij de oudste 2. Elke zwangerschap is anders!

2 maanden geleden

Bij mijn oudste zoon had ik nauwelijks klachten. Bij dochter wat meer. Ik dacht dat het kwam door verschil jongen/meisje. Bij jongste zoon (andere vader) juist veel meer misselijk. Tot nu toe valt het deze zwangerschap mee...

2 maanden geleden

Mochten mensen dit nog teruglezen, ik had te vroeg gesproken. Inmiddels aardig misselijk 😅