10 Reacties

4 maanden geleden

Wie weet heb je nu eens geen hg zwangerschap te pakken?! Als je testen mooi donker zijn/ oplopen zou ik me geen zorgen maken. Had je het de vorige keren zo vroeg al? Pfff moeten ook echt een lange zwangerschappen voor je geweest zijn.

4 maanden geleden

Ja de vorige keren kon ik al 5 dagen voor de Nod testen omdat ik begon te spugen al

4 maanden geleden

Ik weet niet of het klopt, maar ik heb weleens begrepen dat misselijkheid ook met de zaad kwaliteit van de man te maken heeft. Heb je een andere partner of leeft je huidige partner misschien gezonder dan voorheen?

4 maanden geleden

Er is een kleine kans dat je deze keer geen HG-zwangerschap hebt en ook zou ik niet te vroeg juichen. Wat niet is kan nog komen. Hopelijk komt het niet. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe 🍀

4 maanden geleden

Geen zorgen! Mijn moeder hield niks binnen bij de zwangerschap bij mij en bij de zwangerschap van mijn broertje had ze 9 maanden lang nergens last van. Iedere zwangerschap is anders en zolang de testen oplopen en de echo's goed uitkomen, zou ik vooral lekker genieten van de minimale misselijkheid 🤍🤍

4 maanden geleden

Ik ken je gevoel volledig. Ik had mijn eerste zwangerschap ook HG en al vanaf week 6 onmogelijk om iets binnen te houden, zelfs geen water. Mijn tweede zwangerschap bleef dit volledig uit en uiteindelijk kreeg ik met 9 weken een miskraam. Ik heb de gynaecoloog toen gevraagd of er een verband was tussen uitblijven HG en de miskraam. Hij verzekerde me dat dat niet het geval was. Mijn HcG was torenhoog en dus had dit HG klachten kunnen geven. 29% van de vrouwen met HG krijgt de volgende zwangerschap géén HG. Ohja; Ik ben inmiddels weer zwanger (vandaag 6 weken) en mijn misselijkheid komt weer opzetten en zit tegen het spugen aan.. Het kan dus zomaar ook iets later allemaal pas beginnen qua klachten.

4 maanden geleden

Ik herken je volledig! Vorige zwangerschap had ik nu al 1 infuus erop zitten en nu niet echt misselijk bij 5 + 3. Heb deze zwangerschap wel last van enorme duizeligheid en ben zooooo moe. Dat herken ik dan weer niet van mijn vorige zwangerschap. Maar ik blijf ook argwaan houden... zit alles wel goed nu?

4 maanden geleden

Heel herkenbaar. In mijn vorige zwangerschap had ik vanaf week 7 HG. Ik zit nu op week 5. Ik ben benieuwd of het nog komt. Ik hoop haast van wel, omdat het de keren dat het niet goed zat uitbleef. Tuurlijk is er ook een kans op een goede zwangerschap zonder HG, maar als de HG uitblijft, dan maak me (onterecht, ik weet het) wel zorgen.

4 maanden geleden

Hoe gaat het inmiddels met je? Nog steeds geen klachten? Hier inmiddels weer veel op bed en enorm misselijk. Zelfs zwaardere pillen gehad en zit nog steeds tegen het spugen aan (komt alleen nog niets uit). Ben dus bang voor alsnog weer een HG zwangerschap.