6 Reacties

4 maanden geleden

Mijn advies: stop met testen. Nergens voor nodig. Een positieve test en niet ongesteld is gewoon zwanger. Als je echt twijfelt zou je bloed kunnen laten prikken, maar veel testen is echt schijnveiligheid en maakt veel mensen alleen maar onzeker. Ik had er serieus ook nog nooit van gehoord dat mensen meerdere testen doen, totdat ik op dat forum kwam...

4 maanden geleden

Ik zou ook stoppen met testen, maak je jezelf alleen maar onzeker mee omdat het bij iedereen anders is. Het is ook mijn eerste zwangerschap en vind het ook super spannend of alles goed mag gaan, maar geniet er wel voorzichtig van. Probeer er van te genieten!❤️

4 maanden geleden

Ik zou stoppen met testen. Als je dat echt niet kan laten, dan zou ik over een paar dagen nog een Clearblue test met wekenindicator doen om te kijken of je een andere uitslag krijgt. Bij 6 weken zou je daarop wel een 3+ uitslag mogen verwachten. Dat gezegd te hebben is ook dat geen garantie dat het een goede (of slechte) zwangerschap is. Het testen voor oploop doe je om een gevoel van veiligheid en controle te verwerven, maar uiteindelijk kan je niet meer doen dan afwachten. Je bent nu zwanger en daar moet je het bot gezegd mee doen. Ik begrijp je angst en spanning, maar alleen die eerste echo zal je wat meer duidelijkheid kunnen geven, ben ik bang.

4 maanden geleden

Dankjewel voor de lieve woorden meiden! We gaan ons de komende 2,5 week goed afleiden en hopen gewoon op het beste 12 juli. Ik las ook weer ergens dat je testen het niet meer aankunnen als je HCG hoger wordt etc. Dus beter om niet meer te testen inderdaad

4 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Dankjewel voor de lieve woorden meiden! We gaan ons de komende 2,5 week goe ...
Symptomen zeggen daarnaast ook niet veel. Ik kreeg pas symptomen bij ruim 6 weken🫣 Sommigen hebben helemaal geen symptomen gedurende de zwangerschap. Probeer een beetje te genieten en het los te laten. Succes 12 juli 🍀

4 maanden geleden

Had vandaag even de vk gebeld voor advies en tips. Zij maakt zich nog niet zoveel zorgen en ik moet dat ook niet gaan doen. Had vanmorgen wel echt 1 klein druppeltje licht roze bloed bij het plassen, maaar heeft niet doorgezet dus kan misschien een bloedvaatje zijn.