11 Reacties

4 maanden geleden

Ik eet zelf altijd Brinta haha

4 maanden geleden

Bakje havermout met boigarde yoghurt, appel en rozijntjes

4 maanden geleden

Bakje cruesli van quaker

4 maanden geleden

Eet altijd havermout met fruit of yoghurt met iets van fruit er in

4 maanden geleden

Ik krijg nooit iets zwaars naar binnen zoals pap/kwark. Dus ik eet dan beschuitje of maiswafel en dat lukt nog wel :)

4 maanden geleden

Ik ben nu op vakantie dus eet ik gewoon waar ik zin in heb.. maar thuis vaak cornflakes (tresors) met melk of iets in die richting.. ik at ook eigenlijk altijd pas tegen 1u smiddags馃檲

4 maanden geleden

Ik drink vaak een groene smoothie, en als ik meer honger heb wat kwark met vers rood fruit, of overnight oats!;

4 maanden geleden

Ik eet meestal fruit met granola en kwark als ontbijt, soms brood. Ontbijt gaat er nog steeds goed in, mn lichaam helpt me altijd goed herinneren dat ik moet eten 's morgens, dus kom er niet onderuit 馃槀 nouja, eigenlijk op elk moment vd dag helpt mn lichaam me wel herinneren aan eten, vooral sinds deze week, merk ik... 馃槄

4 maanden geleden

Danio kokos limoen kwark met stukjes fruit (nu doe ik er een nectarine door, maar bevroren mango stukjes lijkt mij ook lekker of aardbeien)

4 maanden geleden

Rond 3 en/of rond 5 uur word ik wakker om te plassen en te eten. Dan gaat er eerst een half pak tot een pak alpro yoghurt in. En een paar uur later weer... voorheen maakte ik altijd smoothies van banaan, amandelmelk, dadels, vegan yoghurt maar de structuur van die smoothie is iets waar ik nu niet aan moet denken 馃あ ik eet ook veel trek haverrepen (specifiek die met witte chocola en frambozen)

4 maanden geleden

Magere kwark met flavor poeder van ESN, aardbeien, granola en honing 馃構