Hoi, hopelijk kunnen jullie me helpen met wat kennis en inzichten,.
Vanochtend had ik mijn eerste echo, ik zou 7+1 zijn volgens m’n eigen berekening. Op de echo was een vruchtzak te zien en een klein vruchtje, maar deze was maar 1,5mm en geen kloppend hartje.
Nu moet ik over twee weken terugkomen maar eigenlijk heb ik geen hoop dat het goed is omdat ik alles vrij goed bijgehouden en berekend heb (m’n cyclus was wel wat rommelig vanwege een eerdere miskraam en behandeling door verkleving maar was de laatste 2x regelmatig op 26 dagen). Is het mogelijk dat ik verkeerd gerekend heb met onderstaand verhaal?:
Op 12 mei een positieve ovulatietest (dit was wel de eerste en enige die ik deed en ik deed ‘m kort nadat we seks hadden gehad), op 24 mei ook seks gehad en op 25 mei gemiste menstruatie.
Positieve test op 27 mei, daarna nog 1x seks gehad (weet niet precies wanneer). Eerste dag laatste menstruatie was 29 april.
Ik ben heel erg bang dat het weer mis is maar ik ben ook in de war door alles wat ik lees online. Ik heb klachten (hoge hartslag in rust, lage HRV, slecht slapen, vermoeidheid, zere borsten, geen trek in bepaald eten) maar weet dat dit nog kan aanhouden zolang er hcg in m’n lichaam aanwezig is.