9 Reacties

2 maanden geleden

Precies dit heb ik ook alleen spugen in de ochtend en de rest van de dag misselijk. Wat bij mij goed helpt is watermeloen 🍉

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde, ik eet wel omdat ik wel echt honger heb. Maar van eten wordt ik nog misselijker dan dat ik al was. Ik kan verder tussendoor ook weinig rusten ivm meer kids en werk. De dagen zijn zolang op dit moment, en als ik slaap ben ik blij 🙂‍↔️😅

2 maanden geleden

Ik zou echt contact opnemen met je huisarts! Er zijn goede medicijnen tegen de extreme misselijkheid. Het gaat er niet van over maar wordt iets dragelijker!

2 maanden geleden

Ik heb het ook en eet banaan en ananas.

2 maanden geleden

Ik ben nu 5,5 week en heb ook 0,0 eetlust .. ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen de komende weken, aangezien ik nog zo vroeg ben! Vanmorgen voor het eerst gespuugd en eigenlijk de hele dag moe en lamlendig.. misselijkheid komt in vlagen.. dus lees graag even mee 😊 ik krijg zelf tips voor gemberthee en droge crackers.

2 maanden geleden

Ik zou contact opnemen met je huisarts of gynaecoloog. Ik heb mijn eerste zwangerschap amper iets kunnen eten door extreme misselijkheid, ik ben toen 12 kilo vermagerd en viel continu flauw. Nu zwanger van mijn tweede kindje en de situatie leek zich te herhalen. Deze keer ben ik onmiddellijk naar de huisarts gegaan. Ik neem nu al 3 weken medicatie tegen misselijkheid. Ik blijf mij misselijk voelen maar kan nu wel water drinken en iets eten, een groot verschil met ervoor.

2 maanden geleden

Ik ben zelf nu 6+4 en sinds bijna een week, kots misselijk, overgeven en geen eetlust, futloos, drinken gaat gelukkig wel goed maar ik moet mezelf zowat dwingen om te eten, enige wat redelijk goed gaat is zuivel of fruit, waterijsjes maar van de dokter kreeg ik uiteindelijk gember pillen, hielp een klein beetje maar niet geweldig, melk kan ook nog helpen trouwens tegen misselijkheid/maagzuur Misschien iets van fruit proberen of in ieder geval iets kouds? Het verlicht bij mij wel wat gelukkig 🫶🏻

2 maanden geleden

Elk uur iets proberen te eten en dan hetgeen je het minste tegenstaat, ik ging heel lekker op amandelen en gemberthee. Maar weet van mijn eerste zwangerschap ook dat er weken waren dat niets hielp. Heb nu yoga nidra ontdekt en die elke dag zo’n 20 minuten sessie waarbij ik juist ook express naar de misselijkheid toe adem. Kost wat wilskracht maar lijkt wel (of zit tussen mijn oren) te werken. Sterkte!