4 Reacties

4 maanden geleden

Hey hey, ik heb afgelopen woensdag onze eerste echo gehad met het idee dat we 7 weken zouden zijn. Uiteindelijk 2 weken teruggezet maar wel een kloppend hartje. Ik heb zelf geen regelmatige cyclus dus had verwacht dat het niet precies zou lopen, maar 2 weken was voor mij ook schrikken. Ondanks het 2 weken verschil gaf mijn verloskundige aan dat dit geen rede is tot paniek. Je lichaam kan wel eens een gekke sprong maken waardoor er een latere innesteling kan plaatsvinden. Bij mij zag het er verder allemaal perfect uit en hoefde ik mij geen zorgen te maken. Wanneer heb jij de volgende echo? Groetjes Lola❤️

4 maanden geleden

Dankjewel voor je lieve reactie. Ik lees dat je idd een diapauze kunt hebben (kende deze term nog niet, maar dan hangt de eicel eerst een beetje in de baarmoeder rond zonder te nestelen)- wie weet dat dit het is of een andere maffe reden maar ik probeer er niet goed op te hopen. M’n lichaam was wel van slag door ziekte, miskraam, verklevingen en m’n menstruaties nog steeds niet zo hevig als gewend dus ik was ook verrast dat ik nu alweer zwanger was.

4 maanden geleden

Was je eerste positive test 27 mei of had je ervoor niet getest? Ik denk even met je mee maar ik ben 5+2 en mijn eerste positive test was 4 juni. Een week na die van jou. Je zou dus ook 6w kunnen zijn! En als je maar 1 ovulatie test gedaan hebt kan het best zijn dat je later je eisprong had. Ik zou de hoop nog niet opgeven 💛

4 maanden geleden

Ik heb de 26e ‘s middags een test gedaan maar toen had ik veel water gedronken en was ie heeeeel licht positief, de daaropvolgende ochtend positief. Dankjewel, ik probeer hoop te houden.